יום ראשון, 25 ביוני 2017

קרם לחות הילארונית של Promise

קרם לחות הילארונית חדש של מותג Promise. הקרם Ultimate Hyaluronic Moisturizer כולל תשלובת Hydra-Point המבוססת על חומצה הילארונית המעניקה לחות לאורך זמן לנעימות בעור ולצמצום קמטים. מותג Promise חדש והוקם על ידי מומחה למוצרי קוסמטיקה והחברה משווקת את הקרמים ישירות לצרכן.
קרם לחות הילארונית של Promise
קרם לחות הילארונית של Promise
עכשיו כשהגיע הקיץ ואנחנו עוברות לתכשירים לא שמנים, כאלו שאינם מגרים את העור ואינם מגבירים את הרגישות לשמש, זהו הזמן לנטוש את התכשירים המיושנים ולעבור לתכשירים חדשים ומודרניים שיעניקו לעור לחות לאורך זמן בלי להכביד. קרם לחות Hydra-Point או בשמו המלא Ultimate Hyaluronic Moisturizer הושק לאחרונה על ידי Promise. הקרם עונה בדיוק על הדרישה הזו, הוא משתמש בטכנולוגיות החדשות ביותר שפותחו, שלחלקן מוגנות בפטנט.
Promise Ultimate Hyaluronic Moisturizer
שילוב המרכיבים הייחודי של Promise נקרא Hydra-Point והוא משלב ריכוז גבוה של חומצה הילארונית עם תרכובת סוכרים ששילובם לוכד את הלחות ואוגר אותה לאורך זמן עד 72 שעות בהן העור מועשר בלחות. בנוסף, עודף הלחות תורם למילוי קמטוטים ולמראה חלק יותר (ובוהק יותר, גם עקב לנוכחות סיליקונים בקרם). בין המרכיבים בקרם ניתן לציין סיליקון, רכיבים משמן קוקוס ואלנטואין שמרכך. ואת החסרון היחיד שמצאתי - יש פראבנים וחומרי שימור.
פרומיס - עיצוב מושך ובקבוק קל
חוות דעתי
המיכל והאריזה מעוצבות יפה, יש להן צבע סגול בוהק בשילוב כסף. הקרם מגיע במיכל של 50 מ"ל עם משאבה. המיכל קל ומתאים לנסיעות. פתיחת המשאבה בסיבוב עם סגירה קלה (חשוב לנסיעות!). הטכנולוגיה של המשאבה שכבר נתקלתי בה הוא של שאיבה קלה המבוססת על טכנולוגיה של מיכל כפול בלחץ שמוציא כמות מדודה תוך שמירת המיכל מכניסת אוויר ובכך שמירה על החומר שבתוכו ויכולת שימוש בקרם עד סופו ביעילות.
פרומיס - משאבה נפתחת בסיבוב
הקרם עצמו נעים ביותר בעל ריח עדין מאוד. הוא בכלל לא שומני. הוא מעניק יופי של לחות ומרכך את הפנים. קרם כייפי!
הקרם מתאים לשימוש במיוחד בקיץ, לחיזוק לחות לפי הצורך גם בשימוש בקרמים אחרים, פעילים יותר וכבסיס לאיפור.
מותג Promise
הקרם מצטרף לסדרה החדשה של Promise שכוללת קרם פנים בעל 10 תועלות, סרום עוצמתי לטיפול בקמטים וקרם עיניים רב תועלתי. כולם בחוד החנית של הפיתוחים החדשים של החברה.
את המותג Promise הקים אסף דקל, בנו של צבי דקל מייסד חברת HL הקים את המותג במטרה להביא פתרונות אפקטיביים לטיפוח העור שישווקו ישירות ללקוחות. הקרמים נרכשים באתר ונשלחים ללקוחה עם שליח VIP עד הבית. המארז המקסים של הקרם מגיע עם דוגמית 5 מ"ל ונר ריחני סגלגל תואם מתנה. הלקוחה יכולה לנסות את הקרם בשימוש בדוגמית, ואם התחרטה – ניתן להחזיר את המארז תוך 14 יום לפי ההוראות בחינם ולקבל החזר מלא.
מידע
קרם לחות הילארוני של פרומיס, 50 מ"ל, 228 ש"ח במבצע השקה עד סוף אוגוסט 2017
להזמנה, אתר פרומיס

גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr