יום רביעי, 24 באוקטובר 2018

פייב אס Five Us – אופנה ישראלית - להתלבש בישראל כמו באירופה

פייב אס Five Us מביאה ניחוח בינלאומי לישראל עם בגדים אופנתיים נעימים לאשה ללא גיל. הפריטים המושכים והעכשיווים מיוצרים בעבודת יד בסדרות מוגבלות ומתחדשים מדי חודש. לא חייבים לנסוע לאירופה כדי להתחדש!
פייב אס Five Us – אופנה ישראלית - להתלבש בישראל כמו באירופה

את רוב קניות האופנה שלי אני עושה באירופה, בעיקר בספרד כי המותגים הספרדיים אהובים עלי. את פייב אס הכרתי ממש עכשיו. פייב אס Five Us הוא מותג בעל ניחוח אירופאי. המותג אופנתי ובשלל דגמים אופנתיים ומחמיאים, בעלי נפילה רכה של הבגד ונעימים ללבישה. המראה הוא צעיר ו"פיין" אבל כזה שמתאים לצעירות ולמבוגרות כאחת וגם לגזרות שונות.
ה"שואו רום" של פייב אס Five Us נמצא בבית פנורמה בתל אביב ממש בחזית ויש חניה בחינם. שם יוצאות הסדרות המלאות של המותג, הכולל מגוון פריטים וצבעים. ושלא תטעו, מדובר בסדרות קטנות ומוקפדות שרק חלקן מגיע לבוטיקים נבחרים, כרגע רק באיזור תל אביב והסביבה.
את המותג הקים שלומי רחימי. שלומי בעל נסיון של למעלה מעשרים שנה בתחום. הוא התחיל מלמטה – כגהצן! ולאט לאט התקדם עד שהקים את המותג שלו "פייב אס" לאחרונה. למה פייב? כי זה מספר מזל! בתמונה: שלומי עם איש היח"צ גולן נהרדע.
שלומי רחמי (משמאל) וגולן נהרדע (מימין)
המותג נוצר מתשוקה ואהבה לאשה ולאופנה. התחיל מצרכי קזואל מפתיע ליום ולערב, כזה שמתאים לעבודה, לקניון או ליציאה. הוא מתאים לאשה ללא גיל והביגוד ברובו One size.
בחדר התצוגה פגשנו את שלומי שהציג לנו את הקולקצייה לסתיו-חורף 2018-19. חדר התצוגה המושך מסודר לפי צבעים: לבן, אפור, שחור, אדום, בורדו, צהוב, ירוק וכחול על גווניהם. 

מבחינת הדגמים יש גימור מעניין עם בדים ייחודיים (שעוברים טוב כביסה) – הדפסים, הדפסות על דמוי עור וסריג בטכניקות מיוחדות. מבחינת הביגוד יש הכל – גופיות, חולצות, סריגים, ג'קטים, מכנסיים, חצאיות, שמלות, אוברולים וכו'. אפשר לעשות הרבה שילובים כמו טופים עם טייטס עקב או מגפון, חצאיות עם חולצת בייסיק וג'קטים. וכו'. 
צילום: חלי פרידמן

צילום: חלי פרידמן

צילום: חלי פרידמן

צילום: חלי פרידמן

צילום: חלי פרידמן

צילום: חלי פרידמן
הפריטים מיוצרים בסדרות קטנות. אחת לחודש יוצאת קולקצייה חדשה של 38-40 דגמים. אם אתם מגיעים לשואו רום תוכלו להציץ לסטודיו מאחור, שם מעצבים ותופרים את הדגמים המיוצרים בעבודת יד. 



בכל בגד משאירים פה "חתימה" ברקמה – על הצווארון, השרוול, או במקום אחר.
הבגדים מגיעים כ-one size במידות: טופים 38-42, מכנסיים 36-44. הם מתאימים לנשים שונות. לא כולן מתאימות לכל אשה, אבל כל אחת תמצא משהו שהולם אותה במבחר. המחירים סבירים: מכנסיים 279-349 ש"ח, טופים 169-259 ש"ח, ג'קטים ושמלות עד 349 ש"ח.
בשואו רום תקבלו שרות מלא, עם סטיילינג. ואם קשה לכן להגיע, התקשרו ותקבלו מידע על נקודות מכירה נוספות.
שואו רום - צילום לבנה רייזר
מידע
שואו רום "פייב אס", בית פנורמה בן צבי 84 ת"א טל: 03-6825575 

פייסבוק: Five us  פייב אס https://www.facebook.com/Fiveus.Fashion/

אינסטגרם: fiveus.fashion

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr