יום שלישי, 26 במרץ 2019

מים מיסלריים מסדרת Hydrabio של Bioderma

מים מיסלריים מסדרת Hydrabio נוספו למוצרי מותג האיכותי Bioderma. מים מיסלריים הם אידיאליים לניקוי עדין ויסודי של העור ולהסרת איפור מושלמת. המוצר החדש ניתן לשימוש יומיומי. מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי Bioderma הוא אחד המותגים המומלצים ביותר על ידי רופאי העור בצרפת.

מים מיסלריים

מים מיסלריים הם אחד המוצרים החשובים בשגרת הטיפוח היומי של העור. ניקוי יסודי והסרת איפור מלאה היא השלב הראשון בטיפול בכל עור לפני כל מריחת קרם. המים המיסלריים הם מים רכים המכילים בתוכם מולקולות שמן זעירות (אינן נראות לעין) שבפגישתם עם העור הן “ממגנטות” אליהן את השומן, הלכלוך ושאריות איפור שהצטברו על העור, באופן קל, נעים וללא צורך בשפשוף העור. המים המיסלריים עדינים ביותר, אינם אלרגניים ואין צורך לשטוף את הפנים אחרי השימוש בהם.

מים מיסלריים מסדרת Hydrabio של Bioderma

המים מיסלריים של Bioderma מסדרת Hydrabio, תמיסה מיסלרית לניקוי מושלם של עור הפנים והאיפור, מנקה בעדינות, מעניקה לחות לעור, תודות לפורמולה Aquagenium הייחודית, אשר פותחה על ידי מעבדות ' BIODERMA' צרפת. המים המיסלריים מחזירים לעור את יכולתם הטבעית לשמור על הלחות והאיזון הנדרש. הנוסחה הייחודית שפותחה עבור סדרת Hydrabio מעלה את סבילות העור לגירויים ואדמומיות, מותירה את העור רך וגמיש ומסייעת בשמירה על לחות העור. היפואלרגי וללא פראבנים. מתאים לעור עדין.
הגירויים היומיומיים כגון מזג אוויר, זיהום, מתח וכדומה, גורמים לעור שלנו להיות שביר יותר, מגורה ולאבד את הזוהר הטבעי שלו. על מנת לשקם אותו, העור זקוק לעזרה ביצירת הלחות ההכרחית אשר יוצרת איזון טבעי ושמירה על העור. סדרת Hydrobio עשירה בקומפלקס ייחודי אשר חודר לעומק העור ויוצר עור לח, נינוח, גמיש וקורן לזמן מתמשך.

Bioderma

המותג ביודרמה הינו אחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם, מיוצר בצרפת ומשווק במעל ל-90 מדינות והינו אחד משלושת המותגים המומלצים ביותר על ידי רופאי עור בצרפת. כל מוצרי ביודרמה מכילים פטנטים ביולוגיים הכפופים למחקרים קליניים ונערכים תחת פיקוח של רופאי עור מומחים, מדעני ביודרמה מאמינים כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור. לפיכך, הם  מציעים פתרון הוליסטי מדויק ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור המאזן ומחדש את התהליכי הפיזיולוגיים והטבעיים של העור ומאפשרים לעור לחזור למצבו המקורי. לביודרמה סדרות שונות לטיפול ביניהן: עור יבש, עור רגיש הסובל מאדמומיות, עור שמן הנוטה לפצעונים ופגמים, סדרה להגנה מהשמש  ועוד.
מידע
מחיר לצרכן:
69.90 ₪ ל – 250 מ"ל
34.90 ₪  ל – 100 מ"ל
להשיג ברשתות הפארם
גילוי נאות: המוצר ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr