יום שני, 31 באוגוסט 2015

נעליים לריצות שטח - Inov-8

נעלי Inov-8 מאנגליה, המשווקות בארץ בלעדית על ידי ProRunner, הן נעלי שטח מקצועיות בטכנולוגיה החדשה ביותר עם אחיזה מושלמת לרגל עם גמישות מושלמת המותאמות לתנאי השטח: הר, שביל, ניווט, ועוד. הן מציגות דרופ משתנה ורמות ריפוד שונות ליציבות מושלמת ולתמוך ברגל וברץ למניעת עייפות.

נעליים לריצות שטח - Inov-8

חברת Inov-8 הבריטית קיימת משנת 2003 והיא מתמחה בתחום השטח. זהו תחום חדש יחסית בארץ אך מתפתח מהר ב-5 השנים האחרונות. המותג הוא אחד משני המותגים המובילים בעולם בתחום השטח, ומציג מגוון מוצרים לכל תנאי השטח, לבוץ, ים, ועוד. בנוסף, החברה מייצרת נעליים לריצות-אולטרא, כלומר לריצות ארוכות יותר ממרתון, המספקות תמיכה ונוחות למרחקים ארוכים תוך שמירה על יציבות הרגל. Inov-8 מייצרת גם ציוד מקיף כמו ביגוד, גרביים, כפפות, כובעים  ובנדנות,  תיקים, אביזרי שתיה ובקבוקים ייחודיים ומבחר אביזרים נוספים לרצים המקצועיים.

אז מה מיוחד בנעלי שטח? אחד המאפיינים של נעלי השטח המקצועיות הן השיפוע, ה"דרופ" הנמוך בין החלק האחורי לקדמי של הנעל. כלומר הגובה של העקב לעומת גובה החלק הקדמי של הרגל. בנעלי שטח הדרופ של הנעלים משתנה בהתאמה לתנאי השטח וליכולת ומבנה רגלי הרץ. מאפיין נוסף הוא צפיפויות הגומי השונות המתאימות לאחיזה בשטח. יש בתחום הרבה יותר כמו אחיזה, מבנה סוליה, דגמים לריצה בתנאים רטובים, ועוד.

חברת Inov-8 זכתה בפרסים והמוצרים שלה דורגו בין המובילים בעיצוב והשימושיות שלהם. התיקים, למשל, מצטיינים במשקלם הקל ובנוחיות השימוש. לא בכדי החברה היא אחת מ-100 החברות בעלות הצמיחה הגבוהה ביותר בבריטניה.

הציוד של Inov-8 משווק בלעדית על ידי פרו ראנר Pro-Runner, מרכז הריצה של ישראל. במקום יוכלו לעזור לכם לבחור נעלים שיתאימו לרגליכם וגם לסוג הפעילות כי בניגוד לריצת מסלול חובבנית, את הנעלים פה לא בוחרים לפי היופי שלהן (למרות שהן יפות). ואם אתם כבר מגיעים לחנות, יש פה מבחר של ציוד וביגוד ספורט כך שתוכלו להצטייד בכל מה שאתם צריכים מעבר לריצת השטח והריצה המקצועית.

תוכלו בין השאר לרכוש כאן משקפי בולה וסבה, משקפיים מותאמים לעוסקים בספורט.

חברת Bushnell, המייצרת את שני המותגים, עוסקת בציוד "אאוטדור" אופטי כולל משקפות ועזרים לציד. בפרו ראנר נמכרים שני המותגים, כולל דגמי לייפסטייל ודגמי ריצה. משקפי Cebe זולים באופן כללי מ-Bolle אך אינם פחות טובים.  להפך, ל-Cebe יש כמה פיתוחים של משקפיים לספורט אולטרא ולהרים ולספורט אקסטרים. כל המשקפיים שלהם כוללים עדשות איכותיות מקטבות, פוטוכרומטיות (מתכהות עם עוצמת השמש/התאורה), בעלי אחיזה נהדרת, הגנה נגד אדים וגשם (הגשם "מחליק" על המשקפיים ולא מפריע), עמידות נגד בשברים ואפילו נגד פגיעת אבנים. המשקפיים קלים מחומר מיוחד הנקרא Tribex ועם ידיות גמישות לספיגת זיעה ופיזור לחץ. אלו מכם שהם קצרי רואי – ניתן להזמין פה בארץ משקפיים בהתאמה אופטית (אותם יביאו לכם במיוחד לפי ההזמנה מחו"ל) כולל מולטיפוקל! התייעצו בחנות של פרו ראנר לגבי השרות הזה.
בהשקה קיבלנו את הצמיד המהמם לריצה – Run Free Spirit! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr