יום חמישי, 2 באוגוסט 2018

סבונים טבעיים Dead Sea Minerals של ביוטיקייר


סבונים טבעיים המכילים מינרלים מים המלח של ביוטיקייר עולים רק 5.90 ש"ח לטבליית סבון של 125 גרם. הם מכילים שמנים צמחיים, צמחי מרפא ומינרלים מים המלח וללא כימיקלים כמו SLS, תוצרי נפט או חומר משמר וללא רכיבים מן החי! בקולקצייה 5 סבונים שונים.
סבונים טבעיים Dead Sea Minerals של ביוטיקייר


כשזה מגיע לאמבטיה אני אוהבת פינוקים. סבונים ריחניים ומיוחדים, צבעים יפים על השיש ודברים חדשים כל פעם. שמפו חדש, סבון שונה ומגניב, קצף אמבט מיוחד. אחד הדברים הדברים הנחמדים באמבטיה, וגם בכיור של שרותי האורחים הוא סבונים טבעיים. הם מקשטים והופכים את חווית השימוש לנעימה.
עם זאת, אני מקפידה על איכות ותכולה בריאה של המוצרים – משתדלת להמנע מחומרי שימור ופראבנים ומעדיפה חומרים טבעיים המבוססים על שמן זית או קוקוס ותמציות טבעיות של פירות, פרחים וצמחים.
הבעיה העיקרית היא שהדברים האלו יקרים. ביוטיקייר מנגישה את התחום הזה גם כן ומשיקה 5 סבונים טבעיים שונים בצבעי הקשת. כל הסבונים עשויים מחומרים טבעיים ומכילים שמנים, תמציות טבעיות ומינרלים מים המלח. ללא תוצרי נפט, SLS או חומרים משמרים/פראבנים. הם טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים (יש את סמל הארנבת) ואפילו האריזות מקרטון הניתן למחזור (אריזת הניילון לא). פרט לצבעים וריחות שאינם מזיקים שנותנים לסבונים את הצבעים והריחות המהממים שלהם.

הסבונים בסדרה הם:
סבון עיסוי מינרלי שמן זית בצבע ירוק מגניב. מכיל שמן זית, מלח מים המלח, מי ממליס, שמן שקדים מתוקים. מתאים לפנים ולגוף,מרגיע ומחליק את העור. מתאים לשימוש יומיומי.
סבון פילינג ים המלח – בצבע לבן "אופ וויט" עם נקודות חומות. מכיל שמן זית, אלוורה, בוץ מים המלח, נבט חיטה, זרעי זיתים וזרעי רימון. מתאים לפילינג עדין להסרת תאים מתים, נקודות שחורות ופצעונים. מעניק לחות לעור, אנטיבקטריאלי ומרגיע. מומלץ לשימוש עד 3 פעמים בשבוע.
סבון לוונדר אנטי פטרייתי – בצבע סגול. מכיל שמן זית, אלוורה, לבנדר. מתאים במיוחד להרגעת עור ואחרי פגיעה בעור כמו כוויות, פריחות או עקיצות. מרגיע ונותן לחות. מתאים לשימוש יומיומי.
סבון אקנה בוץ ים המלח – בעל צבע אפור בוצי אופייני לבוץ של ים המלח. מכיל שמן זית, אלוורה, בוץ מים המלח. מתאים במיוחד לעור בעייתי עם אקנה ופצעונים. מסיר שומן ולכלוך באופן יסודי ואנטידלקתי. הוא גם מרגיע את העור. מתאים לשימוש יומיומי. להיזהר במגע עם העיניים.
סבון רימונים קוסמטי מינרלי – בצבע ורוד עם נקודות אדומות. מכיל שמן זית, אלוורה, זרעי רימון. מסייע להסרת תאים מתים ואנטידלקתי. מרגיע ומעניק לחות. מתאים לשימוש יומיומי.
הסבונים מריחים נהדר. הכי אהבתי את סבון הרימונים – צבעו העוצמתי, הנעימות שלו על העור. גם בגלל שהוא הכי מתאים לי (מכיל בעיקר שמן זית ואלוורה, וכמות זרעי הרימון קטנה ובעיקר לקישוט ומעט פילינג פה ושם) אין לו ריח מודגש והוא מאוד נעים בשימוש ואחר כך – העור רך ומועשר בלחות. אבל במחיר הזול הזה אפשר לקנות כמה סבונים ולהנות מגיוון.


לסיכום, הזדמנות נהדרת להנאה במחיר משתלם!
הערה: התכולה שרשמתי היא של החומרים העיקרים הפעילים.
מידע
סבון מינרלי, 125 גרם, 5.90 ש"ח, להשיג בביוטיקייר בסניפים ברחבי הארץ ובאתר ביוטיקייר.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr