יום ראשון, 19 בפברואר 2017

מוצרי טיפוח חדשניים – פריימר, פודרה לבייקינג וספריי צבע

פברואר מביא איתו מספר מוצרי טיפוח חדשניים שלא נתקלתי בכמותם בעבר. ZerOne של ביוטיקייר שהוא פריימר לפני איפור ותחליב לאחר גילוח של ביוטיקייר יוניסקס, פודרה Loose Powder של ביוטיקייר ל"בייקינג" וקיבוע איפור, מברשת חדשה לאיפור של ביוטיקייר ו-Magic Retouch של לוריאל - ספריי צבע לכיסוי זמני של שורשים לבנים בשיער.
מוצרי טיפוח חדשניים – פריימר, פודרה לבייקינג וספריי צבע

ZerOne - פריימר לפני איפור ותחליב לאחר גילוח של ביוטיקייר

לקרם אחרי גילוי יש תכונות דומות לפריימר – לחטא בעדינות, לרכך, לצמצם את נקבוביות העור. ביוטיקייר הבינו את זה ויצאו עם מוצר חדש יוניסקס בעל ריח עדין במיוחד ולא בולט. הקרם מכיל מרכיבים כמו גליצרין, שמן סויה (מרכך ועשיר בויטמין E), תמצית אצה חומית (משפרת את גוון העור) וקמומיל (Bisbalol). ללא פראבנים וללא אלכוהול.
לשימוש אחרי גילוח, כקרם לחות וכבסיס (פריימר) לפני איפור. כבסיס לאיפור יש למרוח את הקרם לפחות כדקה עד שלוש דקות ולתת לו להיספג לפני האיפור. הוא מרכך את העור, מעניק לו לחות ומצמצם נקבוביות כך שהאיפור יהיה אחיד ויציב יותר.
הקרם מגיע בבקבוק של 100 מ"ל מה שמאפשר גם לשאת אותו בקלות בתיק האיפור. הבקבוק, אגב, מעוצב בלבן, אפור וכסף יוניסקס יפה. 
ZerOne - פריימר לפני איפור ותחליב לאחר גילוח של ביוטיקייר
מידע
ZerOne ביוטיקייר, 100 מ"ל, 9.90 ש"ח.

פודרה  Loose Powderשל ביוטיקייר

פודרה Loose Powder החדשה של ביוטיקייר היא פודרה קלילה ושקופה למראה טבעי. היא פועלת בשתי דרכים, מעבר לשיטה המסורתית של פיניש האיפור עם מראה מט ולא שמנוני ומבריק, ניתן להשתמש בה בתהליך של "בייקינג" בו מפזרים שכבה נדיבה אחרי שכבת מייקאפ וקונסילר עבה יחסית, מחכים 5-10 דקות ומסירים עם מברשת בעדינות. במהלך התהליך הפודרה מתחממת מחום העור ומקבעת את הקונסילר והמייקאפ תוך הסתרת קמטוטים למראה אחיד. הפודרה אינה סותמת את הנקבוביות.
בנוסף, ניתן להשתמש בפודרה לקיבוע שפתונים, לייצוב האיפור (מקבעת אותו) ולטשטוש צלליות, סומק וקונטור לגימור מעושן.
הפודרה מאוד נעימה, דקה ואוורירית, מגיעה במספר גוונים להתאמה מלאה, נוחה ונעימה לשימוש והתוצאה המתקבלת טובה.
פודרה  Loose Powderשל ביוטיקייר
מידע
פודרה Loose Powder ביוטיקייר, 9 גרם, 8.90 ש"ח.

מברשת ברונזר ומייקאפ 14 של ביוטיקייר

מברשת חדשה של ביוטיקייר, המיועדת לברונזר, סומק ופודרה. מברשת שטוחה שמתאימה למגוון שימושים, כולל ערבוב מוצרים, ולטשטוש איפור אחרי המריחה.  המברשת פלומתית ורכה ומאוד נעימה (משיער דמוי טבעי). זו אחת המברשות השימושיות אצלי והמברשת של ביוטיקייר רכה, מסייעת בפיזור יעיל, לא מתפוררת ולא משאירה סיבים ומחירה אטרקטיבי ביותר! מברשות האיפור של ביוטיקייר נותנות תמורה מעולה במיוחד לכסף ומהוות בחירה מעולה.
אגב, כדאי לזכור לנקות את המברשות, יש חומרים מתאימים לניקוי מברשות ולביוטיקייר יש מעמד במיוחד לאחסון ולייבוש מברשות.
מידע
מברשת ברונזר ומייקאפ מספר 14, ביוטיקייר, 12.90 ש"ח.

ספריי Magic Retouch של לוריאל לכיסוי זמני של שורשים לבנים בשיער

מוצר חדשני נוסף, הפעם מבית לוריאל פריז. ספריי לכיסוי זמני של שורשים לבנים בשיער. אחת הבעיות שמתמודדות איתן הנשים שצובעות את השיער שכשהשיער גדל השורשים הלבנים מצבצים מתחת לצבע ועד שמגיעים לצבוע שוב, מה שאנחנו רוצות לדחות ככל שניתן מסיבות בריאותיות כספיות, וזמן, השורשים בולטים בלובנם.
הספריי החדש Magic Retouch מכסה את השורשים בצבע. זה לוקח 3 שניות לבצע את פעולת הצביעה ומחזיק עד החפיפה. לצביעה יש לנער את המיכל, לרסס קצרות במצב אנכי על שיער יבש אחרי העיצוב ממרחק של כ-10 ס"מ (יש צורך בכמות קטנה בלבד).
הספריי אינו מכיל מי חמצן. הוא מגיע ב5 גוונים: שחור, חום, חום בהיר, בלונד, בלונד בז'.
חוות דעת הנסיינית: קצת קשה להשתמש בזה לבד ולכוון לפס הלבן אבל כשמצליחים לקלוע (וזה בטח יבוא עם הנסיון) - התוצאה ממש מצויינת וטבעית והכיסוי מוצלח מאוד. צילמתי את המצב לפני ואחרי הצביעה, ולמרות שאין לנו עדיין נסיון בזה - זה נראה ממש מצויין. מומלץ!

אגב, יש מבצעי השקה, ראיתי את המוצר במבצע ב-39.90 ש"ח בשופרסל.
מידע
ספריי Magic Retouch לוריאל, 75 מ"ל, 44.90-49.90 ש"ח ברשתות הפארם והמזון. 
* מוצרי ביוטיקייר לא נוסו על בעלי חיים.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr