יום שבת, 1 באוגוסט 2015

שפתוני קולור ריש באפליקציה חדשה של L'Oreal

שפתוני קולור ריש של לוריאל פריז חוגגים 30 שנה ואני מתחדשת עם שני שפתונים מהסדרה. השפתונים עשירים ולחים עם צבע נהדר ועמידות למספר שעות. לוריאל השיקה אפליקציה לנייד לאיפור וירטואלי עם מוצרי האיפור – מגניב!
שפתוני קולור ריש באפליקציה חדשה של L'Oreal
השפתונים מסדרת קולור ריש מגיעים בקשת גוונים בלתי נגמרת, כל אחת יכולה למצוא לעצמה גוונים לבחירתה. 
לשפתונים יש את הריח המוכר והנוסטלגי של לוריאל. האריזה יפה ואלגנטית והברק המוזהב שלה עוזר למצוא את השפתון בתיק, אם כי היא מרובעת ויש לה מגרעת בצד אחד כך שנדרשת תשומת לב להכניס את השפתון למכסה בכיוון הנכון על מנת להצליח לסגור אותו.

הצבעים שניסיתי הם 133 ו-234. הנה הגוונים:
 ללוריאל אפליקציה חדשה App לנייד המאפשרת "להתאפר" באופן וירטואלי ו"לנסות" את המוצרים על הנייד בלי "להתלכלך" ובלי לזוז מהבית. זה גם כייף וגם חוסך זמן בחנות! האפליקציה נקראת Makeup Genius. בחו"ל אפשר גם לקנות דרכה.

בכניסה לאפליציה מתבצעת סריקה של הפנים המזהה את המבנה – העיניים, הלחיים, השפתיים. זה מאפשר לתוכנה לאפר אותנו במקומות הנכונים. אחרי הזיהוי ניתן לבחור מוצר ספציפי על ידי סריקת הקוד שלו, אפשר לבחור מראה מלא (looks) או לבחור ממבחר פריטי האיפור הקיימים באפליקציה ולהתאפר וירטואלית. בתמונה מוצג ה"תפריט" – מוצרים (products),  מראה מלא (looks), וסריקה (scan). כשבוחרים מראה מלא (looks), מקבלים מבחר אפשרויות מהממות של מגוון "לוק". ברגע שבוחרים הלוק מופיע על הפנים. זה ממש כייף!
והנה הבחירה של האיפור – בין מגוון המוצרים (עפרון עיניים, ליפסטיק, סומק וכו) ואת הצבע הרצוי. והאיפור/הצבע מופיע על הפנים! בתמונה מימין למטה בחרתי גוון לשפתון ואחר כך ביקשתי "info" שמציג את המידע אודות השפתון – הצבע התואם את הגוון שניסיתי הוא 632.

אפליקציה כייפית ויעילה, ממליצה לנסות – זה בחינם!
גילוי נאות: קיבלתי את השפתונים לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr