יום שני, 22 באוגוסט 2016

משקפי שמש לילדים של בייביאטורס

משקפי שמש לילדים של בייביאטורס (Babiators) מותאמים במיוחד לילדים עד גיל 14, הם חסינים, בטוחים, אופנתיים ויש עליהם אחריות מלאה גם במקרה של נזק או אובדן!
משקפי שמש לילדים של בייביאטורס

משקפי שמש אינם רק מותג אופנה, הם מגינים על העיניים שלנו מפני נזקי השמש. כמו שלא תתנו לילדים לצאת לשמש בלי קרם הגנה, אל תיתנו לילדים לצאת לשמש בלי משקפי שמש לילדים. הילדים חשופים לשמש הרבה יותר ממבוגרים כי הם בחוץ הרבה והם והעיניים שלהם הרבה יותר רגישים ממבוגרים!
בעלי העיניים הבהירות רגישים במיוחד – אבל כל סוגי העיניים רגישות. וזה מתבטא בגיל מבוגר בפגיעות שמש. כמה מבוגרים סביבכם עברו ניתוח קטרקט? זה אחד הנזקים שנגרמים מקרינת השמש לאורך זמן. אני לא יוצאת מהבית בלי משקפי שמש! 

כולנו אוהבים לבחור משקפיים נוחים ויפים, כי משקפיים הם אביזר אופנתי. המשקפיים של בייביאטורס מגניבים – צבעונים וממותגים במילה Aces.Ace  באנגלית הוא "אדם שמצטיין בספורט או פעילות". הם מגיעים במבחר צבעים לבחירה, הבת שלי בחרה לבן שמתאים לנערה מתבגרת. העדשה היא עדשת "מראה" שלא רואים את העיניים.
 למותג יש מגוון משקפיים המותאמים לפי גילים בצבעים שונים ודגמים שונים. מגילאי 0-7, ו-7-14. המסגרות מגיעות בצבעים מהממים לבן, ורוד, שחור, תכלת, ירוק, צהוב, ועוד. העדשות בכמה גוונים אפור, כחול, ומראה. המשקפיים שהבת שלי בחרה הן לגילאי 7-14 והתאימו לה היא כבר עברה את גיל 14 אבל יש לה פנים קטנות יחסית. תראו כמה הם הולמים אותה! 

 המשקפיים בטוחים, איכותיים וחסינים – הם שומרים על העיניים ומספקים 100% הגנת UVA ו-UVB. הם עשויים מפלסטיק חסין שאינו נשבר (כך אין סכנה של חתכים), גם כשמשחקים עם הידיות הן גמישות לחלוטין. הנה סרט הממחיש כמה הם גמישים. 
המשקפיים מגיעים במארז עם שקית נשיאה ובד מיוחד לניקוי העדשות. 

ואם אתם חוששים שהילדים ישברו או יאבדו (קשה לשבור את המשקפיים האלו כמו שהזכרתי) – יש אחריות מלאה גם על אובדן, רק צרו קשר עם החברה וישלחו לכם זוג משקפיים חליפי.
 מחירי המשקפיים מתחילים ב-149 ש"ח ועד 260 ש"ח וכוללים נרתיק נשיאה, בד ניקוי לעדשות, ואחריות מלאה לשנה שכוללת שבר ואובדן. 

לסיכום, משקפי השמש לילדים של בייביאטורס קלים, נעימים, גמישים, רואים דרכם ממש טוב והילדים ממש אוהבים אותם ומרגישים אופנתיים ו"גדולים"! ויש גם אחריות מעולה!
לרכישה: בייביאטורס
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr