יום שבת, 27 באפריל 2019

חדש מביוטיקייר – מכשיר אדים וריח, שימר ומטלית הסרת איפור במים


החדשים של ביוטיקייר לחודש אפריל: מכשיר אדים קרים ומפיץ ריח חשמלי USB עם תאורת לד מתחלפת שתעופו עליו, שימר במרקם ג'ל ומטלית הקסם לניקוי איפור באמצעות מים בלבד שבאמת עובדת. הפתעות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מכשיר אדים קרים/מפיץ ריח חשמלי USB אולטרסוני עם תאורת לד מתחלפת

מכשיר קטן וחמוד שמתחבר לשקע USB ומפיץ אדים ויחד איתם את הריח שמוסיפים להם. על הדרך הוא גם מאיר עם תאורת לד צבעונית מתחלפת הרמונית. אם חלמתם על ספא ביתי, רוצים להעלות את הלחות, ולשאוף שמן ארומתרפי או סתם ריחני, המכשיר הזה עולה רק 39.90 ש"ח ועושה את הכל ביחד!
המכשיר מגיע בצבע שחור או לבן לבחירה. הוא בעל צריכת זרם מזערית ומתחבר ל-USB (המחיר לא כולל את ספק הכח) של המחשב, המטען הסלולרי או באוטו. הוא מתאפיין בפעולה חרישית במיוחד (מפיק פחות מ 35 דציבלים).  יש לו 7 גווני תאורת לד מתחלפים לאווירה רגועה במיוחד.
להפעלה כל מה שצריך לעשות זה לפתוח את המכסה העליון בתבנועת סיבוב, למלא אותו במים או אלכוהול 70% ולהוסיף שמן אתרי או ריח לפי בחירה ולסגור. המכשיר מופעל באמצעות לחצן טאץ' וכבה אוטומטית כשהמים מתאדים ונגמרים.
ומה כדאי לשים בתוכו? תמצית בושם מסיסה במים או שמן אתרי. גם אותם ניתן להשיג בביוטיקייר. ניסיתי כמה מהן – והתלהבתי מהריח! נעים ועדין!

תמציות (שמן) בושם לבישום ולאווירה

תמציות בושם טהורות רב שימושיות שייחודן הוא שהן מסיסות גם במים. לשימוש/שילוב במפיצי ריח חשמליים, מבערים, מבשמי אריגים, פוטפורי, סבונים ונרות. בין הניחוחות:
Star- ניחוח וניל אוריינטלי. תווי הניחוח העליונים הם: קוקוס, מלון, יסמין, קסיס, צמר גפן מתוק, אננס, מנדרינה ותפוז ברגמוט. תווי האמצע הם: מוסקט, דבש, משמש, קימל, אוכמנית, סחלב, שזיף, שושנת העמקים, פירות יער אדומים וורד. תווי הבסיס הם: וניל, פצ'ולי, ענבר, אלגום, שוקולד, כרמל ו-שעועית טונקה.
Athena-  ניחוח פרחוני אוריינטלי. תווי הניחוח העליונים הם מי יסמין, מנדרינה ירוקה ופרח הזנגביל. תווי האמצע הם מלח ווניל. תווי הבסיס הם עץ, קשמיר ואלגום.
Camelia- ניחוח פרחוני. תווי הניחוח העליונים הם: מנדרינה, אשכולית וענבי שועל. תווי האמצע הם: טוברוז, יאלנג-ילאנג, פריחת התפוז, שושנת העמקים, פלפל ורוד והדס. תווי הבסיס הם: מושק, אלגום, קשמירן ואוריס.
Lavender dream- ניחוח הלבנדר הוא ניחוח מרגיע, משחרר מתחים ולחץ , עוזר להפחית עומס נפשי ומאזן רגשות.

התמציות עולות 6.90 ש"ח ל-10 מ"ל.
אם תרצו אפקט טיפולי, הנה רשימת שמנים אתריים וההמלצות לשימוש:
• לוונדר – מסייע לשינה, הרגעה, התחדשות התאים, איזון הפרשת חלב. מסייע להרגעת כוויות וגירויים. מומלץ למקרים של אקנה, אקזמה, פסוריאזיס וצלקות, כאבי שרירים, כאבי מחזור, כאבי ראש וסחרחורת, שיגרון, שפעת, טראומה ולחץ דם נמוך. דוחה חרקים.
• עשב לימון (למון גראס) – הבהרת עור, איזון בפרשת שומן, כיווץ נקבוביות, המרת הדם, ריכוך העור, ממומלץ במקרים של פצעים ויבלות, טיהור, בעיות עיכול, מערכת חיסונית חלשה, כאבי שרירים, שיגרון, צמרמורת, אנמיה, בעיות בבלוטת הלימפה.
• עץ התה – מרענן, מחזק, מומלץ במקרים של זיהומים ודלקות.
• מנטה – מקרר ומרענן, מרגיע ומומלץ לבעיות בגרון ובמערכת הנשימה.
• רוזמרין – מטהר רעלנים, מומלץ לבעיות זיכרון וריכוז, מומלץ לחידוד יכולת החשיבה והלמידה, משפר יכולת מנטלית וורבלית, בעיות כבד וכיס המרה, אי ספיקת לב, דוחה כינים.
• שמן תפוז/לימון – מומלץ למקרים של עור יבש, קמטים, הבהרת העור, חילוף חומרים, חיוניות, מצב רוח, מתח נפשי, נדודי שינה, שלשולים, עצירות, אי נוחות בגרון, אסטמה, ברונכיטיס וזיהום אנטי ויראלי.
• אקליפטוס – מטהר, מומלץ לזיהומים, מע’ חיסון חלשה, כיח, שיעול, בעיות במערכת הנשימה, בעיות במערכת הדם, בעיות זיכרון, פצעים, דוחה חרקים וכינים.

שימר BOOM"" – ג'ל אטום

קולקציית שימרים במרקם ג'ל אטום בשלושה גוונים ייחודים בעלי גלואו עמיד לאורך זמן המעניקים  אפקט יוקרתי להשלמת האיפור. סדרה חדשה המורכבת מ-3 גווני פנינה/מטאלי לבהירות/שזופות בנוסחה סמיכה אך קלילה המאפשרת מריחה קלה ומדויקת בנקודות ההארה בפנים וגם בשטחים רחבים יותר בגוף ועמידה לאורך זמן על  עצמות הלחיים, הרקות, אזור הכתפיים, הרגליים והמחשוף.

הגוונים מאפשרים להתאים את השימר להתאמת גוון בהתאם לאירוע (איפור יומיומי קליל, ערב קייצי או ערב חורפי ,מראה גלואו או מראה טבעי) ניתן לקבל איתם כל מראה שנרצה בזכות  פורמולה סמיכה ואטומה הנמרחת בקלות והתאמה להיטשטשות על העור או להבלטת הגוון.  מתאים להברקות והארות בגימור מטאלי וזוהר אך לא מנצנץ
טיפ למראה מטאלי ובוהק – ניתן לערבב עם המייקאפ או קרם גוף ולמרוח על העור בנדיבות בעזרת מברשת מתאימה.
הרכב הפורמולה הוא טבעוני ללא פאראבנים ומכיל רכיבי אנטי אייגינג כסקוואלן צמחי וויטמין E.
שימר BOOM, 10 גרם, מחיר: 9.90 ₪

מטלית הקסם

מטלית להסרת איפור בשימוש עם מים בלבד. תשכחי מכל מה שידעת על הסרת איפור! מהיום ניתן להסיר איפור בצורה טבעית ומהירה בעזרת מים בלבד!" זה מה שנאמר לי. ולמרות הסקפטיות שלי (הרבה) הופתעתי לגלות שהיא עובדת ומסירה את האיפור – כולל איפור עמיד! אה, והיא גם נעימה מאוד.

למטלית מיליוני סיבים פרוותיים וזעירים המצליחים לחדור לכל חריץ ונקבובית בעור וכך לאחר הרטבתם הם לוכדים בקלות את כל סוגי האיפור בניגוב אחד! המטלית מסירה מייקאפ, איפור עיניים, את כל סוגי המסקרות, שפתונים עמידים ועוד... לאחר הניגוב, עורך יוותר נקי, רך ונעים מתמיד!
בנוסף, המטלית עושה ניקוי והסרה של תאים מתים לניקוי לניקוי יומיומי עמוק של הנקבוביות ולא רק להסרת האיפור. יתרונות המטלית:
• עשויה מ100% פוליאסטר, ללא כימיקלים או שמנים.
• לשימוש רב פעמי וניתנת לכביסה.
• חוסכת רכישה חוזרת של מסירי איפור.
• הופכת את ניקוי הפנים למהיר, טבעי ובריא יותר.
• מחיר ללא תחרות הנמוך פי כמה ממוצרים מקבילים.
• ניתן להשתמש בכל פעם בשטח מצומצם של להישאר עם מטלית זמינה כל הזמן.
החסרון היחיד של המטלית שלדעתי צריך יותר מאחת, במיוחד למי שמתאפר באופן יומיומי. אמנם אפשר להשתמש רק בפינה שלה אבל היא צריכה ייבוש וכביסה אחרי שהיא מתכסה בשאריות האיפור.
מטלית הקסם, 8.90 ש"ח.

מידע

כל המוצרים ניתנים לרכישה בביוטיקייר, יש רכישה אונליין.
גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr