יום שישי, 3 באוגוסט 2018

סדרת טיפוח לשיער של מארין פרופשיונל Marine

סדרת טיפוח השיער מארין Marine היא סדרה טיפולית מקצועית לשיקום וטיפוח שיער, בעיקר שיער פגום או בעייתי שעבר החלקה יפנית. הסדרה מכילה קרטין, שמנים מינרלים מהים ואצות שמעודדות את הקרטין הטבעי בשיער. בסדרה מספר סוגי שמפו, ג'ל עיצוב ומסיכות.
סדרת טיפוח לשיער של מארין פרופשיונל Marine

בכל הנוגע לשיער, אני תמיד מנסה דברים חדשים. למרות שלא טיפלתי בו כימית והוא חלק באופן טבעי, המוצרים לשיער פגום מתאימים לו בגלל פגעי מזג האויר והכלור, כי אני שוחה הרבה. הפעם ניסיתי את סדרת Marine. היא משלבת אצות מהים, כולל אצת האלגארד שידועה כנוגדת חמצון עוצמתית ושילוב של קרטין B איכותי המופק מהן וללא פראבנים ומלחים. הסדרה מקבילה למוצרים מקצועיים למספרות. הנה המוצרים בסדרה:

שמפו Marine Cleansing shampoo

שמפו טיפולי לניקוי קרקפת עמוק. מטרתו ניקוי מיטבי של השיער באמצעות תרכובת מינרלים מהים ורכיבים פעילים נוספים שמאזנים את עור הקרקפת. כשהקרקפת נקיה ומאוזנת נמנעות תופעות של חוסר נפח וכבדות של השיער. 
מחיר: 20 ש"ח ל-100 מ"ל.

שמפו  Marine Absolute Nourishment restoration shampoo

שמפו עדין ומזין לשימוש יומיומי לשיקום וטיפוח השיער שמתאים גם לשיער שעבר טיפול כימי (הבהרה, צביעה, החלקה). מזין עמוקות את השערה ומסייע בסגירת קצוות. מעניק מראה בריא, מלא וזוהר.
לשני השמפו יש את הריח הנקי של תכשירי מספרות והם נעימים מאוד. הראש מרגיש מאוד נקי ורענן אחרי השימוש בהם. 
מחיר: 20 ש"ח ל-100 מ"ל.

ג'ל עיצוב Marine Style Perfector (light glaze)

ג'ל עיצוב קליל למראה נקי. שומר על תנועה וברק טבעיים, אינו נדבק או מתקשה ומעניק לתלתלים ושיער גלי את הקפיציות המושלמת. לא מכיל צבע ולכן, מתאים לכל סוגי השיער.
לג'ל יש את אותו הריח של "של מספרות" והוא מוריד מיידית את כל הקרזול ונותן לשיער ברק יפה. 
מחיר: 20 ש"ח ל-100 מ"ל.

מסיכה Marine keratin infused hair mask

מסיכה לטיפול עמוק המתאימה לשיער יבש או פגום עם תופעות של קרזול לשיקום אינטנסיבי לשיער יבש, פגום או צבוע. המסיכה מעניקה לשיער רכות וזוהר. בנוסף לקרטין B ממעמקי הים באיכות גבוהה היא מועשרת בכדוריות ויטמין E ובמינרלים ומזינה את השיער בלחות מירבית.
הוראות שימוש: לאחר חפיפה, יש למרוח כמות נדיבה ולהמתין 5 דקות. לשטוף במים פושרים. 
למסיכה גוון לבן עם נקודות כחולות (כדוריות ויטמין E) ויש לה ריח פירותי מרענן במיוחד והשפעה מעולה על השיער. מחיר: 60 ש"ח ל-150 מ"ל.

בושם לשיער מבוסס שמן של Marine

מוצר חדש לסדרה. מבוסס על שמני הזנה ולכן מעבר לרענון השיער מבחינת הריח הוא מזין את השיער ונותן לו ברק. הוא מגיע בתרסיס קומפקטי והריח הוא ריח קלואה שלדעתי מאוד עדין ולא דומיננטי מדי. לא דומיננטי כשהמטרה העיקרית היא לנטרל ריחות של עישון ואוכל במקומות סגורים. המוצר קטן כדי שיכנס לתיק בקלות ובעלות סבירה. המוצר חדש לכן עדיין אין לי את התמחור שלו. כדאי לעקוב באתר היבואן.

מידע

ניתן להשיג את מוצרי  Yukoבאמצעות רכישה ישירה מהיבואן והמשווק המורשה (זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע) : 1-800-326-326. או באתר http://www.yukosystem.co.il
הסדרה מיובאת על ידי "מימון קוסמטיקס", יבואן רשמי של מספר מותגים בינלאומיים ביניהם מוצרי שיער מקצועיים למספרות ומוצרי יוקו סיסטם YUKO מיפן. יוקו מסונפת לקונצרן הענק "פיטן" היפני בעל טכנולוגיות ייחודיות העושות שימוש בננו טכנולוגיה ו"מי זהב" המחלקות את המים לחלקיקים זעירים שמשמשים כמוליכים לתוך ה-DNA של השערה והשפעה על פרמטרים רבים, מה שהפך את החברה למוערכת בעולם. בין המוצרים סדרת "מארין פרופשיונל", מברשת השיער אייקו וסדרות בתחום הביוטי ופרא רפואה. המוצרים משווקים בארץ מאז שנת 2004.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr