יום שישי, 8 באפריל 2016

קולקציית השמלות של גולברי לקיץ 2016

חד הפריטים הנעימים ביותר לקיץ הם שמלות. במזג האויר הישראלי נעים לצאת עם שמלה אוורירית ונוחה. שמלות מתאימות גם ליום ולעבודה, גם לערב, וכמובן לחופשה ולים. קולקציית השמלות של גולברי לקיץ 2016 מגוונת ומתאימה לכל מטרה, ובעיקר – מתאימה לגוף של הנשים הישראליות.
קולקציית השמלות של גולברי לקיץ 2016

 ליאת אשורי הציגה לאחרונה את קולקציית קיץ 2016 של גולברי עם דגש על שמלות, הפריט הנעים לקיץ!
במגוון הפריטים של גולברי, ניתן למצוא שמלות לכל מטרה ולכל שעה. החל מתחרה, גזרות בלבן, אלגנטיות בשחור. במבחר צבעים החל מצבעי פסטל רכים ועדינים ועד צבעים בוהקים ועזים והדפסים מעניינים.
 אחד הדגשים בקולקציה של גולברי היא על הגזרות. המטרה היא שהלובשת לא תהיה קורבן אופנה אלא תוכל ללבוש בנוחות את הפריט – השמלה או החצאית, תוך שהגזרה תפצה על נקודות שהלובשת מנסה להסתיר כמו אגן רחב. המון פעמים יש פנטזיה שמה שעל הקולב יפה, אבל הוא לא מתאים לגוף. אז כאן חשבו גם על זה. לדוגמא, השמלה הבאה, כמו שמלות רבות של גולברי, בעלת גזרה עם תוספת בד עם נפילה רכה שעוזרת לטשטש את קו המותן. גם החצאיות במגוון צבעים, כולל שחור, מחמיאות מאוד לגזרה מלאה. 

התחרה מקבלת מקום כבוד בקולקציית השמלות של גולברי השנה, בקולקציה יש כמה וכמה פריטים בתחרה מלאה – כל השמלה בתחרה בצבע אחיד, ולא רק קישוט תחרה. יש שמלות תחרה במספר גוונים, דוגמאות וגזרות. למשל, לבן עם הדגשת מותן, ורוד פסטלי עם נפילת בד טבעית. 

גם בגזרת השמלות השחורות יש את טשטוש האיזורים שבהם המבנה לא מחמיא. ויש מבחר רב של שמלות שחורות בגזרות שונות, עם שילובי תחרה, חיתוכי לייזר באיזור המחשוף ובדים בדגמים. קצרות, מקסי ואפילו אוברול. ליאת אשורי מציגה חלק מהדגמים. 

חלק מהשמלות מגיעות בצבעים רכים, או שחורים, עם הדפסים ודוגמאות וגם נועזים ובמגוון צבעים. כל אחת תמצא כאן משהו כלבבה. 

בקולקציה יש גם גלביות, חולצות, מכנסיים במבחר אורכים וצבעים, ועליוניות שימושיות, ופריטי בייסיק כמו חולצת ג'ינס. 

גם אקססוריז יש בחנות, מבחר תיקים ותכשיטים, ולאחרונה גם יצאו עם מוצרי טיפוח, כשלכבוד חג הפסח יש מארז מיוחד עם קרם ובושם ארוז בתיק יפה. ואם בקיץ עסקינן, יש מבחר אקססוריז לקיץ, כולל תיקי ים, כובעים אופנתיים וכפכפים צבעוניים.

ועכשיו גם יש מבצע 100 ש"ח הנחה בקניה מעל 400 ש"ח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr