יום שישי, 16 ביוני 2017

בר בשמים Feel Perfume Bar

בר בשמים Feel Perfume Bar הוא דוכן בשמים שבו מוזגים את הבשמים לבחירתכם לבקבוק על המקום! הריחות מגוונים, המחיר אטרקטיבי – ויש גם ריפיל! ועכשיו הושק בושם חדש בשם Naughty פירותי קליל לקיץ שאני כבר התאהבתי בו.
בר בשמים Feel Perfume Bar
בר בשמים Feel Perfume Bar בדיזנגוף סנטר

הריח הוא אחד החושים החזקים שלנו. ריח טוב יכול למשוך אותנו וריח רע להבריח אותנו. בושם הוא חלק מההופעה שלנו ואנחנו אוהבים לגוון ולהשתמש בכמה סוגי בשמים ולהחליף עם העונה. מחירי הבשמים לא זולים וכדאי לדעת על מותגים חדשים במיוחד כשהם משתלמים. בדיוק לנישה זו נכנס בר הבשמים Feel.
לאחרונה הושק בר בשמים Feel Perfume Bar. זהו דוכן שמזכיר קצת מזקקות או מעבדה. שורות שורות של בקבוקי זכוכית עם ברזים ותויות שם. מגוון בשמים רחב של 18 בשמים לנשים ו-7 בשמים לגברים, סך הכל 25 בשמים, כולל הבושם החדש שהושק, Naughty שאימצתי.
FEEL FERFUME BAR  צילום- מיכאל טופיול
Naughty שמשמעו בעברית "שובבי" הוא בושם קייצי ורענן. הוא משלב ניחוחות פירותיים של ליצ'י ומלון עם יסמין וכרמל. אוריינטלי ומתוק. משתלב היטב עם הריח הטבעי שלנו. נעים, קליל, צעיר ואופנתי! אני מאוד אוהבת אותו במיוחד בעונה זו של הקיץ כשרוצים ריח נעים, נשי וחושני שלא משתלט.
הבושם נארז בקופסה מגניבה בסגנון צעיר ומרשים.
בושם Naughty של Feel
הבשמים של בר בשמים הם מסוג Eau de Parfume (מרוכזים), מיוצרים בארץ בשימוש בתמציות ריח מקוריות מיובאות מצרפת ואנגליה. כל המוצרים של המותג עומדים בדרישות משרד הבריאות לא נוסו על בעלי חיים. המותג אקולוגי ומתבסס על מילוי חוזר של הבקבוקים מה ששומר על איכות הסביבה.
המחיר אטרקטיבי במיוחד של 79.90 ש"ח ל-50 מ"ל ו-129.90 ש"ח ל-100 מ"ל ימזג לכם הבושם שימצא חן בעיניכם ממש מול העיניים. יש מבצעים (כשהגעתי לבר היה מבצע 2 בשמים של 100 מ"ל ב-200) ויש גם מבצעי קופה מגניבים של מוצרים נוספים ב-20 ש"ח או 2 ב-30 ש"ח:
בושם מוקטן של 12 מ"ל שמתאים לנשיאה בתיק ולטיולים

כרטיס ברכה מבושם עם בושם מוקטן


נרות ריחניים צבעוניים

ואם נגמר לכם הבושם, או שסתם נמאס לכם (לא שברור לי למה זה יקרה) ותרצו מילוי מחדש – Refill זה יעלה לכם פחות. 50 מ"ל יעלה 59.90 ש"ח ו-100 מ"ל 99.90 ש"ח. וזה כולל בקבוק חדש (תצטרכו למסור את הישן לטרייד אין) משהו שחשוב כשמחליפים את הריח אם תבחרו ריח אחר.

כדאי לדעת שניתן לרכוש את הבושם כמתנה עם פתק החלפה.
מידע:

סניפים: בתל אביב (עזריאלי, דיזנגוף סנטר), רמת גן (קניון איילון), ירושלים (מלחה), וקריית ביאליק (קניון עופר)
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr