יום שבת, 15 בספטמבר 2018

GENESIS TRI-MOIST של ד"ר פישר – זמן לחות

בתקופה זו כשמתחיל הסתיו ומתקרב החורף, מתחילה עונה של חוסר יציבות במזג האויר, אבק ויובש. זה הזמן שבו אני עוברת מקרמי הקיץ לקרמים עשירים יותר בלחות. עדיין לא הזמן לקרמים פעילים כי השמש עדיין יוקדת וצריך גם מקדם הגנה במשך היום. סדרת הטיפוח שעברתי אליה עכשיו היא ג'נסיס טרימויסט GENESIS TRI-MOIST של ד"ר פישר.

סדרת GENESIS TRI-MOIST של ד"ר פישר מתמקדת בהעשרת העור בלחות. המוצרים בסדרה מכילים פורמולות ייחודיות ושילוב רכיבים מתקדמים שמקנים לעור לחות, הזנה והגנה.  בסדרה יש קרם יום, סרום, קרם לילה, מסיכת לחות וקרם לאיזור העיניים והשפתיים.
הרכיב העיקרי שבסדרה ששמה נגזר ממנו הוא TRI-MOIST. זהו קומפלקס של פוליסכרידים לייצוב העור, ליפידים להזנה ו-Humectant המקנה לחות. יחד הם מקנים לעור נוחות ומחזיקים לחות תוך מתן גמישות לעור ואת היכולת העצמית לשמר את הלחות בתוכו. הקרמים בסדרה, כל אחד כשלעצמו כוללים רכיבים כמו AQUAXYL הפועל על לב התא ומתגבר בתוכו את הלחות ומגביר את החומצה ההילארונית כך שהוא מעשיר את הלחות הפנימית של העור ותורם לצמצום קשקשת בעור. שני מוצרים בסדרה שניסיתי הם קרם היום ומסיכת לחות מזינה.
קרם יום מזין  GENESIS TRI-MOIST SPF30
קרם יום עם מקדם הגנה SPF30. הקרם מכיל קומפלקס עוצמתי של רכיבים:
·         שילוב של שלושה חומרי לחות: TRIMOIST, חומצה הילארונית ו-AQUAXYL.
·         פרו ויטמין B5 וחומצה לקטית לריכוך העור
·         אצות ים ומלחים מים המלח
·         ויטמין E כאנטיאוקסידנט
·         מקדם הגנה מתקדם SPF30 בתקן החדש
·         תמצית צמח הממליס, קמומיל ואלוורה להרגעה
·         שמן צמחי
בנוסף, הקרם מכיל אבקה מחזירת אור שעוזרת בטשטוש אופטי של קמטים
למריחה בבוקר ובמשך היום על הפנים הצוואר והמחשוף.

חוות דעתי
הקרם מגיע בצנצנת קלה בעלת עיצוב שקוף עם מכסה כסוף ואלגנטי בדומה לקרמים אחרים בסדרה. צבע הקרם אטום לבן-כתמתם והמרקם בעל סמיכות בינונית, לא נוזלי אך קליל. הריח נעים מאוד, מעט מבושם בניחוח מרענן. נעים מאוד על הפנים ונשאר לאורך זמן.

50 מ"ל, 99.90 ש"ח.
מסיכת לחות מזינה GENESIS TRI-MOIST
מסיכת לחות להזנה וריכוך העור. מכילה:
·         שילוב של שלושה חומרי לחות: TRIMOIST, חומצה הילארונית ו-AQUAXYL.
·         שמנים צמחיים שמשלבים אומגה 3 ו-6: חמאת שיאה, שמן שקדים, שמן זית, שמן קיקיון, שמן פשתן (אומגה 3 ו-6), שמן כותנה
·         חלב ודבש
·         מלחים מים המלח
·         מעט חומצה סיטרית כחומר משמר והנשלה עדינה
לשימוש לפחות פעמיים בשבוע. למרוח שכבה נדיבה על הפנים והצוואר לכיוון המחשוף, להמתין 10-15 דקות ולהסיר עודפים. ניתן גם למרוח כקרם שכבה דקה ולהספיג.

חוות דעתי
המסיכה מגיעה באריזה גדולה מהרגיל במוצרים מהסוג הזה בנפח של 125 מ"ל. שפורפרת בצבעי שמנת ואיזור מידע תכול עם גימור כסוף מבריק סביב איזור הפתיחה. המיכל בנוי "לעמוד על הראש".
למסיכה צבע לבן ומרקם סמיך יחסית וכמעט ללא ריח. היא מעט יותר כבדה מהקרם אבל כשמסירים אותה אחרי שנספגה היטב העור מתמלא לחות, גמישות ורכות ונעימות גדולה!
125 מ"ל, 99.90 ש"ח.
מוצרים נוספים בסדרת GENESIS TRI-MOIST
קרם לילה מזין לכל סוגי העור
מכיל קומפלקס לחויות עשיר המשלבTRIMOIST , פרו-ויטמין B5 וחמאת שיאה ללחות וריכוך. בנוסף, מכיל תמצית פירות טבעית (AHA) המסייעת בהסרת תאי עור מתים ובהאצת התחדשותם ומועשר בויטמין A להזנה ולסיוע בשמירה על גמישות העור למראה עור חלק וקורן יותר.  50 מ"ל, 99.90 ש"ח.
קרם לאזור העיניים והשפתיים  SPF30
מכיל קומפלקס לחויות ייחודי המשלבTRIMOIST , חומצה היאלורונית ו-AQUAXYL™  להגנה, לחות ורכות. בנוסף, מכיל מערכת מסנני קרינה מתקדמים SPF30. מכיל אבקה מחזירת אור המסייעת בטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים. 20 מ"ל, 99.90 ש"ח.
סרום לחויות לעור רגיל-מעורב
סרום חדשני המעניק לחות ל- 24 שעות, בעל מרקם רענן וקליל המעצים את פעולת קרם היום או הלילה. מכיל אבקה מחזירת אור, המסייעת בצמצום וטשטוש אופטי מיידי של קמטים וקמטוטים. מועשר בויטמין A להזנה ושמירה על גמישות וחוזק העור ובסיליקונים אלסטומרים המשווים לעור מראה אחיד, חלק ומגע משי קטיפתי. 30 מ"ל, 119.90 ש"ח.
מידע
להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת
המוצרים בסדרה לא נוסו על בעלי חיים.
גילוי נאות: המוצרים ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr