יום שני, 10 ביולי 2017

גאיה קוסמטיקס – איפור מינרלי טבעי

גאיה קוסמטיקס Gaya מייצרת ומוכרת מוצרי טיפוח ואיפור טבעיים לחלוטין שאינם מזיקים לעור. המוצרים כוללים איפור מינרלי ומוצרי טיפוח לעור. מהתנסות שלי עם המוצרים של גאיה הם נעימים, עמידים ובעיקר – יפים על העור!
גאיה קוסמטיקס – איפור מינרלי טבעי

הגעתי לסניף גאיה קוסמטיקס בכפר סבא להתנסות במוצרים של החברה. גאיה ממוקמת בדוכנים בקניונים לנגישות קלה. אני לקוחה לא קלה כי אני מודעת למה שאני מורחת ותמיד בודקת מה מכיל כל תכשיר ומצד שני אני רוצה איפור יפה, במראה טבעי ועמיד. המוצרים של גאיה כוללים טיפוח העור, איפור מינרלי ואביזרים. מטרת הביקור היתה להתנסות במוצרי האיפור המינרלי.
את פני קיבלה דיילת הטיפוח ראניה שאיפרה אותי ביעילות ובמקצועיות. היא התחילה עם הכנה – ניקוי, לחות, פריימר. היא השתמשה במוצרי גאיה: חלב פנים, מי פני, סרום פנים, קרם עיניים, קרם אנטי אייגי'נג ופריימר. אחר כך המשיכה לאיפור. הכיסוי של המייקאפ בייס והמייקאפ המינרלי היה מושלם ועם זאת עדין וטבעי יחסית עם נגיעות קלות של הסומק ליצירת חיוניות בלחיים והצללות.

 חשוב לציין שבניגוד להרבה מאפרות שנתקלתי בהן, ראניה היתה לא רק חביבה ומקצועית, היא גם הצליחה לקלוט שאני לא אוהבת איפור כבד ובחרה לי שפתון שהלם אותי מאוד, בצבעי ניוד. המראה לדעתי מתאים לי מאוד גם בפנים וגם באופי! בכלל, בכל האינטראקציה שלי עם הצוות של גאיה (גם בקניון איילון כשהייתי בדוכן של גאיה שם) היתה נעימה והצוות מקסים, יעיל ומקצועי!


במראה שלי היו בשימוש במוצרים הבאים:
מייקאפ בייס MB02
מייקאפ מינרלי (באבקה) MF03
סומק מינרלי BF03
שפתון - אודם מינרלי LS26
בנוסף: מסקרה שחורה ומעט שימר

אחרי האיפור בחרתי לי שני מוצרים: מינרל מייקאפ בייס ופריימר.
גאיה קוסמטיקס – איפור מינרלי טבעי

מינרל מייקאפ בייס Mineral Makeup Base

קונסילר במרקם קרם. זהו מוצר דו שימושי "שניים באחד" ומשמש גם כקונסילר וגם כמייקאפ. מגיע ב-4 גוונים להתאמה.
הקונסילר מורכב ממינרלים וחומרים צמחיים כמו שעוות דקלים, אינו מכיל טלק (שסוגר את הנקבוביות ומייבש את העור) וללא פראבנים. הוא כולל טיטניום דיאוקסיד מה שתורם לשמירת העור מהשמש (מסנן קרינה, אך ללא הגדרת עוצמה אז מי שרגישה צריכה קרם הגנה לפני השימוש בו, וכמובן, לחזור על המריחה של הקרם בחשיפה ארוכה לשמש).
מידע: 5.5 גרם, 100 ש"ח (עכשיו 59 ש"ח).
חוות דעתי
המינרל מייקאפ בייס מגיע בצנצנת זכוכית קטנה. מתאים לקחת בתיק אם כי קצת כבד. כדאי להשתמש במברשת אבל אפשר גם עם האצבע או ספוגית למריחה. קונסילר אצלי הוא אחד המוצרים החשובים ביותר בגלל שאני בהירה ויש לי כתמי פיגמנצטיה. מצאתי את הכיסוי שלו ממש טוב. הוא נראה יופי על העור ומאוד נעים ולא מכביד.

פריימר של גאיה קוסמטיקס Primer Gaya

בפריימר משתמשים לפני מריחת האיפור, הוא מחליק את העור ומסתיר פגמים ומהווה שכבת בסיס לקיבוע האיפור. אמנם הפריימר אינו חלק מהאיפור המינרלי של החברה אלא בסיס לאיפור והוא כולל סיליקונים אך לא כולל פראבנים.
מידע: 30 מ"ל, 237 ש"ח לפני הנחה (עכשיו 150 ש"ח).
חוות דעתי
הפריימר של גאיה מגיע בבקבוק זכוכית אלגנטי בצבעי חום וזהב. הוא כולל משאבה לנוחיות שימוש. הפריימר במרקם ג'ל שקוף ונעים על העור ומחליק אותו. הפריימר עזר להחזיק את האיפור מצויין כמעט כאילו היה איפור עמיד – עד שעות הערב המאוחרות!
לסיכום
המוצרים של גאיה קוסמטיקס מאוד מצאו חן בעיני. נעימים, טבעיים ולא מזיקים כמו חלק ניכר מהמוצרים בשוק ובעיקר – יפים ועמידים! נצלו את מבצע ההנחות החודש של עד 50% על מוצרי גאיה קוסמטיקס עד 14.7.2017.
מידע
גאיה קוסמטיקס, סניפים ברחבי הארץ ובאתר החברה: http://www.gayacosmetics.co.il/
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr