יום שבת, 18 במרץ 2017

איך מפסלים פנים? מדריך להארות והצללות

איך מפסלים פנים? מדריך להארות והצללות שהופכות את האיפור למקצועי, מעניין ועמוק ובעיקר – יפה יותר! אפשר לעשות את זה לבד בבית, כל מה שצריך זה קצת הוראות וקצת אימון, ועד שלומדים – גם מסיר איפור איכותי שלא מגרה את הפנים בין נסיון לנסיון.
איך מפסלים פנים? מדריך להארות והצללות

אתחיל מההתחלה – בשביל מה בכלל צריך פיסול פנים, הארות והצללות? אחרי מריחת המייקאפ, הפנים הופכות להיות שטוחות. לכן אנחנו משתמשים בסומק, כדי להחזיר להם את הגוון הטבעי של העור, את החיוניות, ואת המבנה שאנחנו רגילים עם לחיים ורדרדות. 
הצללות וההארות מייצרות תלת מימד, הופכות את הפנים למעניינות יותר, עוזרות לקבלת פנים מאורכו, עצמות לחיים גבוהות ואף צר יותר. פיסול פנים, לפחות ברמה הבסיסית שלו, קל ללימוד וניתן ליישום בבית. כיום כשיש המון ערכות לפיסול פנים ומחירן הוזל, ניתן להוסיף את הפיסול לשגרת האיפור הרגילה בבית.
פיסול פנים רלוונטי גם באיפור יום וגם באיפור ערב. בהדגמה שהכנתי זה איפור יום, עדין מאוד ולא כבד. אסביר כאן על פיסול בסיסי של הפנים. לפני הפיסול יש להכין את הפנים עם קונסילר לפי הצורך ומייקאפ/פודרה, איפור עיניים, וכו'. אחרי הפיסול מצטרף סומק ב"תפוחי הלחיים" ושפתון לפי הבחירה.
התחלתי מהמראה לפני הפיסול, הפנים עם מייקאפ, מסקרה ואיפור גבות בלבד. כל צל שנופל למשל בצד שמאל של התמונה, נופל בצורה ישרה. וכך גם האור.
בשיטה הפשוטה ביותר מורחים מהסטיק הכהה בצורת V באלכסון מאיזור האוזן עד לשקע בלחי (בערך מקביל לאמצע העין). מתחת לעצמות הלחיים באלכסון. מעל, מורחים את הבהיר. המטרה להדגיש את עצמות הלחיים באמצעות כהות ובהירות שגורמת לאשליה אופטית של צל.
באף – בצידי האף כהה, בחלק הקדמי בהיר (לא למרוח על קצה האף שלא יצא אף ליצן מבריק).  ניתן למרוח את הצבע הבהיר באיזור מעל לשפתיים ומתחת לעיניים, באמצע הסנטר ובאמצע המצח, להארת האיזורים. וקצת כהה מתחת לסנטר. הנה מפת האיזורים שבהם מורחים את ההארות וההצללות, כהה ובהיר.

בתמונה הבאה ניתן לראות בברור את הפס הכהה על הלחי וליד האף. אני בכוונה לא מגזימה בכמות האיפור בפס ומשאירה את פעולת הטשטוש לכיון האיזור שמתחת לתפוח הלחי (בקו למעלה למרכז העין) כדי ליצור מראה טבעי יחסית. את האיזורים הבהירים קשה יותר לראות אם כי זה בולט מאוד על האף ומעל השפה העליונה ובמרכז הסנטר.

מטשטשים את הצבעים כך שמעט יתמזגו ומעבר הצבע יהיה הדרגתי. ואני הוספתי את הסומק.  בתוצאה למטה ניתן לראות שהפנים יותר מעניינים, יש הבלטה של ה"תפוח" ועצמות לחיים גבוהות (רואים שמתחת ללחיים כהה יותר). ההבדל העיקרי בלחיים אצלי הוא בין לחי עגולה ללא הצללות, ללחי מעוצבת קטנה וגבוהה יותר עם הצללה. והכל – ממש בעדינות. ניתן לראות בתמונה שהאיפור ממש מינימליסטי. באיפור ערב אפשר לשים יותר צבע.

מצא חן בעיניכן? רוצות להתאמן? סטיק ההארות וההצללות של מייבלין סטיק פיסול מאסטר קונטור וי שייפ – Master Contour V Shape Duo בו השתמשי עכשיו במבצע ניתן להשיגו באיזור ה-30 ש"ח ולהתאמן אפילו מבלי למרוח מייקאפ. רק לעקוב אחרי ההוראות לעיל, ולהתאמן על המריחה והטשטוש. 

לא הלך? הסירו את האיפור בעדינות והתאמנו שוב. לאחרונה יצא מסיר איפור חדש של גרנייה – מים מיסלרים דו פאזיים להסרת איפור. זהו מסיר איפור חדשני עם 3 פעולות במוצר אחד – הסרת איפור, כולל איפור עמיד, ניקוי הפנים, והרגעה. המים המיסלרים האלו לא מגרים את העור ולא צריך לשטוף את הפנים אחרי השימוש בהם. זכרו לנער את הבקבוק לפני השימוש.

מידע
סטיק פיסול מאסטר קונטור וי שייפ – Master Contour V Shape Duo, 9.5 מ"ל, כרגע במבצע ב-35 ש"ח.
מים מיסלרים דו פאזיים, 400 מ"ל, כרגע במבצע 30 ש"ח. מספיק לכ-200 שימושים!
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr