יום שישי, 30 בדצמבר 2016

בושם לשיער – הטרנד החדש

בושם לשיער הוא טרנד חדש. ריח השמפו הנעים התנדף? רססו! לא עוד ריח של מסעדה או של המכוניות והאוטובוסית בעיר – מרססים ומתרעננים. סדרת הבשמים החדשה של ביוטיקייר מגיעה ב-3 ניחוחות והיא טבעונית לחלוטין וללא חומרים משמרים. היא נספגת מהר, לא מכבידה על השיער, ומותירה ריח נעים לאורך זמן.
בושם לשיער – הטרנד החדש


סדרת הבשמים החדשה לשיער של ביוטיקייר Fresh Hair Perfume נועדה לשמור על שיער ריחני ולפתור את הבעיה שככל שמתרחקים מהחפיפה ומגיעים למקומות ארומטיים כמו מסעדות, השיער סופג את הריח ומאבד את הריח הנעים שהותיר עליו השמפו. הבשמים החדשים מגיעים בבקבוק קטן ונח ובשלושה ניחוחות מרעננים לבחירה. הסדרה כולה מבוססת על טהרת הטבעוניות, ללא מלחים, SLS, שמן מינרלי וחומרים משמרים.
הבושם לשיער Fresh Hair Perfume מגיע ב-3 ניחוחות:
Bora Bora בריזת ים – ניחוח יוניסקס שמזכיר לי את הריח של הספריי במספרות. כזה של שיער רענן.
Coco Loco ניחוח דומיננטי מאוד, חושני, של וניל-קוקוס. לדעתי הוא הניחוח הנשי ביותר ומתאים מאוד לאוהבות הקרמים הריחניים  של ללין וסבון.
After Party ניחוח יוניסקס גברי משהו, ביוטיקייר מגדירות אותו כ-"חושני וספורטיבי – מושלם לימי מכון הכושר או לדייט". לדעתי,  הוא הניחוח המתאים בעיקר לגברים ולנשים שאוהבות ריחות חמצמצים.
הוראות שימוש: לרסס בזהירות שלא יכנס לעיניים. מספיקה התזה אחת או שתיים, לנער מעט את השיער לפיזור.
חוות דעתי
הבושם מגיע בבקבוק אלומיניום קטן וקומפקטי עם ראש ספריי ומכסה שנסגר ב"קליק" למניעת נזילות. נח לאחיזה ולנשיאה בתיק.
ריססתי כמות קטנה שהותירה לא מעט ריח. לא נותרה רטיבות ולא ניכרה השפעה כלשהי על מרקם ומראה השיער, ובעיקר השיער לא נהיה כבד יותר. מצד שני, הספריי לא עזר לי להילחם בתופעת ה-feathering שאני סובלת ממנה (שהשיער יוצר "הילה") משהו שהייתי שמחה לקבל "על הדרך" אם אני כבר משתמשת בתכשיר.
לסיכום, מוצר חביב שעוזר לנו להריח קצת יותר טוב אחרי הסתובבות ברחוב, במסעדה או במקום אחר שהריח שבו נספג לשיער. נהדר לטיולים!
בושם לשיער Fresh Hair Perfume, 60 מ"ל, 9.90 ש"ח.
להשיג בחנויות ביוטיקייר ברחבי הארץ ובאתר ביוטייקר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr