יום שני, 16 במאי 2016

בגדי ים ליה לונדון לקיץ 2016

בקיץ 2016, בגדי ים ליה לונדון מחמיאים לגוף עם יותר תעוזה בעיצובים. עם 64 מידות שונות, בגדי ים ליה לונדון מתאימים לגוף של כל אשה כאילו נתפרו במיוחד בשבילה. והשנה ההדפסים נועזים יותר וגם הדגמים הקלאסיים הסולידיים יותר בעלי עיצובים ייחודיים עם קריצה אופנתית.
בגדי ים ליה לונדון לקיץ 2016

ליה Leia היא חברה בריטית, בגדיה נמכרים בארץ תחת המותג ליה לונדון Leia London בחנויות המותג. בליה הביגוד התחתון איכותי ביותר בעיצובים אופנתיים. גם בבגדי הים, בליה יש ייחודיות שמתבטאת גם במידות, בגזרות ובעיצובים.
בליה לונדון המידות מפורטות ביותר. כמו שבחזיות יש מידות היקף וקאפ, גם בגדי הים מגיעים לפי מידה מדויקת של היקף וקאפ. בסך הכל יש בליה לונדון 64 מידות שונות של בגדי הים! מה שמבטיח שבגד הים יתאים בול, יחזיק כמו שצריך ולא יזוז – בהתאמה מושלמת לגוף האשה שלובשת אותו. המידות של בגדי הים נעות בהיקפים מ-65 ועוד 90 וקאפים מ-D ועד HH.


בגדי ים ליה לונדון – מתאים בול
הגזרות בליה לונדון מגוונות. חזיה, סטרפלס, קולר, טאנקיני, תחתון רגיל וגבוה, שלם עם חזיה פנימית (גם מרופדת) כולל הרמה ומרכוז החזה. הן אופנתיות וחלקן עם מחטב וכתפיות מתכווננות כך שיחמיאו לגוף נשי בכלל ולגוף המבוגר בפרט!

בבגדי ים שני חלקים ניתן לעשות mix and match ולרכוש את התחתון והחזיה בנפרד כך שיתאימו בדיוק או ליצור שילוב מענין יותר.
ניתן גם לבצע הזמנות מיוחדות. כל שבוע מגיע מלאי חדש מלונדון ואיתו יגיעו פריטים בהזמנה מיוחדת.
מבחינת עיצובים בגדי ים ליה לונדון השנה מעיזים קצת יותר. מעבר לבייסיק יש הדפסים טרופיים יותר עם יותר צבע. הדפסי פרחים נועזים יותר גם שחור מגיע עם הדפס שמזכיר קעקוע בקריצות אופנתיות. יש מגוון רב יותר של עיצובים טרנדיים יותר כך שגם בגדי ים סולידיים יותר זוכים לקריצה טרנדית עדינה. בקולקציה יש בייסיק, רומנטיקה ואקזוטיקה.


בגדי ים ליה לונדון – עיצובים נועזים
הנה טעימה של כמה מדגמי בגדי ים ליה לונדון
פנטזי Fantasie  – בהשראה רומנטית-אקזוטית. במגוון גזרות עם כתפיות מתכווננות. למשל גזרת בלקוני (גזרה עם מחשוף פתוח יחסית שמכסה שני שליש מהשד), בגזרת טנקיני קולר שגם ממרכזת עם כיווצים לטשטוש וחיטוב. ניתן לשלב ב-Mix & Match חלק עליון ותחתון באותו דגם או עם חלק תחתון בצבע חלק.


פרייה Freya – עם כמה דגמים חלקם עם ריפוד קל וניאון (חפשו את דגם Tribal Trax), צעירים קלאסיים (Zodiac) וה-Rumblee ללא ריפוד בהדפס אקזוטי בג'ונגל.


המחירים נעים באיזור 150-180 לחלק תחתון, בסביבות 300-350 לחזיה ו-400-450 לבגד ים שלם.
הקטלוג המלא באתר ליה לונדון.
צילומים: אמיר יהל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr