יום רביעי, 5 ביוני 2019

GIGI-ACNON סדרה תכשירים חדשה לטיפול באקנה מבית GIGI

סדרת מוצרים חדשה של מעבדות GIGI לטיפול באקנה מבוססת על פטנט ומאפשרת טיפול זריז ותוצאות מהירות. המוצרים עברו מחקר דרטולוגי בהשתתפות בני נוער בבית חולים ביילינסון והשקת הסדרה מלווה באתר מקצועי עם כל המוצרים, הטיפול, טיפים לשימוש ועוד.


כשאני רואה אנשים עם פנים מחוטטות זה נראה לי ממש מתסכל כי הצלקות שמשאיר האקנה יכולות להימנע. טיפול נכון באקנה וב"פצעי בגרות" יכול לשמור על הפנים. ולכן גם כשהילדים שלי הגיעו לגיל ההתבגרות לא חיכיתי הרבה וישר דאגתי שיהיו להם מגוון תכשירים מתאימים לעור שלהם שיטפלו בפנים. ואכן, הבת שלי כבר בת 17 והפנים שלה נראות נהדר. כשיש נקודות בעייתיות, היא כבר יודעת מה לעשות.

אקנה

אקנה היא בעיה כרונית וזה בגנים שלנו (האקנה הוא גנטי). מחלת האקנה, המוכרת גם כפצעי בגרות או חצ'קונים, הינה היא תהליך כרוני דלקתי בבלוטות החלב וזקיקי השיער בעור הפנים. התופעה נפוצה בעיקר בקרב בני נוער, בשל השינויים ההורמונליים שעוברים על גופם, אך גם מבוגרים סובלים מהמחלה בתקופות שונות. בשנים האחרונות עלה אחוז הסובלים מהמחלה בקרב האוכלוסייה בארץ ובהתאם לכך עלה הביקוש לטיפולים ומוצרים תרופתיים וקוסמטיים.

סדרת GIGI-ACNON

הסדרה החדשה GIGI-ACNON באה לענות על צורך זה והיא מתאימה במיוחד לדור ה-Z: טיפול זריז בלי להשקיע הרבה זמן ותוצאות מהירות. התכשירים מתאימים לטיפול בכל עונה (גם בקיץ! אך יש להקפיד על מריחת קרם הגנה כשיוצאים לשמש). ויש אתר עם סרטוני וידיאו למידע.
סדרתGIGI-ACNON  החדשה מבית "מעבדות GIGI" מבוססת על פטנט בינלאומי המעניק את התוצאות מיטביות ביותר שניתן להשיג כיום בטיפול קוסמטי ללא שימוש בתרופות. הסדרה החדשה מבוססת על שגרת טיפוח יומיומית במטרה להשיג עור פנים חלק ונקי, להפחית את תדירות ודרגת החומרה של ההתפרצויות ולסייע בשמירה על עור הפנים בין טיפול מקצועי אחד לשני. הסדרה מטפלת באקנה ולא מייבשת את העור, היא משפיעה על שורש הבעיה, מאזנת את העור ומקנה לו לחות.
סדרת GIGI-ACNON פותחה במיוחד לטיפול במחלת האקנה ובעלת פטנט ייחודי בינלאומי הנקרא RET וכולל שלושה רכיבים פעילים: רטינואיד חדש שמבצע הנשלה קלה וויסות הפרשת הסבום, תמצית צמח ערבה קנדית להרגעת הדלקת וחומר שמגביל את יצירת החלבון בעור, למניעת צלקות. הפטנט משלב את שלושת החומרים שיחד יוצרים סינרגיה ופעולה משלימה. בנוסף, יש ויטמינים B3, B5, אלוורה, הממליס, פפטיד (ניאצינמיד נגד דלקות) ועוד. כל מוצרי הסדרה מתאימים לכל סוגי העור ואינם מכילים פארבנים. הסדרה נבדקה דרמטולוגית ונוסתה במחלקות עור בבית חולים וולפסון.
בנוסף, במקביל ליציאת הסדרה לשווקים הושק אתר מידע מקצועי המכיל את כל המוצרים, שיטות הטיפול, המרכיבים הפעילים, טיפים לשימוש, הפנייה לקוסמטיקאיות מקצועיות וחוויות גולשים: WWW.GIGIACNON.COM

תכשירי סדרת GIGI-ACNON

בסדרת GIGI-ACNON יש, סבון פנים לעור שמן ובעייתי מסיכה לטיהור נקבוביות, מגבונים חד פעמיים לניקוי מהיר, מי פנים מרעננים, קרם לחות ליום וקרם לילה ומייק אפ מאט לכיסוי זוהר. חלק מהמוצרים (כמו המגבונים, קרם הלחות והמייקאפ) מתאימים לשימוש לכל עור ואף בעלי תכונות אנטיאייג'ינג. הנה סרטון קצר שמסביר על הסדרה ועל השימוש בה:

קרם לחות ליום- Day control moisturized

קרם לחות קל מותאם במיוחד לעור הסובל מהתפרצויות פצעונים ורגישות לגירויים סביבתיים. מכיל מרכיבים היוצרים שכבת הגנה על העור ובו זמנית מחליקים את פגמי העור. עשיר בלחות המרככת ומגינה על העור וחומצות ממקור טבעי המפחיתות התפרצות שטחית של פצעים. הקרם ללא מרכיבים שומניים, מכיל מסנני קרינת UVA ו- UVB , אינו מכיל מרכיבים אלרגניים. חומרים פעילים: RET complex, ניאצינאמיד, אלנטואין, קומפלקס לחויות אנטי בקטריאלי.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר: 159 ₪

מסכה לטיהור נקבוביות Pore purifying mask

מסכה פעילה סופחת עודפי שומן לשמירה על נקבוביות נקיות. מרגיעה, מנטרלת אדמומיות גירוי וחספוס בעור. מכילה קומפלקס מרכיבים פעילים המשלב את תמצית צמח הערבה הקנדי המרגיע עור רגיש ונגזרת עמידה של ויטמין A המסייעת במניעת כתמי עור מבלי לגרום לגירוי. חומצות שומן חיוניות בשילוב ויטמין E שומרות על גמישות העור. לאחר הטיפול במסכה העור נראה בהיר ואחיד יותר, רווי לחות וגמיש למגע. מרכיבים פעילים: RET complex , ביוסולפור, זינק אוקסיד, קאולין, טיטניום דאוקסיד, שמן עץ התה, קומפלקס ויטמין F , ויטמין E.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר: 118 ₪

מגבונים חד-פעמיים לניקוי מהיר Triple acid rapid wipes

מגבונים באריזה חד פעמית, לניקוי מהיר של הפנים. המגבונים, ללא מרכיבים שומניים, ספוגים בקומפלקס מיקרו-פילינג של חומצות לקטית, סליצילית ומנדלית. הקומפלקס מסייע להסרת תאים מתים, הצטברויות שומן, לכלוך וערפיח. אריזה קומפקטית מאפשרת שמירה על סטריליות המגבון ואיכות המרכיבים הפעילים, לצד זמינות נוחה לשימוש בכל מקום. כל מגבון מנקה בעדינות ומותיר את העור נינוח ללא תחושה שומנית. מתאים לעור בעייתי, שמן או מעורב. חומרים פעילים: חומצה גליקולית, חומצה לקטית, חומצה סליצילית, חומצה מנדלית, תמצית הממליס ותמצית אלוורה.
תכולה: 30 יחידות
מחיר: 149 ₪

מייק אפ מאט לכיסוי זוהר Matte make up

מייק-אפ מותאם לעור בעייתי, מעורב ושמן. מעניק כיסוי בינוני לעור. מכיל פיגמנטים עוצמתיים השומרים על חיוניות הגוון לאורך כל שעות היום. אינו מכיל מרכיבים שומניים ושומר על מראה מאט של העור וללא תחושה שומנית. מייק אפ עמיד לשעות ארוכות, אנטי בקטריאלי ואנטי דלקתי, מכיל תמצית של עלי עץ הזית עם מולקולות פעילות אנטי בקטריאליות ותמצית של עץ הערבה בעל מולקולות פעילות כמו חומצה סליצילית.
תכולה: 30 מ"ל
מחיר: 149 ₪
בנוסף לרכישת המוצרים מטה כמוצרים בודדים ניתן לרכוש ערכת 3 מוצרים ב-349 ₪:

סבון פנים לעור שמן ובעייתי  Smoothing facial cleanser

סבון בנוסחה חדשה המכיל קומפלקס מרכיבים פעילים המשלב את תמצית צמח הערבה הקנדי המרגיע עור רגיש ונגזרת יציבה של ויטמין A המסייעת במניעת כתמי עור מבלי לגרום לגירוי, מנקה את העור היטב מבלי לגרום ליובש, מרענן ושומר על מראה מאט לשעות ארוכות. המרכיבים הפעילים: RET complex , קומפלקס NMF, חומצה היאלורונית.
תכולה: 100 מ"ל
מחיר: 159 ₪

מי פנים מרעננים Spotless skin refresher

מי פנים המסייעים להשלמת ניקוי העור, איזון רמת החומציות, החלקת השכבה העליונה והכנת העור לספיגת הלחות. מי פנים מכילים חומצה גליקולית פעילה המסייעת בהסרת תאים מתים ושמירה על נקבוביות נקיות. קומפלקס מרכיבים פעילים המשלב תמצית צמח הערבה הקנדי המנטרל את חיידק האקנה ומרגיע עור רגיש, פפטיד ביו-ממטי המעודד תהליכי החלמה ונגזרת יציבה של ויטמין A המסייעת במניעת כתמי עור מבלי לגרום לגירוי. מרכיבי הרגעה עשירים מעניקים לחות, מרככים ויוצרים תחושה נינוחה ומרעננת. מותיר את העור חלק, רך ונעים למגע ללא תחושת מתח.
המרכיבים הפעילים:  RET complex, חומצה גליקולית, קומפלקס NMF ,תמצית הממליס, תמצית אלוורה, ויטמין B5.
תכולה:120 מ"ל
מחיר: 189 ₪

קרם לילה Acnon overnight cream

תחליב נטול שומן לטיפול משלים בשעות הערב בלבד. מאזן הפרשות שומן, מנטרל את פעילות הבקטריה הגורמת לדלקתיות, שומר על הנקבוביות נקיות מהצטברות לכלוך ומעניק לחות. מכיל קומפלקס מרכיבים פעילים המשלב את תמצית צמח הערבה הקנדי המרגיע עור רגיש ונגזרת עמידה של ויטמין A המסייע במניעת כתמי עור מבלי לגרום לגירוי. מומלץ לשימוש מידי יום ולאורך תקופה במטרה להגיע לאיזון מושלם והחלקת מרקם העור. המרכיבים הפעילים: complex RET ו-ויטמין B5

תכולה:50  מ"ל
מחיר: 129 ₪

מעבדות GIGI

"מעבדות GIGI" היא חברת הקוסמטיקה המקצועית הגדולה והמובילה בישראל, הקיימת למעלה מ-60 שנה. החברה פועלת בתחום המקצועי, מייצאת למעל 40 מדינות ומשווקת את מוצריה לדרמטולוגים ברחבי העולם . "Laboratories  "GIGI  מציע לקוסמטיקאיות ולקהל הצרכניות למעלה מ- 400 מוצרי טיפול מקצועיים, שפותחו במיוחד כדי לתת מענה לאורח החיים המודרני, על ידי יצירת מעגל שלם והוליסטי של טיפול מקצועי וטיפוח אישי בבית. מוצרי החברה עוברים בדיקות היפואלרגניות ודרמטולוגיות ומבחני מעבדה להוכחת יעילות.
בבחירת המרכיבים ובתהליך הפיתוח מושם דגש על התאמתם לתכתיבי האקלים הישראלי. הייצור נעשה בארץ, בהתאם לתו התקן האמריקני, לדרישות השוק האירופאי ולתקן משרד הבריאות הישראלי, תוך שימוש בחומרי גלם שלא נוסו על בעלי חיים ובאריזות ניתנות למיחזור.
להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובילות של "מעבדות GIGIבטלפון   03-9258888
צילום תמונות המוצרים הבודדים: סשה דובינסקי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr