יום שישי, 11 באוגוסט 2017

צמידי סי בנד Sea Band – להקלה על בחילות

צמידי סי בנד Sea Band הם צמידים טבעיים המשתמשים בשיטת רפואה סינית – כפתור פלסטיק ללחיצה על נקודת ניי-קואן הידועה בהקלת בחילות. ניתן להשתמש בהם במבוגרים, בילדים ובנשים בהריון.

הרפואה הסינית מטפלת במגוון בעיות. חלק ממנה מתבסס על אקופונטורה או לחיצות. יש נקודה באמה, קצת מעל לשורש כף היד הידועה בהקלת בחילות. הנקודה נקראת ניי קואן Nei-Kuan. הנקודה נקראת גם P6. הפעלת לחץ עליה מקל ומונע בחילות. את זה בדיוק מנצל הצמיד שבצורה מכנית מפעיל מעט לחץ על הנקודה. רואים בתמונה הבאה את הסימן הורוד שבו הופעל הלחץ.
צמידי סי-בנד - לחץ על נקודת Nei-Kuan
צמיד סי בנד הוא רצועת בד (דומה למיזע לטניס אבל צר ודק יותר) עם כפתור לבן. הצמידים מגיעים בצבעי שחור, אפור-תלכת וורוד (לילדים). 

את הצמידים עונדים בקלות על ידי השחלה על היד והתאמת המיקום. באצבע שלישית  בין הגידים.
 
לבישת צמיד סי-בנד - מודדים שלוש אצבעות וממקמים את הכפתור הלבן בין הגידים
 ניתן לראות זאת בסרט הבא שמדגים את הלבישה:

קיבלתי את הצמידים להתנסות. הלבישה נוחה אם כי אחרי כמה זמן נוצר לחץ באיזור הלבישה שקצת הפריע לי אבל לא ברמה שתמנע ממני להשתמש בצמיד אם אצטרך. לעומת זאת, הבת המתבגרת שלי סבלה מבחילה באחד הימים ולבשה אותו (קשה לי לומר ענדה כי זה לא ממש מעוצב כמו תכשיט) במהלך יום שלם ולא נפרדה ממנו. הלחץ לא הפריע לה בכלל אם כי היה סימן קטן במקום הלחיצה בנקודה בין הגידים. היא אימצה אותו ומעכשיו שמה אותו בהיכון לעת צורך. נראה לי שגם המראה האופנתי משהו מוצא חן בעיניה. היא דיווחה לי שהצמיד עזר לה כך שבהחלט שווה לנסות!
הצמידים מיוצרים באנגליה.
הצמידים עשויים מאקריליק, ניילון ולייקרה. יש להם מראה ספורטיבי ולנוער הם ממש פריט אופנתי. ניתן לכבס את הצמידים ולעשות בהם שימוש חוזר. בנוסף, יש קופסת נשיאה נוחה מפלסטיק.  אצלי הם יכנסו לכל תיק נסיעות! 

מידע
חברת פרמשלום מייבאת ומשווקת את צמידי סי בנד בישראלמחיר מומלץ 71 ₪ לזוג צמידים ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr