יום חמישי, 18 באוקטובר 2018

פדיקור אפקטיבי עם פוטלוג'יקס FootLogix מעכשיו ב- Nail Studio


פדיקור פוטלוג'יקס FootLogix מטפל בכף הרגל ובציפורניים עם שיטת טיפול מודרנית וכ-20 מוצרי טיפוח חדשניים לכף הרגל. מההתנסות הקצרה שלי, הטיפול והמוצרים מעולים ולהבטחות של פוטלוג'יקס יש תוצאות. מתאים לכולם וחיוני במיוחד לחולי סכרת. ניתן להשיג את המוצרים בנייל סטודיו ולטפל אצל הקוסמטיקאיות הקשורות איתם.
כפות הרגליים שלי עדינות ואינני סובלת מבעיות מיוחדות חוץ מיובש. ניסיתי קרמי רגליים מכל הסדרות והם מביאים הקלה רגעית, לפעמים רגעית מדי. השבוע הכרתי את פוטלוג'יקס FootLogix והופתעתי מהאפקטיביות המרשימה כבר אחרי הטיפול על ידי אשת המקצוע של נייל סטודיו ועכשיו בבית אחרי יומיים של טיפול בתכשיר אחד של פוטלוג'יקס (המוס) - כפות רגלי נראות ומרגישות כמו שלא נראו כבר הרבה זמן!
פדיקור אפקטיבי עם פוטלוג'יקס FootLogix מעכשיו ב- Nail Studio

לפני שאספר על הטיפול והתכשירים, כדאי להבין קצת את התחום. לכן אתן הקדמה על תחום הפדיקור ואספר קצת על פוטלוג'יקס FootLogix, חברת הפדיקור הרפואית (באנגלית Pedicutical).
בשנים האחרונות יש שינוי בסגנון החיים. אנחנו לא זזים ולא הולכים מספיק, יש בעיות ורידים, חוסר זרימת דם לכף הרגל (שהיא האיבר המרוחק ביותר מהלב). ויש בעייה של יובש – מה שגורם ל microlesions (נזק ושינויים ברקמת העור). בנוסף לאי נוחות ולחוסר האסתטיקה, זהו פתח לטפילים כמו פטריות וחיידקים. זו בעייה לכולנו, אבל אצל חולי הסכרת זה ממש מסכן חיים (ואת האיברים עצמם).
בניגוד לתחומים אחרים בטיפוח שבהם חל שינוי עצום בטיפולים ובתכשירים, תחום הפדיקור די עמד על מקומו ושיטות הטיפול לא התפתחו משמעותית. לתחום זה בדיוק נכנסה פוטלוג'יקס בשנת 2007.

פוטלוג'יקס FootLogix

חברת פוטלוג'יקס הוקמה ב-2007 בטורונטו במטרה ליצור פריצת דרך בטיפול בכף הרגל. המטרה היא מוצרים שחודרים לתוך עור הרגל (זהו העור העבה ביותר בגוף) על מנת ליצור אפקטיביות בטיפול ולא רק על פני השטח. לכן הטיפול והמוצרים של פוטלוג'יקס כל כך אפקטיביים. הטיפול הוא טיפול רפואי ביסודו שיועד לחולי סכרת אבל מביא הקלה לכל אחד, ומהר! המטרה – טיפול מלא בכף הרגל מהיר, אפקטיבי, עם תוצאות, שיחזיק מעמד ויתן Value for money עם המשך טיפול ביתי.
Kathrine von Gavel מייסדת ומנכל"ית פוטלוג'יקס סיפרה בכנס חשיפת Footlogix בארץ על החברה ועל פעילותה. החברה מכשירה אנשי מקצוע בטיפול בכף הרגל. בכל שנה, היא  לוקחת את הבוגרות המצטיינות בקורסים שלהם לטפל כהתנדבות בחולי סוכרת ב St Kittz שם יש אוכלוסיה מוחלשת. מאז שהתחילו בזה, שיעור קטיעות הרגליים באי ירד משמעותית!
קתרין מסבירה על הטכנולוגיה בכנס חשיפת המותג בארץ 

הטכנולוגיה של פולוג'יקס – Dermal Infusion Technology עם ספירולינה

הטכנולוגיה החדשה Dermal infusion technology היא טיפול ביואקטיבי הנכנס למעבה עור כף הרגל. לא רק על פני השטח, אלא לתוך תא העור. זהו טיפול שהוא בראש ובראשונה רפואי, ורואים שינוי אחרי 24-48 שעות ושינוי משמעותי אחרי טיפול של שבוע.
הפטנט העיקרי שלפוטלוג'יקס מבוסס על אצת הספירולינה הידועה בתכונותיה בכלל. האצה אנטימקרוביאלית, אנטי בקטריאלית ואנטי ויראלית. היא מוחדרת לעור באמצעות תכשירים קלילים במרקם של מוס. הנה סרטון שמציג את זה.

אחד מתכשירי הדגל הוא מוס ספירולינה ללחות שאינו שומני. זה מאפשר גם טיפול מהיר – למרוח ולצאת apply and go בלי לחכות. לא עוד מסיכות עם עטיפות שומניות אלא מריחה וזהו. זהו למעשה קצף!


לפוטלוג'יקס ליין של מעל 20 מוצרים ייחודיים המותאמים לכל אחת מבעיות כף הרגל, הנפוצות והנדירות.

התנסות וטיפול של פוטלוג'יקס Footlogix

כחלק מהחשיפה, עברתי טיפול פדיקור של פוטלוג'יקס והתנסיתי במוצרים. הטיפול עצמו מהיר מאוד וקצר. בכל אופן, אצלי, שאין לי בעיות מיוחדות זה היה כך. חיטוי, ספריי לריכוך עור קשה, שיוף עם משייף, עיסוי עם מוס. וכמובן, טיפול בציפרניים ומריחת לק. המשכתי את הטיפול בבית עם התכשירים.
שני התכשירים בהם השתמשתי גם בבית הם מרכך העור היבש "מרכך היבלות" והמוס ללחות.
מרכך יבלות: תכשיר מקצועי זההמשמש כתרסיס בלבד, המאפשר ריכוך יעיל ומידי של יבלותציפורני רגליים ועוד. התכשיר מטפל במצבים של התקרנות יתר וסדקים/בקיעים של העור.
יש לו ריח מנטה עדין, מרססים אותו, ממתינים רגע, וזהו. אין שום תופעות לוואי. בתמונה רואים את כף הרגל שלי יום אחרי הטיפול, תוך שימוש בשני התכשירים.



    קרם מוס עם הגנה כפולה: ההגנה הכפולה היא הטיפול החשוב ביותר בכפות הרגליים ללילה. מוס נטול ריח ייחודי המורכב מ Dermal Infusionו Spiraleen, המכיל תמצית אצות זעירות בעלות מאפיינים נוגדי חיידקים בולטים. המוס גורם להתחדשות התאיםמסלק מזהמים מתוך התאמחייה את העור גם עור יבש ורגיש ומחדיר לתוכו לחות ומחליק אותו.
    מוס הלחות - הוא קצפי, עדין ונעים. נטול ריח. נספג בשניה. משפיע נהדר!

    כבר אחרי הטיפול הראשוני הרגליים שלי נראו נהדר. העור הגס (כמה שהיה) הוסר, והחריצים העדינים נעלמו. העור נראה ורדרד וחלק. אחרי כמה ימים של שימוש נעלמה תופעת הרגשת היובש המעצבנת בכף הרגל שמלווה אותי בכל ערב ואני לא צריכה למרוח קרמים בלי סוף ולחכות שיספגו. כפות הרגליים נראות ומרגישות נהדר. אפקטיבי ביותר, יעיל ומהיר! במילה אחת - מצוין!
    פוטלוג'יקס מבטיחה טיפול מהיר ואפקטיביות מיידית שנשארת לאורך זמן. והיא מספקת את זה.

    סדרת המוצרים של FOOTLOGIX


    תכשירים מקצועיים

    1. קרם מוס עם הגנה כפולה: ההגנה הכפולה היא הטיפול החשוב ביותר בכפות הרגליים ללילה. מוס נטול ריח ייחודי המורכב מ Dermal Infusionו Spiraleen,המכיל תמצית אצות זעירות בעלות מאפיינים נוגדי חיידקים בולטים. מוס זו גורם להתחדשות התאים, מסלק מזהמים מתוך התא, מחייה את העור - גם עור יבש ורגיש ומחדיר לתוכו לחות ומחליק אותו. יתרונות המוס בסדרה:
    ·         בסיס מוס המשלב שורשים של אירופה לבין חדשנות של צפון אמריקה.
    ·         אין במוצרי המותג שמנים סינתטיים, לכן המוס יכול לחדור מיד דרך השכבות החיצוניות של העור מבלי להשאיר שיירים שמנוניים.
    * את סדרת המוסים ניתן לרכוש לאחר טיפול ולהמשיכו באופן ביתי. כך, נמנעת התלות בטיפול אצל איש מקצוע בתדירות גבוהה. מחיר לצרכן: 130 ₪ ל125 מ"ל.
    1. תרכיז לטבילת כפות הרגליים: תרכיז נוגד חיידקים ברמת חומציות מאוזנת המנקה את כף הרגל בעדינו, תוך החדרת נוזלים לעור בזמן טבילת הרגל. תכשיר ריחני מרענן זה מוסיף לחות לעור ומרכך יבלות.
    2. סבון קרצוף עשוי אצות להשריית העור: התכשיר מיוצר מאצות אורגניות זעירות באיכות הגבוהה ביותר המיובאות מחו"ל ויוצר תמהיל מיטבי עם שמנים חיוניים. המארז כולל אבן ספוג מלוטשת להשריית העור בלי לגרום לשריטות.
    3. מרכך יבלות: תכשיר מקצועי זה, המשמש כתרסיס בלבד, המאפשר ריכוך יעיל ומידי של יבלות, ציפורני רגליים ועוד. התכשיר מטפל במצבים של התקרנות יתר וסדקים/בקיעים של העור.
    4. פצירה מקצועית עשויה פלדת אל-חלד: הפצירה עשויה מפלדת אל-חלד באיכות גבוהה, והיא מעוצבת כפצירה דו-צדדית המשייפת לכיוונים רבים, בלי לקרוע את העור. משקלה קל ורצוי להשתמש בה עם מרכך יבלות.
    5. תכשיר לעור יבש מאוד - עם DIT : תכשיר זה מוכח כתכשיר המעניק לחות ומשקם עור יבש מאוד המיועד לשימוש יומיומי. המוצר מומלץ כחלק משגרת טיפול יומי בכפות הרגליים לכל אחד, כולל חולי הסוכרת והריון. מחיר לצרכן:121 ₪ ל125 מ"ל.
    6. תכשיר עיסוי : השלב האחרון והמושלם בטיפול הפדיקור. תכשיר עיסוי זה הוא בעל כושר החלקה המספיק ל 5- עד 7 דקות עיסוי ומשאיר את העור רך כמשי למגע, בלי להשאיר שכבה שמנונית.

    תכשירי קרם לחות

    1. תכשיר לעקב סדוק: תכשיר זה מוכח כתכשיר  המלחלח ומרפא עור עבה, סדוק ומיובל במיוחד. מחיר לצרכן: 124 ₪ ל125 מ"ל.
    2. תכשיר לתחזוקה יומית - עם DIT :תכשיר זה המיועד לעור רגיל עד יבש מוכח כמוצר לחות יומי יעיל השומר על בריאות כפות הרגליים. מחיר לצרכן: 121 ₪ ל125 מ"ל.

    תכשירי טיפול

    1. תרסיס תמיסה לציפורניים: מיועד לציפורני רגליים מתרוממות, דהויות ומחורצות )עבות( המועדות לזיהומים פטרייתיים, ציפורני רגליים כהות, עבות ולא אסתטיות, המלוות בחריצים עמוקים. בנוסף, ציפורני רגליים צהובות כתוצאה משימוש רב בלק לציפורניים וטיפולי פדיקור אגרסיביים. התמיסה מכילה שמן אבוקדו המשקם את העור ומעניק לו ברק בריא. מחיר לצרכן: 160 ₪ ל50 מ"ל.
    2. תכשיר לעור קשה: מומלץ  לעור יבש, קשה,  מלא קשקשים ולא אסתטי, לסידוק שטחי, עור מחוספס דמוי נייר זכוכית ומלא קשקשים .גם עבור רגליים יחפות וחשופות בחדרי כושר, סאונה, תאי הלבשה ועוד. בנוסף, טיפול באנשים המועדים לזיהומים פטרייתיים: חולי סוכרת, אנשים הסובלים מדלקת עור אטופית )אסתמה של העור(  ועוד.
    3. תכשיר לקילוף עור: רצוי עבור עור מזיע, מתקלף ולא אסתטי, עור מגרד בין האצבעות, שורף ואדמומי וכ'ו.  מחיר לצרכן: 146 ₪ ל125 מ"ל.

    תכשירים ייחודים

    1. תכשיר מוס לרגליים קרות: מוס זה מוכח כתכשיר הגורם לגירוי זרימת דם זעירה בכף הרגל, ומעניק הקלה לרגליים קרות באופן כרוני. מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.
    2. תכשיר מוס לרגליים מזיעות: מוס זה פועל כגורם המכווץ את העור כדי לסייע בהפחתת הזעה. מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.
    3. דאודורנט לכפות הרגליים: תרסיס משאבת דאודורנט Footlogix לכפות הרגליים המיוצר עם שמן עץ התה ,מוכח כתכשיר המשמיד ביעילות חיידקים הגורמים לריחות. התכשיר מנטרל את ריחות כפות הרגליים, מקרר את העור ומשאיר ניחוח מרענן. מחיר לצרכן: 121₪ ל125 מ"ל.
    4. דאודורנט לנעליים: תרסיס דאודורנט Footlogix לנעליים המיוצר עם שמן עץ התה מוכח כתכשיר המשמיד ביעילות חיידקים הגורמים לריחות בנעליים ומותיר ניחוח מרענן. התכשיר לא יגרום נזק לנעל העשויה מעור או מקנבס. מחיר לצרכן : 121 ₪ ל125 מ"ל.
    5. תכשיר לרגליים עייפות: לתכשיר תכונות המשפיעות על קוטר כלי הדם, ובזכותן הוא מפחית את העייפות ברגלים. התכשיר מומלץ לגורבי גרביים אלסטיות, מאחר שהוא אינו הורס את הסיב האלסטי. מחיר לצרכן: 128 ₪ ל125 מ"ל.
    תמונה - יח"צ

    מידע

    את המותג תייצג בארץ חברת "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום מניקור ופדיקור כדוגמת OPI,  IBD , GELISH, פוליג'ל , סש ויט , ארדל  ועוד. התכשירים נמכרים בנייל סטודיו שגם מכשירה פדיקוריסטיות בטכניקת הטיפול של פוטלוג'יקס.

    2 תגובות:

    1. קיבלתי ערכה שלמה במארז מארה״ב , רוצה הסבר על כל תכשיר בנפרד, לא מבינה את הוראות ההפעלה בשביל מה כל אחד מהתכשירים חוץ מהמוס

      השבמחק
      תשובות
      1. פני לנייל סטודיו או לקוסמטיקאית, אני רק התנסיתי במוצרים וכתבתי עליהם, אייני עובדת שם או קשורה לחברה בשום דרך.

        מחק

    תגובות

    Subscribe

    תוויות

    Flickr