יום שלישי, 16 באפריל 2019

פלקסיטול קידס Flexitol Kids – לטיפול בעור יבש ואטופיק דרמטיטיס בילדים

פלקסיטול קידס Flexitol Kids היא סדרה חדשה מבית אלטמן המרחיבה את המותג הטיפולי פלקסיטול המיועדת לטיפול בבעיות של יובש ואטופיק דרמטיטיס בילדים. הסדרה מעוצבת צבעוני ומושך ומכילה חומרים מלחחים, מרככים ומרגיעים וללא פראבנים, צבעים או בישום סינתטי.


עור התינוק רגיש במיוחד ליובש, אין לו את ההגנה שיש בעור המבוגרים. הוא נוטה להתייבש, להתקלף, להאדים ולפתח תגובות של אקזמה – אטופיק דרמטיטיס. גם ילדים נוטים לסבול מבעיה זו ולכן כדאי להשתמש בתכשירים המיועדים להם במיוחד המתאימים לעור רגיש. לבעיה זו במיוחד נועדה הסדרה החדשה Flexitol Kids. במיוחד עכשיו בעונות המעבר השינויים, פגעי מזג האויר והיובש שמגיע עם השרבים האביביים כדאי להקדים תרופה למכה ולטפל בעור היטב.

סדרת Flexitol Kids

סדרת פלקסיטול קידס Flexitol Kids נותנת מענה מקיף לשמירה וטיפוח עור התינוק והילד. טיפול יומיומי קבוע בתכשירי פלקסיטול יכול לשמור על העור חלק ושלם והתכשירים גם מתאימים לטיפול בהתקפי יובש קיצוניים.

כפי שאומרים באלטמן: " בפלקסיטול אנו מבינים את האתגרים והצרכים היום- יומיים של ילדים הסובלים מעור יבש  רגיש ומגורה העלול להיות בעייתי . אנו מבינים כי לשמירה על עורו של ילדך וטיפולו ביומיום ובמהלך התקפי יובש נדרש יותר מקרם אלא סדרה הנותנת מענה מקיף . לכן יצרנו את סדרת  מוצרי Flexitol Kids  לעור מגורה יבש ואדמומי."

כל מוצרי ההסדרה:

·         היפואלרגיים

·         ללא נגזרות פרפין

·         ללא בישום ומגרים סינתטיים

·         ללא פראבנים

·         ללא SLS

·         מאושרים ומומלצים על ידי האגודה האוסטרלית לאקזמה EAA

בסדרת פלקסיטול קידס 4 מוצרים: תרחיץ ושמפו טיפולי, תחליב לחות טיפולי, קרם טיפולי, וקרם פנים לילדים. מבין המוצרים קיבלתי שלושה לסקירה.

פלקסיטול ילדים שמפו ותרחיץ טיפולי

תכשיר דו שימושי לרחצה ולחפיפת הראש. הוא עדין כמו מים ומכיל חומרים כמו שיבולת שועל המקלה על יובש, גרד, אדמומיות וגירויים ופריחות. יש לו PH מאוזן במיוחד המתאים לעור צעיר. יחד עם זאת הוא נטול ריח ומנקה היטב. מתאים לתינוקות מיום הלידה ולילדים. מגיע בבקבוק עם משאבה של 210 מ"ל.

פלקסיטול ילדים תחליב לחות טיפולי

תחליב להקלה והרגעה של עור יבש ומגורה לשימוש יומיומי ולאחר מקלחת, מומלץ להכניס לשגרת הטיפוח הקבועה של אחרי המקלחת. התכשיר מכיל פורמולה עדינה ובטוחה, להזנה, הרגעה והגנה  על עור  ילדך. מכיל רכיבים צמחיים כגון שיבולת שועל חוחובה, דבש. רכיבים אלו ידועים כמקלים על גירויים, גרד, אדמומיות, ויובש .התחליב מרגיע ומגביר לחות ל 24 שעות. התחליב מגיע בשפורפרת לחיצה רכה של 175 מ"ל.

פלקסיטול ילדים קרם טיפולי

פלקסיטול קרם טיפולי להקלה והרגעה של עור מגורה ואדמומי. בעל נוסחה עדינה, בטוחה ויעילה, המכילה רכיבים צמחיים כגון: קלנדולה, שמן מנטה ושיבולת שועל. בין הרכיבים שמצאתי היו רכיבי לחות, אנטי דלקתיים וריכוך: שמן קיק, שמן מנטה, אבץ, חמאת שיאה, חומצה סיטרית. לשימוש אצל תינוקות מיום הלידה ולילדים. הקרם מגיע בשפורפרת לחיצה רכה של 56 גרם.

חוות דעת

עיצוב הסדרה מאוד צבעוני ושובבי ומתאים לסביבת התינוק והילד. התכשירים נטולי ריח מה שאומר שיש להם ריח רפואי עדין אך לא מרתיע. למרות שאין לי ילדים הסובלים מהבעיה כרגע, ניסיתי אותם ובדומה לסדרה למבוגרים, הם מאוד נעימים ומשפיעים היטב על העור.

מידע

פלקסיטול קידס, להשיג ברשתות הפארמים
גילוי נאות: קיבלתי את המוצרים לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr