יום שבת, 9 בפברואר 2019

שידת מגירות אלגנטית מפלסטיק בעיצוב ראטן – חדש מ"ליפסקי"

שידות מגירות מפלסטיק במראה ראטן אלגנטי בגדלים של 3,4 ו-5 מגירות המתאימות לאמבט, לחדר, למזווה או למשרד הושקו לאחרונה. השידות ימכרו במחירים אטרקטיביים שבין 189-269 ש"ח. השידות מיוצרות "כחול לבן" על ידי ליפסקי, חברה ישראלית למוצרי פלסטיק מעוצבים. 

השידות הן פתרון שימושי ונוח לאחסון ולסידור הבית והמשרד: בחדר הרחצה – לאחסון מגבות ומוצרי רחצה; במטבח או במזווה – לאחסון מוצרי מזון;  בחדר הילדים – לאחסון צעצועים, מחברות או ספרי לימוד; בחדרים – כשידה שימושית ליד המיטה, או לאחסון לבנים וגרביים; במשרד ובחדר העבודה – לאחסון ניירת וציוד משרדי ועוד.

השידות עשויות מפוליפרופילן (פלסטיק קשיח) איכותי – חומר חזק ועמיד לשנים רבות. כמו כן, הן מכילות 2 רגליים אחוריות עם גלגלים ו-2 רגליים קדמיות ללא גלגלים – כך שהשידה יציבה מצד אחד ומצד שני, אפשר להזיזה בנוחות לפי הצורך. השידות מוצעות ב-3 גדלים של 3, 4 ו-5 מגירות, והן מוצעות ב-2 צבעים: חום ולבן אייבורי.
שידות 3 ו-4 מגירות צילום: דיזיין אנד שוט

שידת 5 מגירות, צילום: דיזיין אנד שוט

שידת המגירות שלי, בעלת שלוש המגירות, הוצבה באמבט הילדים. יש בה הרבה מקום למגבות, מוצרי טואלטיקה וכל מה שצריך לשים בתוך הארון כך שהכל נגיש והמראה נקי. השידה יציבה, המגירות גדולות, אין ידיות בולטות ויש מקום להניח דברים על השידה עצמה.  המראה נקי ונעים. וניתן לרחוץ את המגירות ואפילו את כל השידה במים ולשמור על מראה נקי. מוצר פרקטי מאוד!
שידת מגירות אלגנטית מפלסטיק בעיצוב ראטן – חדש מ"ליפסקי"
שידת מגירות אלגנטית מפלסטיק בעיצוב ראטן – חדש מ"ליפסקי"




גדלים ומחירים של השידות
שידת 3 מגירות ( 64.7 X 37.5X 32.5 ס"מ): 189 ש"ח.
שידה 4 מגירות (83.7 X 37.5 X 32.5 ס"מ): 229 ש"ח.
שידת 5 מגירות (102.7 X 37.5X32.5 ס"מ): 269 ש"ח.
חברת "ליפסקי" הישראלית מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי פלסטיק, אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבטיה דקורטיביים תוצרת כחול-לבן. השידות החדשות מצטרפות למגוון מוצרי החברה האיכותיים בעיצוב ראטן ובכלל, בהם פחי אשפה למטבח, פחי אשפה ומברשות אסלה בעיצוב תואם לחדר הרחצה, סט אביזרים לאמבטיה, סלסלות אחסון בגדלים שונים, סלי כביסה במגוון דגמים וגדלים, סל כביסה מתקפל ועוד.
מוצרים נוספים של ליפסקי עליהם אני ממליצה: 

השידות ומוצרי ליפסקי נמכרים ברשתות הום-סנטר, אייס ובחנויות מובחרות למוצרים לבית.
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr