יום שלישי, 1 במאי 2018

שמלות גולברי לקיץ 2018

לקראת קיץ 2018 משיק מותג האופנה גולברי ליין נרחב של שמלות קיץ המתאימות לקיץ הישראלי. שמלות במבחר דגמים לכל ארוע ולכל מטרה. העיצובים כוללים שמלות ערב חגיגיות, שמלות ליומיום ולעבודה. במידות וגזרות שמתאימות לכל אשה.


בשבוע שעבר נערכה מצגת בחנות גולברי ב- TLV Fashion Mall, מעצבת הרשת לימור גולברי הציגה את הקולקציה החדשה של השמלות. והמגוון רחב מאוד! כל אשה תמצא לעצמה שמלה פה. פלטת הצבעים מגוונת מאוד כולל הצבע השולט העונה: הקורל כולל צבעי כתוב ואדמדם לצד שמלות בצבעי פסטל עדינים ורכים בורוד, צהוב, ירוק ותכלת. וגם צבעים נועזים יותר.
המעצבת לימור גולברי מציגה את קולקציית שמלות קיץ 2018 של גולברי
חנות גולברי בקניון האופנה בתל אביב
השמלות של גולברי מתאימות לכל מטרה והן רב שימושיות במיוחד. רבות מהן מגיעות בעיצובים דו שימושיים - אפשר ללכת איתן במשך היום עם סניקרס למראה קז'ואל ועם בוא הערב להחליף לעקבים ולצאת לבילוי עם שיק של אלגנטיות מרשימה. ויש גם שמלות ערב במבחר עיצובים.
הקו החזק ביותר הן שמלות וטוניקות פרחוניות עם הדפסים גדולים, בולטים, צבעוניים ומגוונים. שילובים של הדפסי פרחים צבעוניים עם הרבה אדום וכתום על רקע שחור או בהיר. לעתים עם נגיעות קלות יותר של צבע.
שמלה 299.90 שח חולצה 199.90 שח תיק 199.90 ש"ח צילום-יניב אדרי
שמלה 299.90 שח צילום-יניב אדרי

שמלה 299.90 שח תיק 279.90 שח צילום-יניב אדרי
שמלה 299.90 שח תיק 79.90 שח צילום-יניב אדרי
ליין שמלות הערב מגוון מאוד, באופן טבעי הצבע השחור שולט בו אבל יש גם אדום. יש שילובי תחרה, רקמה, ניטים ופנינים שמתכשטים את השמלה ונותן לה תחושת יוקרה. חלק מהשמלות עם ברק וחלק מט ורקמות עדינות.
שמלה 349.90שח תיק 249.90 שח צילום-יניב אדרי


שמלה 399.90שח תיק 199.90 שח צילום-יניב אדרי

שמלה 399.90שח תיק 199.90 שח צילום-יניב אדרי
אני מאוד אוהבת את השמלות של גולברי ויש לי כמה שמלות מהרשת. הנה כמה מהן.
שמלה אלגנטית - בארוע וולדורף אסטוריה בירושלים

שמלה פרחונית בשבועות - בטמפלר אין בירושלים
בגולברי שמים דגש על הבדים והגזרות בשמלות. מעבר להיותם איכותיים הבדים נעימים במיוחד ומשלבים בדי לורקס ושמלות ללא בטנה קלילות שמתאימות לקיץ הישראלי החם והלח. זה לא בא על חשבון ההופעה ולפעמים יש בטנה חלקית מעל לחזה על למניעת שקיפות. השמלות הן כאלו שמרגישים בהן נוח ואפשר לבלות יום עבודה שלם בנוחות מלאה. או לבילוי בלי שמשהו יטריד. שמלות כאלו שמרגישים בהן נעים ונוח! איך אומרים, את הכי יפה כשנח לך!
בנוסף הקולקציה של גולברי לקיץ כוללת את כל פריטי הלבוש והמון אקססוריז כולל תיקים.



מחיר השמלות מ-199.90 ש"ח ועד 299 ש"ח.
להשיג ברשת גולברי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr