יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

מארז חג טבעי של Olea Essence – מוצרי טיפוח ושמן זית

מארז חג טבעי Just Olives של Olea Essence מכיל מוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על שמן זית ופחית שמן זית איכותית ומעוטרת Tabha של בית הבד של הגולן. המארז מגיע בקופסה דקורטיבית ומחירו 199 ש"ח. רעיון מקורי ונהדר למתנה לחג ולמשלוח כמתנה לקרובים בחו"ל.
מארז חג טבעי של Olea Essence – מוצרי טיפוח ושמן זית
מארז חג טבעי – צילום יחצ


בית הבד של הגולן ממוקם בקצרין ומייצר שמן זית ומוצרי טיפוח טבעיים המבוססים על שמן זית. לבית הבד של הגולן יש מספר חנויות ברחבי הארץ. ניתן לרכוש את מוצרי שמן הזית האיכותיים ומוצרי הטיפוח גם בחנות האינטרנט של Olea Essence ולשלוח לחו"ל.
מארז חג טבעי של Olea Essence מכיל: קרם ידיים עשיר, תרחיץ גרגירים (פילינג) לגוף ולפנים, תחליב רחצה מעניק לחות לגוף ופחית שמן זית כתית מעולה Tabha.
כל מוצרי הטיפוח של Olea Essence הם 100% טבעיים ומשלבים שמן זית, חמאת שיאה ורכיבים טבעיים מזינים, אנטיאוקסידנטים וריחניים וללא פראבנים וחומרים משמרים. ממוצרי מארז החג ניסיתי שניים: תחליב רחצה מעניק לחות לגוף וקרם ידיים עשיר. המוצרים של Olea Essence מכילים שמן זית מזיתים הגדלים סביב הכנרת. מהם מייצרים את מוצרי הטיפוח שלOlea Essence  שהם ידידותיים לסביבה והאקולוגיים.
מבין המוצרים במארז חג טבעי ניסיתי שניים: תחליב רחצה וקרם ידיים, ואת שמן הזית שהכרתי לפני כן.


תחליב רחצה מעניק לחות לגוף Moisturizing Body Wash
התחליב הזה מכיל המון רכיבים עשירים ואנטיאוקסידנטים ביניהם: מי פרי הזית, גליצרין, שמן זית, חמאת שיאה, דבש, שמן עץ התה, שמן עשב לימון (למונגראס), שמן אורנים וללא פראבנים וחומרי שימור.
חוות דעתי: תחליב הרחצה נעים מאוד, מקציף באופן עדין וריחו עדין של למונגראס נהדר! הוא עדין במיוחד ומותיר על העור עקבות עדינים של ריח שמן-זית למונגראס .


קרם ידיים עשיר Solid Hand Cream
קרם ידיים מוצק המכיל: שמן זית, חמאת קקאו, שעוות דבורים, שמן קוקוס, שמן נבט החיטה, שמן עץ התה, שמן עשב לימון (למונגראס) וזהו, ללא תוספות מלאכותיות או סינתטיות.
חוות דעתי: זהו קרם ידיים מוצק. זו הפעם הראשונה שאני מנסה כזה קרם. יש צורך ללמוד איך לאסוף מספיק קרם למריחה, אבל התוצאה – בהתאם. אין שאריות, אין שמנוניות יתר ולעור יש המון לחות ורכות בלי הרגשה שומנית מיותרת או הכתמה והרכות נשארת למשך שעות.


בנוסף, אני כבר מכירה את שמני הזית של בית הבד של הגולן מהסדרה החגיגית שמגיעים בפחית מעוטרת בציורי התנ"ך. יש בסדרה שלושה טעמים כשהעדין ביותר הוא Tabhaa שמגיע במארז הטיפוח לחג. הוא שמן זית עדין מאוד שמיוצר מזיתים ללא הגרעין בכבישה קרה.
לדעתי מדובר במארז חג טבעי, אלגנטי ויוקרתי עם מוצרים מצוינים שמהווה מתנה מקורית לחגי תשרי למארחים, במיוחד אם מעריכים יוקרה ואיכות וגם לאוהבי הטיפוח הטבעי. זה גם מתאים מאוד ליהודים בחו"ל אם יש לכם קרובים שתרצו לשלוח להם מתנות לחג, או אם יש לכם אורחים מחו"ל שרוצים לקנות משהו ישראלי אותנטי ומתנות. ומעבר לכך, מוצרי הטיפוח איכותיים ומומלצים לרכישה גם ברמת מוצר בודד, אני ניסיתי – והתמכרתי!
יש באתר Olean Essence מגוון של מארזי מתנה טבעיים נוספים עם מגוון מוצרים שונה לבחירתכם, ברמות  מחירים שונות.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr