יום שישי, 21 ביוני 2019

מארז הלקים נעמה קסרי של מורגן טיילור מבית נייל סטודיו


מארז לקים נועזים מושלם לקיץ בשיתוף פעולה השורדת "נעמה קסרי" הושק על ידי מורגן טיילור Morgan Taylor מבית ג'ליש Gelish שהגיע לאחרונה לארץ על ידי רשת נייל סטודיו. המארז, הכולל 3 צבעי לקים קייצייים בצבעים מרעננים, ניתן לרכישה ב-165 ש"ח, ויש את הצבעים גם בג'ל.
מארז הלקים נעמה קסרי של מורגן טיילור מבית נייל סטודיו

 אם צפיתן בהישרדות בטח גם אתן התלהבתן מהצבע הכחול של ציפורניה של השורדת נעמה קסרי (ובכלל בהופעה שלה)! אז גם בנייל סטודיו התלהבו ממנו, ובשיתוף פעולה עם נעמה קסרי יצרו מארז משגע של לקים של המותג הכי חדש בארץ – מורגן טיילור!

המארז מתאים במיוחד למתנה (גם מתנה לעצמי הולך פה!), הוא מעוצב במיתוג השורדת נעמה קסרי וכולל 3 צבעי לקים מדהימים שמשתלבים היטב יחד.
הלקים במארז
Making waves – כחול נועז צבע הציפורניים של השורדת האחרונה!
Periwinkle pop – כחלחל אפרפר בהשראת בגד הים המוכר ואהוב.
Hip hot coral – כתום קורלי קיציי, צעיר וחצוף המועדף על נעמה העונה.   
מחיר המארז: 165 ₪ לצרכן .מארז בצבעים זהים מוצע גם בג'לים.
הכחול חובה בקיץ, מושלם ללוק לבריכה ולים, או סתם למסיבת חוף או יציאה מרעננת. האפור והכתום משלימים אותו, אפשר למרוח אותם לבד או לעשות קצת נייל ארט שמקפיץ כל הופעה.


"הפרטנר המושלם שישרוד איתך את היום" הוא מארז הכולל 3 לקים של MT בגווני קיץ נועזים, שאחד מהם מזוהה במיוחד עם הצבע ששרד עם נעמה קסרי על האי.

בריאן ליידן מנכל רשת "נייל סטודיו": "שיתוף הפעולה עם נעמה קסרי ליצירת מארז הלקים, הוא הצעד הטבעי לחברה שחרטה על דגלה את חזון העצמת נשים לעצמאות כלכלית". "נעמה אישה חזקה ומצליחה ולוקחת את העצמאות הנשית למקומות הגבוהים ביותר. השילוב של השורדת האחרונה, עם הלקים החזקים ששרדו יחד איתה,  הוא מתכון להצלחה", סיכם.
את המארז ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו, במכון של נעמה קסרי, ובמכוני הטיפוח ברחבי הארץ, בשיווקה של חברת 'א.רייס'. 
מוצרי MORGAN TAYLOR, ו- GELISH מיובאים לישראל בלעדית ע"י "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום בניית הציפורניים, כדוגמת OPI,  IBD  ומי שבעלת רשת בתי הספר למקצועות היופי בפריסה ארצית. למידע נוסף :   https://www.nailstudio.co.il/   , http://www.gelish.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr