יום שלישי, 12 בספטמבר 2017

מתנות לחגי תשרי

אם גם אתם מתלבטים מה כדאי לקנות לאהוביכם לחג הנה כמה רעיונות שיעשו את הבחירה קלה. משהו לטיפוח, לאוהבי הבישול סיר לחץ בלי לחץ וספרים תמיד טובים לכל המשפחה. הנה כמה רעיונות.

מתנות לגבר ולאשה בביוטיקייר


בתחום הטיפוח תמצאו מארז NATURE לאשה - מוצרים איכותיים ולא יקרים של ביוטיקייר הכולל תחליב גוף, קרם ידיים ודיאודורנט ב-29.90 ש"ח. התכשירים כוללים שמנים טבעיים, הדיאודורנט ללא אלומיניום ופראבנים.  מתאים לנוער. יש גם ערכות מרשימות יותר, גדולות, לגבר לאשה ולנוער ובשמים. פרטים באתר ביוטיקייר: https://www.beautycare.co.il  

פלאסיר – סיר לחץ בלי לחץ    

בגזרת המטבח לחובבי הבישול יש את פלאסיר של סולתם שהוא פטנט חדש לבישול מהיר וחסכוני באנרגיה הדומה לסיר לחץ רק שיש לו פתרון ללכידת האדים ללא יצירת לחץ כך שאפשר לפתוח אותו בקלות באמצע הבישול לבדוק את האוכל ולתבל. אמנם הוא לא חוסך את מלוא החסכון של סיר לחץ רגיל אבל הוא ממש לא כבד ביחס לסירי הלחץ ובגודל 22 כך שלא תופס הרבה מקום על הכיריים. עכשיו במבצע 299 ש"ח במקום 499 ש"ח בסולתם ובחברות המובחרות. תוכלו לקרוא עליו עוד בכתבה פלאסיר של סולתם – סיר לחץ בלי לחץ.


פריטי עיצוב ומתנות לבית

חברה חדשה בשם HOMEIN משווקת פריטים לבית ומתנות במחירים נוחים במיוחד כמו התחתיות המהממות האלו להגשה של סירים וכלים חמים. רק 9.90 ש"ח. לחברה יש גם מגשי זכוכית לחלות, תמונות קיר עם טקסטים של תפילות וברכות וסטים של מראות לקישוט. ניתן לרכוש את הפריטים בחנויות כלי בית כמו הום סנטר. עוד על מתנות לחגים מבית HOMEIN.

ספרים לחג כל המשפחה – למבוגרים ולילדים

 ספרים למבוגרים

חואניטה איילת מאת יונית קמחי – סיפור על אשה שהחלימה מסרטן והחליטה לאמץ ילדה. מאת יונית קמחי פעילה בארגון Welness מטעם האגודה למלחמה בסרטן. ספר שיעודד אתכם לטרוף את החיים.
חי בסרט יווני מאת שלמה בורלא – סיפור לא שגרתי על ה"לוזר" שהצליח להפוך למבוגר מצליח בשימוש בכלים שאותם הוא חושף בספר. שלמה בורלא הוא יועץ ארגוני.
ואהבת מאת אילן ארבל – הספר נותן הצצה למתרחש באחורי הדלת הסגורה בחדר הטיפול של מטפל גוף-נפש. שם מתפתח קשר של אהבה מחזקת. אילן ארבל הוא מטפל שעושה טיפול בשילוב של עבודת גוף ונפש.

ספרים לילדים

המגרות של סבא מאת שמואל צור – עשרה סיפורים ושירים קצרים על חיי היומיום של הילדים שמגיעות ממגירות הסודות של סבא. לכיתות הגן והכיתות הנמוכות, מנוקד. איורים של דני קרמן. שמואל צור הוא שופט בדימוס.
חלומות ובלונים מאת אירית שקדי – כולל שמונה סיפורים בחרוזים העוסקים בעולם הפנימי של הילד והמפגש עם העולם החיצוני. מתאים לכל המשפחה. מנוקד. איורים של יונת קציר. ד"ר אירית שקדי היתה מורה, מחנכת ויועצת חינוכית ומנהלת בית ספר שלמדה ועסקה בטיפול משפחתי. חלק מסדרה.
למה בריבוע בעלי חיים מרתקים מאת חגי ברקת – עוסק בחיות לפי תחום מחיה ובחיפושים אחרי חיות עם הפעלת הילדים. איור דניאלה פונד. חלק מסדרה.



עוד מתנות ורעיונות לשולחן החג של ראש השנה בכתבה ראש השנה - הרעיונות שיעשו לכם את החג.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr