יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

Saphira סלון עיצוב שיער וטיפוח בוולדורף אסטוריה

ספירה, סלון עיצוב שיער וטיפוח יוקרתי חדש שבוולדורף אסטוריה בירושלים המתהדר במעצב השיער הבינלאומי מוריס דדון נפתח בשבוע שעבר. מלון וולדורף אסטוריה בירושלים דורג כמלון הטוב ביותר במזרח התיכון, והשביעי בעולם! שם תמצאו מוצרי טיפוח שיער ישראלים ייחודיים המבוססים על מינרלים מים המלח שפיתחה ספירה טסלר-גרינבר הנקראים על שמה ונמכרים ברחבי העולם. ביקרתי, ניסיתי וגם חפפתי – קבלו הצצה לקצת זוהר!

ספירה טסלר-גרינברג ובן זוגה אביעד פיתחו מוצרי טיפוח שיער ייחודיים המבוססים על המינרלים מים המלח. המינרלים של ים המלח ידועים בתכונותיהם המרפאות והמטפחות והם נמצאים בשימוש במבחר מוצרי טיפוח לגוף, ספירה הביאה אותם לטיפוח השיער ויצרה קו מוצרים נרחב שבו כ-15 מוצרים המכילים 26 מינרלים מים המלח, שנקרא על שמה ספירה ובא להדגיש את האשה שמאחורי הטיפוח כהעצמה נשית. המוצרים מיוצרים  בארץ ונמכרים ברחבי העולם (גם באמזון). בארץ ניתן למצוא את המוצרים בחנות האונליין או בסלון הטיפוח והיופי הנקרא על שמה, ספירה, במלון וולדורף אסטוריה.
סלון היופי ספירה הוקם בשיתוף עם מוריס דדון, מעצב השיער הציוני המפורסם שלמד אופנה בפריז ועבד בבוורלי הילס ושעלה לארץ עם משפחתו. הסלון, שהוא היוקרתי בארץ, הממוקם בקומה התחתונה של וולדורף אסטוריה וגדלו 170 מטר רבוע הוא בראש ובראשונה סלון טיפוח לשיער עם 8 עמדות, אך ניתן למצוא בו חדר כלות וטיפוח, שרותי מניקיור ופדיקור, איפור ועוד, הכל – להופעה מושלמת!

בין המוצרים הנמכרים במקום ניתן למצוא שמפו ומרכך קרטין וטיפולי, שמן טיפולי, מסיכת בוץ ומסכה ללא שטיפה הנקראת The One וכוללת עשר פעולות במוצר אחד! כל המוצרים מבוססים על המינרלים של ים המלח, קרטין וללא סולפטים וחומרי שימור מזיקים, הם מטפחים את השיער, מרככים אותו ונותנים לו לחות ברק וקלות עיצוב.

מבין המוצרים היוקרתיים ניסיתי שלושה: שמפו קרטין, מסיכת בוץ ואת The One. אתחיל בכך שהריח של המוצרים ייחודי. חבל שאי אפשר להעביר את הריח דרך המחשב, הריח נהדר ומיוחד ונשאר על השיער לאורך זמן. השמפו לבן ומקציף בעדינות. למסיכה יש צבע חום בוצי, יש להניחה כ-4 דקות אך גם אחרי דקותיים הרגשתי שהיא מרככת את השיער ונותנת לו רכות נעימות ונפח (בניגוד למוצרים אחרים ש"הפילו" אותו והוא נראה "מרוח" על הראש שלי). רמת ה-feathering  (מצב שבו השיער מתפזר ומזכיר חשמל סטטי) ירדה משמעותית. השילוב הזה נתן לשיער מראה בריא וחיוני והדגיש את הגוונים הטבעיים של השיער שלי. לשני המוצרים הריח הנהדר של ספירה.


המסיכה ללא שטיפה,The One  מקלה על הסירוק והסידור כשהשיער מתייבש באופן טבעי (כמו אצלי, שאני שוחה ולא מייבשת את השיער), גם כשלא חופפים, וגם למי שעושה פן ורוצה לעצב אותו. הריח שלה פחות מודגש בהשוואה לשמפו ולמסיכת הבוץ. המוצרים פשוט כייפים ונהדרים ואני ממליצה עליהם בחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr