יום שישי, 21 בדצמבר 2018

מסכת עיניים Genensis Age Control של ד"ר פישר – למיצוק והרמה


מסכת עיניים מסייעת במיצוק, הרמה וטשטוש כהויות מסביב לעיניים. את המסכה מורחים ממש מסביב לעיניים בכמות נדיבה לפעולה עוצמתית הרבה מעבר למקובל בקרמי העיניים הרגילים והיא נלחמת גם בקמטים והקמטוטים. התכשיר מכיל רכיב חדשני Beatufeyetm בשילוב עם מרכיבים פטנטיים נוספים שהוכחו מדעית מקנים לו תכונות ייחודיות.
מסכת עיניים Genensis Age Control  של ד"ר פישר – למיצוק והרמה

העיניים הן אחת מנקודות התורפה בהתבגרות. מעבר לבעיית הקמטים שמופיעים בזוית העין החיצונית ונטיית היתר להזדקנות בגלל העור הדק באיזור זה, יש בעיות של צניחת גבות ועפעפיים וכהויות סביב העיניים (שמופיעות גם אצל צעירות יותר).  ההתוויה של רוב קרמי העיניים היא למרוח מעט ונקודתית על עצם הלחי ולא להתקרב לעיניים עצמן. הם עוזרים לקמטים בקצה העין אבל האפקטיביות שלהם מוגבלת. מצד שני, אין כמעט מסכות עיניים על המדף בפארמים, בעיקר כאלו שמתומחרות לכל כיס. המסיכה נבדקה אופטלמולוגית והיא מתאימה לשימוש באיזור העיניים וניסוי שנערך הראה אפקטיביות אצל המשתמשים.
מסכת עיניים Genesis Age Control עונה בדיוק על הצורך הזה – טיפול מיטבי וישיר בעיניים עצמן עם רכיבים מתקדמים שחלקם מוגנים בפטנט. הפעילות שלה כולל: 1. הזנה, 2. מיצוק והרמת העפעף העליון, 3. מניעת קמטים וקמטוטים, 4. טשטוש כהויות מסביב לעיניים.
חומרים פעילים במסכת עיניים Genesis Age Control
·         BEAUTIFEYETM   – רכיב חדשני ומהפכני, ייעודי לאזור העיניים הרגיש, המסייע בטיפול בקמטים בצידי העיניים, מיצוק העפעף העליון וטשטוש כהויות מסביב לעיניים. נבדק והוכח מדעית במעבדות מחקר מהמתקדמות באירופה. במחקר נמצא כי כעבור חודשיים בלבד חל שיפור משמעותי במראה הקמטים בצידי העיניים, במיצוק העפעף העליון, בהפחתה וטשטוש כהויות סביב העיניים ובסיוע בהפחתת סימני עייפות.
·         RENOVAGETM - רכיב חדשני, מוגן בפטנט הידוע כמסייע בטיפול ולחימה ב- 10 סימני הגיל. נבדק והוכח מדעית במעבדות מחקר מהמובילות באירופה.
·         AQUAXYL™ – רכיב חדשני המעניק לחות אידיאלית ומסייע לעור לאגור לחות תוך שמירה על מאזן הלחות בעור.
·         שמן שקדים, שמן זית (סקוולן), שמן כותנה וחמאת שיאה– להזנה וריכוך העור.
·         קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי: ויטמין E, שמן זרעי ענבים ותמצית תה ירוק, לסיוע בנטרול רדיקלים חופשיים.
·         ללא חומרים משמרים מזיקים כמו פראבן.
אופן השימוש וחוות דעת הנסיינית
המסכה הזו דו שימושית, אפשר להשתמש בה כמסכה או כקרם עיניים. כמסכה מורחים שכבה עבה באיזור העיניים כולל העפעפיים ולהשאיר לספיגה איטית במשך הלילה, בזמן השינה העור סופג באופן מיטבי ביותר את החומרים שבקרם. ניתן להשתמש ביום רק אם לא נחשפים לשמש. בגלל טיפול בעיניים לא יכולתי לנסות אותה אז ביקשתי מנסיינית שתבדוק אותו עבורי. היא ניסתה אותה בשתי הצורות וממש אהבה את ההרגשה של הקרם. הוא נעים לשימוש ומרגיע. מבחינת תוצאה היא הרגישה שהעיניים שלה רעננות יותר.

סדרת Genesis Age Control של ד"ר פישר
סדרת Age Control היא אחת הסדרות האהובות עלי של ד"ר פישר. המוצרים בסדרה פעילים אבל ממש בעדינות ויש להם אפקט נהדר של לחות לעור. הסדרה פעילה אך עם זאת עדינה. כתבתי בעבר על קרם יום משקם וקרם לילה משקם בסדרה ותוכלו לקרוא את ההמלצה. אני גם משתמשת דרך קבע בסרום שמנים משקם מהסדרה שזכתה בפרס מוצר השנה לשנת 2017. מחירי הסדרה בסופר פארם או ניו פארם 149.90 ש"ח לקרמי פנים ו-159.90 ש"ח לסרום ולמסכת עיניים (יש מדי פעם הנחות שכדאי לנצל).

מידע
מסכת עיניים Age Control של ד"ר פישר, 30 מ"ל, 159 ש"ח. כרגע במחיר השקה 119.90 ש"ח (עד 23.12.2018).
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr