יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

סדרת AC-Clear של קמדיס לטיפול באקנה


סדרת AC-Clear של קמדיס לטיפול באקנה עושה שימוש בצמחי מרפא לריפוי העור. בסדרה שלושה מוצרים לניקוי הפנים, טיפול נקודתי בפצעונים ולחות מאזנת. התכשירים מנקים, מרגיעים ומבצעים פעולה אנטיבקטריאלית והם טבעיים לחלוטין ללא פראבנים, SLS, צבע או סטרואידים.
סדרת AC-Clear של קמדיס לטיפול באקנה

את חברת קמדיס הכרתי לא מזמן כשעברה מיצוב מחדש והשיקה את אתר האינטרנט שלה. המוצרים שניסיתי היו נעימים ואפקטיביים. עכשיו, כשהסדרה של האקנה הושקה מחדש נתתי לילדים שלי בני העשרה לנסות את המוצרים.
בסדרה  AC-Clearשלושה מוצרים: Face Cleanser, Spot Treatment ו-Face Cream. התכשירים נמכרים בבודדים וכקיט AC-Clear. המוצרים פותחו כשיתוף פעולה בין ישראל, ארה"ב וסין על ידי רופאי עור ומומחים. כל המוצרים מכילים צמחי מרפא מהרפואה הסינית בתרכובת ייחודית עליה הוצא פטנט. יש בה ששה צמחים כשהראשי בהם הוא הפורטולוקה הנפוצה ונחשב לנוגדן חמצון עוצמתי המסייע לריפוי פצעים היעיל נגד חיידקי האקנה.

צמחי מרפא

הנה התכשירים וחוות הדעת של שני הנסיינים שלי – בת 16 ובן 15 ששניהם סובלים מאקנה קל. הבת מטפלת היטב באופן קבוע ואצלה לא רואים כמעט כלום ואילו אצל הבן מופיעים פצעים של ממש באופן נקודתי במקומות המועדים. כשהוא מטפל זה משתפר אבל הוא לא מקפיד מספיק וצריך שיזכירו לו.

תרחיץ פנים טיפולי Face Cleanser

תרחיץ נוזלי ג'ל בשפורפרת המכיל את תרכובת הצמחים וכן חומרים פעילים נוספים כמו חומצה סליצילית (מסייעת בהנשלת תאים מתים), סקוולן (שמן זית ללחות) ועוד. לשטיפה פעמיים ביום.

חוות הדעת: לתרחיץ מרקם שקוף בעל ריח עדין והוא נעים בשימוש. שני הילדים היו מרוצים ממנו.

טיפול נקודתי Spot Treatment

ג'ל בשפורפרת קטנה המכיל את תרכובת הצמחים וכן חומרים פעילים נוספים כמו חומצה סליצילית (מסייעת בהנשלת תאים מתים). לשימוש נקודתי על פצעונים עד 3 פעמים ביום. מומלץ למרוח קרם הגנה בחשיפה לשמש אחרי השימוש (זה נכון בלכולם, ובפרט בטיפול בפנים).

חוות הדעת: לתרחיץ מרקם ג'ל וצבע חום בהיר בעל ריח חזק יחסית. נח לשימוש ונראה שמפיע על הפצעונים די מהר.

קרם פנים טיפולי Face Cream

קרם המכיל את תרכובת הצמחים וכן חומרים פעילים נוספים כמו חומצה סליצילית (מסייעת בהנשלת תאים מתים), סקוולן וחמאת שיאה (ללחות) ועוד. לשימוש לפי הצורך 1-3 פעמים ביום.

חוות הדעת: לג'ל מרקם ג'ל בצבע בז' בעל ריח חזק יחסית. ברגע הראשון הוא קצת מרתיע והבן שלי רגיש מאוד לריחות והתלונן על זה. אבל הבת שלי אמרה שבשימוש הוא נעים והקרם נספג היטב.

לסיכום, הערכה טבעית ומועילה ואני ממליצה עליה, אך ייתכן שהריח שלה ירתיע את הרגישים לריחות. מומלץ להשתמש בשילוב עם קרם הגנה בפני השמש ולכבס את ציפית הכרית באופן יומיומי למניעת התרבות חיידקי האקנה.

מידע

תרחיץ פנים טיפולי Face Cleanser, 100 מ"ל, 45 ש"ח
טיפול נקודתי בפצעונים Spot Treatment, 22 מ"ל, 55 ש"ח
קרם פנים טיפולי Face Cream, 50 מ"ל, 59 ש"ח.
קיט AC Clear Control Kit – 143 ש"ח.
להגיש באתר קמדיס חברת הדרמוקוסמטיקה המבוססת על צמחי מרפא סיניים עם פיתוחים מתקדמים מבוססי מחקרים.
גילוי נאות: המוצרים נתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr