יום שבת, 11 ביולי 2015

מייקאפ לנקום Miracle Cushion

כרית הפלא של לנקום Lancôme Miracle Cushion הוא מייקאפ נוזלי עדין ורך המתאים לנשים שאוהבות הופעה טבעית בלי הרבה התעסקות. המייקאפ משמש כחומר טיפוח, מסנן קרינה, וכמייקאפ עדין ופודרה בבת אחת תוך שמירה על לוק טבעי. לנשים שמתאפרות באופן יסודי הוא יכול לשמש כשכבת גימור ולתיקונים במשך היום. 
מייקאפ לנקום Miracle Cushion

המייקאפ מגיע בקופסא אלגנטית כסופה ונפתח בלחיצה על "כפתור". בקופסא יש מראה עגולה ונוחה, הספוגית היעילה למריחת המייקאפ (אין צורך ללכלך את הידיים), והמייקאפ עצמו נוזלי בתוך הכרית – סגור באמצעות מכסה קל לפתיחה.


את המייקאפ מורחים בטפיחות ומריחה עדינה מהמרכז לצדדי הפנים. את הספוגית לוחצים על הכרית שמעבירה אליה את המייקאפ הנוזלי. הספוגית מאוד עדינה ואוורירית והמריחה שלה אחידה, ניתן לווסת את רמת הכיסוי באמצעות הלחץ על הכרית או לעבור מספר פעמים לקבלת כיסוי עדין ודק או עבה יותר. בהחלט מתאים גם לביצוע תיקונים באיפור מלא. הנה סרט קצר הממחיש את הפעולה.

המייקאפ נוזלי ומאוד עדין ומרגיש קצת כמו קרם לטיפוח. הוא נותן את היתרונות של ה-BB/CC אבל כבסיס (Foundation) קל עד בינוני, יש הרגשה שהוא נספג ולא שנשארה שכבה, אם כי ויזואלית יש כיסוי. הוא הרבה יותר ממייקאפ ולמעשה הוא גם חומר טיפוח, יש בו תכולת מים גבוהה ושמנים נדיפים כך שהוא מעניק לעור לחות, יש בו גם חומר הבהרה שנקרא Symwhite ואף אדנוזין שפועל נגד הזדקנות העור. והוא כולל מסנן קרינה גבוה יחסית למייקאפ – SPF23.
קצת מידע שימושי:
– להשיג ברשתות הפארמים
– יש להתאים גוון המייקאפ לצבע העור
– ניתן לרכוש ערכת מילוי
– בזמן שמורחים את המייקאפ באמצעות הספוגית סגרו את המכסה של הכרית שהמייקאפ לא יתייבש.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr