יום שלישי, 14 במאי 2019

רשת אופנת תמנון – חנויות מחודשות, קולקציית קיץ ולוני טונס

רשת אופנת תמנון Tamnoon עוברת התרחבות ושיפוצים עם חנויות מעוצבות, קולקציית קיץ חדשה ומגוונת, קולקציית לוני טונס לכל המשפחה עם עיצובים טרנדיים ומחירים נוחים במיוחד.

רשת תמנון עברה מייקאובר של ממש, החנויות, בגודל של 300 עד 900 מ"ר עוצבו מחדש ומתחרות מבחינת המראה והקולקצייה ברשתות הטרנדיות הבינלאומיות. הסניף בעזריאלי שהוא אחד הגדולים (כמו גם בבילו סנטר), מרגיש כמו בחו"ל!



ברשת תמנון יש קולקציות ענק לנשים, גברים וילדים הכוללות כל פריט לבוש כמו מכנסיים, חולצות, ג'קטים, סרפנים, שמלות, בגדי ים ואקססוריז בעיצובים קלאסיים ועכשיויים במחירים קטנים במיוחד. אם אתם חולמים על פריימרק, בואו לכאן, פה נותנים Value for Money, לא צריך כרטיס טיסה!



אז מה בקולקציית קיץ 2019? מבחר פריטים במחירים של 20-100 ש"ח בתחילת העונה. קולקציית בייסיק, לוני טונס, קולקציית ערב, עיצובי גארדן, קולקציית שבועות, קולקציית ים, ג'אנגל, ועוד. גם בגדי ילדים וגם בגדי ים. ועכשיו גם הוספו מידות פלאס סייז.

קולקציית לוני טונס

קולקציית 'לוני טונס' בשיתוף עם דיסני לכל המשפחה, עם הדמויות האהובות והנצחיות: טוויטי, באגס באני, סילבסטר החתול והשד הטאזמני.
קולקציית 'לוני טונס' כוללת בתוכה פריטי לבוש שיקיים ואופנתיים והיא כוללת טי שירטים עם הדפסים של הדמויות עם שילובי פאייטים מתחלפים ולבבות, דפוסי אולאובר, פריטים בקונספט מיני מי לגדולים ולקטנים, סרפן ג'ינס מאויר, ג'ינסים קצרים, פיג'מות, ועוד.
הקולקציה מציעה בנוסף אקססוריז לוני טונס ביניהם: כפכפי אצבע, שעוני יד לילדים, קלמרים, תיקים, בשילוב הדפסים ובצבעוניות קופצנית  של דמויות הלוני טונס: צהוב, אפור, אדום-שחור-לבן, חום ועוד.  מחירים לצרכן: סרפן ג'ינס: 80 ₪, טי שירטים: 35-40 , אקססוריז: החל מ- 10 ₪.
קולקציית לוני טונס, מחיר 40 ש"ח, צילום: אמיר יהל

קולקציית ערב

קולקציית הערב כוללת מגוון פריטים ושמלות, בדי טישרט, פויל, לורקס, פליסה ועוד. עד 100₪.

קולקציית גארדן

שילוב פרחים עם ירוק פורסט מעולם הטבע, פריטי סוליד חלקים, שמלת קוטון היילקס, מכנסי פשתן.

קולקציית שבועות

לקראת שבועות מוצעים פריטי לבן ושמנת עם שילוב פנינים ומבחר בדים כמו כותנה ולורקס.

קולקציית Sail away

קולקצייה בהשראת עולם הים עם מבחר פריטים כמו אוברול, מכנסי 7/8 רחב, חצאית בד ופשתן.

קולקצייה צעירה

קולקצייה המיועדת לצעירות יותר עם מבחר ענק של טישרטים וגם טאי דאי. טוניקה, גלבייה, חצאית בצבעים וצבעוניות חמה.

קולקציית בייסיק והג'ינס

יש מבחר של צבעים ומידות, ג'ינס לייט קליל במיוחד לעונת הקיץ. בדי ויסקוזה דקים, שילובי פנינים וצבע שטוף. יש סרפנים, חצאיות ועוד. מבחר של לפחות 20 דגמי ג'ינס ושילובי ריב וויסקוזה.

קולקציית בגדי ים

חידוש ברשת קולקצייה ענקית של בגדי ים במבחר גזרות ומפתחים ושפע צבעים.

מידע

חנויות תמנון ברחבי הארץ: www.tamnoon.co.il
גילוי נאות: הוזמנתי לסקר את הקולקציה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr