יום שבת, 28 במאי 2016

קלו קוט UV– ג'ל לטיפול בצלקות

קלו קוט UV הוא ג'ל לטיפול בצלקות בעל יעילות גבוהה במיוחד בשיפור מראה הצלקת – גובה, מרקם וצבע. הקרם החדש המסומן UV משלב בתוכו קרם הגנה מהשמש.
קלו קוט UV– ג'ל לטיפול בצלקות

אחת הבעיות האסתיות שאנו מתמודדים איתן היא צלקות. במיוחד בפנים. וברגע שנפצעים, בעיקר כשיש עור עם נטייה להצטלקות, אין הרבה מה לעשות. אז זהו, שיש! ג'ל בשם קלו קוט שעוזר לצלקות להעלם. אני התחלתי להשתמש בג'ל קלו קוט UV על צלקת קטנה ברגל מחתך ולכוויה קטנה בפנים (ליד הפה) שצל בתי כתוצאה מרשלנות בטיפול שיניים עם חומרים חריפים.
לאילו צלקות קלו קוט מיועד?
לצלקות טריות של פצעים, חתכים, ניתוחים, כוויות וכו. הוא לא כל כך מתאים לצלקות של אקנה ואבעבועות רוח.
קלו קוט יעיל ככל שמתחילים מוקדם יותר אחרי שהפצע התאחה אך יכול להשפיע על צלקת בת פחות מ-6 שנים. תוצאות טובות ביותר יהיו בשימוש על צלקות "חדשות" – עד שנתיים מיום הפציעה. הנה טבלה מהאתר של קלו קוט על יעילות הג'ל בהתאם לגיל הצלקת. תוכלו להתרשם מדוגמאות של טיפול בקלו קוט בצלקות "לפני ואחרי" באתר של קלו קוט.

איך משתמשים בקלו קוט?

מורחים שכבה דקה של הג'ל ונותנים לו להתייבש (הוא אמור להתייבש עד 5 דקות, אם לא – סימן שצריך למרוח פחות ג'ל). אחרי זה ממשיכים בשגרת הטיפוח הרגילה ומותר למרוח סרום, קרמים, וכו'.
אל תצפו לקסמים, את קלו קוט יש למרוח פעמיים ביום לתקופה ארוכה, לפחות חודש וחצי ובדרך כלל שלושה חודשים ואף יותר. אבל אחרי כחודש צריך לראות שיפור.

קצת מידע על הג'ל

קלו קוט הוא ג'ל המכיל שילוב של שני סוגי סיליקון בעלי תכונות חשובות לעור, עצמות, ציפרניים ושיער בריא שיחד משפיעים על הרקמה הצלקתית. היעילות שלהם היא בהורדת טקסטורת הצלקת (86%), על צבעה (84%) וגובהה (68%). ג'ל הסיליקון גם משפיע על לחות העור מה שגם עוזר לריכוך הצלקת. אחד היתרונות בטיפול שאין לו שום תופעות לוואי.
לקלו קוט יש אישור משרד הבריאות וגם אישור ה-FDA ו- CE (התקן האירופאי).

קלו קוט UV

הג'ל החדש של קלו קוט, הנקרא קלו קוט UV מכיל גם מסנן קרינה ברמה של SPF30. אחת הבעיות של הצלקות היא שהן נוטות להיפר-פיגמנטציה בחשיפה לשמש ויש צורך בשימוש בקרם הגנה. זה יתרון משמעותי למי שאינו מחונך בחשיפה לשמש ולא טורח למרוח קרם הגנה – וקלו קוט כבר דואג להגנה לצלקת. אולם את הג'ל מורחים בוקר וערב, ובערב אין צורך בקרם הגנה. מה גם שהג'ל מכין אוקסיבנזון, מרכיב שאני מעדיפה להמנע ממנו. לכן, אם תדאגו למרוח קרם הגנה בחשיפה לשמש, אתם יכולים לבחור את הג'ל הרגיל.

מידע נוסף

בנוסף לקלו קוט UV שאני מנסה כיום, יש לקלו קוט גם ג'ל רגיל ותרסיס. קלו קוט ניתן להשיג בבתי המרקחת ומחירו באיזור 100-200 ש"ח תלוי בתכשיר ובחנות.
מעדכנת אחרי שנה: הצלקת של הכוויה בתי נעלמה לחלוטין אחרי הטיפול בקלו קוט (יש לציין שהיא לא נעלמה לפני זה למרות שלא התחלנו את הטיפול מיד אחרי שהיא נוצרה). וזה קרה די מהר. צלקת אחרת אצלי שבה התחלתי לטפל לא מזמן נראית קצת שטוחה יותר.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr