יום שישי, 1 בפברואר 2019

סדרת Eye-Care של ד"ר פישר – קל ונעים לטפל בעיניים ולהסיר איפור

אם נראה לכם שבחורף אתם סובלים מעיניים מגורות זה לא נדמה לכם. היובש ובשילוב עם הנזלת יכול לגרום לגירויים ודלקות עיניים. סדרת Eye Care סנסיטיב של ד"ר פישר כוללת מגבונים ומוס למבוגרים ולתינוקות לניקוי קל, יעיל ונעים של העיניים. וזה גם טוב להסרת איפור!
סדרת Eye-Care של ד"ר פישר – קל ונעים לטפל בעיניים ולהסיר איפור
סדרת Eye-Care של ד"ר פישר – קל ונעים לטפל בעיניים ולהסיר איפור

מגבוני עיניים סטריליים חשובים בניקוי ובטיפול בעיניים. מגבוני Eye Care מאפשרים ניקוי יסודי של העיניים וסביבן (כולל עפעפיים, ריסים ומסביב) ולשמור על איזור העיניים למניעת דלקות, לפני או אחרי ניתוחי עיניים ולפני שימוש במשחות וטיפות עיניים. תשכחו מצמר גפן עם תה או אלתורים שונים! המגבונים שימושיים למבוגרים ולתינוקות, ולנשים במיוחד – להסרת איפור עיניים, כולל אייליינר ומסקרה שמונחים ממש על קו העין והריסים.
המגבונים בסדרת sensitive EYE-CARE מבוססים על פורמולה פטנטית ייחודית של ד"ר פישר לניקוי אפקטיבי, יסודי ועדין של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. עברו סטרליזציה, ארוזים באריזה אישית הרמטית וחד פעמית המתאימה לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית וללא צורך בשטיפה במים. המגבונים מתאימים לשימוש גם כקומפרסים חמים או קרים, בהתאם לצורך.

האריזה

אריזת Eye-Care מגיעה במארז של 40 מגבונים אישיים ארוזים הרמטית. אפשר לשים אותם בתיק האישי, בתיק הטיפול בתינוק או לקחת לנסיעות בקלות. האריזה האישית שומרת על המגבון טרי ותאריך התפוגה רחוק מאוד (במארז שניסיתי 3 שנים קדימה)!

יש למארז שתי אפשרויות פתיחה – עליונה וצדדית. אפשר להניח את המארז על מדף ודרך הפתח הצדדי לשלוף מגבונים לפי הצורך. אם מרגיש קצת מיותר שנשלפים שני מגבונים יחד זה בגלל שכשיש רגישות או דלקת מומלץ לא להעביר מגבון מעין לעין (כך מעבירים דלקת מעין אחת לשניה) ואז צריך זוג מגבונים – אחד לכל עין.

המגבונים

אני ניסיתי את מגבוני Eye-Care סנסיטיב ו-Eye Care סנסיטיב בייבי. מעבר לשוני המארז הם נראו לי זהים, גם מבחינת המרכיבים וגם מבחינת התחושה. המגבונים עצמם מאוד עדינים, לא מבושמים, לא שמנים, לא שורפים ומנקים את העיניים נהדר. הם קצת יקרים על תקן של מסירי איפור מהעיניים אבל מי שרגישה – זה שווה את תוספת העלות! אין צורך בשטיפה נוספת של האיזור אחרי הניקוי במגבונים אלו.
בנוסף, הפתעה לא נעימה בצורה של שעורה חריפה בעין של אמא שלי הפכה אותה לנסיינית שלי. לא פחות מ-6 פעמים ביום היא עשתה קומפרסים עם המגבונים לפי הוראת רופאת העיניים. וחוות הדעת שלה היא שהמגבונים עדינים ונעימים ועושים את העבודה בדיוק כמו שהחברה מפרסמת.

המוצרים בסדרת Eye-Care

sensitive Eye-Care - מגבונים עדינים במיוחד לניקוי יסודי של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. המגבונים מועשרים בתמצית קמומיל להרגעה, גליצרין לשמירה על לחות ו- P.V.P למניעת יובש. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 54.90 ₪
Sensitive Forte Eye-Care פורטה –מגבונים עדינים במיוחד בנוסחה מחוזקת לניקוי אינטנסיבי. המגבונים מתאימים כתוספת לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים המלוות בהפרשות קשות וקשקשים ניתן ומומלץ להשתמש במגבונים לפני או אחרי ניתוחי עיניים. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 64.90 ₪
Sensitive Extra Eye-Care אקסטרה מגבונים עם פורמולה מחוזקת ומעושרת. מכילים מרכיבים המסייעים בהרגעה, בריכוך ובהעשרה בלחות של אזור העיניים. מתאימים לניקוי ריסים ועפעפיים לפני שימוש במשחות וטיפות עיניים ולהסרת איפור. מקלים גם במקרים של עיניים עייפות כתוצאה מצפייה במסכים (כגון טלוויזיה, מחשב, סמארטפון וכד'). מתאימים לטיפול מונע. שילוב ייחודי של מרכיבים: EyeBright (תמצית מצמח האופרזיה), שמן עץ התה, ,Teflose  חומצה היאלרונית, אלנטואין ופרו ויטמין B5. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 69.90 ₪
Sensitive Baby Eye-Care– מגבונים עדינים במיוחד לתינוקות וילדים לניקוי יסודי של העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות וקרומים דביקים. מועשרים בתמצית קמומיל להרגעת אזור העיניים. 40 מגבונים באריזה. מחיר מומלץ לצרכן 59.90 ₪

Eye-Care מוס -מכיל פורמולה אפקטיבית וייחודית לניקוי יסודי ועדין במיוחד של אזור העיניים, העפעפיים והריסים. לשימוש יומיומי לשמירה על היגיינת העיניים. עוזר לטיפול בדלקות עיניים ועפעפיים המלוות בהפרשות דלקתיות וקרומים שומניים ודביקים. מסייע בהקלת גירויים ואדמומיות בעיניים ומסייע בטיפול ומניעת דלקות חוזרות. שילוב ייחודי של מרכיבים : EyeBright (תמצית מצמח האופרזיה), שמן עץ התה, אלנטואין ופרו ויטמין B5. אייקר מוס  משמש כטיפול משלים למשתמשים במגבוני Eye-Care sensitive. 50 מ"ל . מחיר מומלץ לצרכן 64.90 ₪
מוצרי סדרת Eye-Care Sensitive צילום: יעל האן

המוצרים נבדקו  ונמצאו כהיפואלרגנים, והם עברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה במיוחד לעור עדין ורגיש. המוצרים נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית וכן נבדקו ונמצאו כמתאימים למרכיבי עדשות מגע. ללא חומרים משמרים, בושם וצבע; אל דמע, ללא  SLSו-  SLESוללא פראבנים.
הנה סרטון הדרכה לשימוש במגבונים:

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr