יום רביעי, 26 באוגוסט 2015

ערכת איפור קרליין Make-Up Pro

ערכת האיפור החדשה של קרליין Make-Up Pro היא ערכה מקצועית משתלמת שכל אשה יכולה לקנות! היא כוללת כמות גדולה של צלליות, גלוסים, צבעי בסיס ועוד.
ערכת איפור קרליין Make-Up Pro

הערכה גדולה ויש לה מראה מקצועי – שחור מבריק! כפי שתראו תכולתה נרחבת מאוד! ברכישה אחת תממשי הרבה חלומות ביחד, בסיס נהדר לכל מי שרוצה מגוון גוונים לכל מראה צבע ומאורע כמעט כמו מאפרת  מקצועית! היא גם נהדרת כמתנה לחג או ליום הולדת!

הנה הערכה פתוחה. יש בה, בנוסף לתכולה המרשימה, מראה גדולה בחלק הפנימי של המכסה.
הערכה גדולה (25X20 ס"מ בקרוב) ולכן לא תכניסו אותה לתיק הקטן החגיגי שלכן, אבל היא קלה במשקלה והמראה הגדולה שלה מאפשרת לקחת אותה בתיק גדול יותר כשצריך לאפר בחוץ כשאין מראה זמינה.
הערכה כוללת:
40 צלליות
3 סמקים
2 פודרות
6 ליפגלוס
2 צלליות קרם (שימר)
קרם בסיס
בנוסף, לנוחיותכם תמצאו בשוליים מספר מברשות/אפליקטורים פשוטים.
תוכלו להתרשם בעצמכם ממרחב הגוונים שיאפשר לכל אשה להתאפר במספר אפשרויות שונות (איפור ערב, בוקר, דרמטי, טבעי) בצבעי עור ועיניים שונים. הנה 10 מתוך ה-40 כפי שהם נראים על העור שלי (אני בהירה). תוכלו לראות שהפיגמנטציה חזקה וטובה למרות שלא השתמשתי בהרבה חומר מהרגיל. חלק מהצלליות בעלות ברק נהדר אם כי כמה פחות בולטות. חלק מהגוונים די קרובים וההבדלים ביניהם לא ברורים מצד שני הייתי רוצה לראות יותר גוונים כחולים. הכמות מכל גוון נדיבה. הגלוסים יפים ובעלי ברק וגוון עמוק.

באתר של קרליין תוכלו למצוא הדגמות של איפור להגשת מראה (מעושן, קלאסי, אלגנטי, קליק, מטאלי  וכו) לפי צבע עיניים שהכין עומר אסף.
הערכה נמכרת כעת ברשתות השונות, בפארמים ואונליין ב-bela, ב-120 ש"ח.

גילוי נאות: קיבלתי את המוצר לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr