יום שישי, 28 ביוני 2019

בגדי ים, שחייה וספורט ימי של Sunway - להגנה מן השמש

בשמש הישראלית חובה להגן על העור. קרם הגנה מקנה הגנה חלקית ביותר והדרך האפקטיבית ביותר היא הגנה פיזיקלית, כלומר ביגוד, כובע וצל! בגדי הים והחוף של Sunway הם נוחים, נעימים, איכותיים ומגנים בצורה האפקטיבית ביותר – חסימת 98% מקרני השמש המזיקה! הם מתאימים לשחייה יומיומית לנשים, ילדים, תינוקות, גולשים, ויש גם דגמים צנועים. והדגמים – מהממים – לא תדעו מה לבחור!


שנים של פעילות חוץ, שחייה, גלישה וצלילה נתנו את אותותיהם בפיגמנטציה על עורי, זה כמובן משפיע על בכלל על הזדקנות העור ומעלה את הסיכון לסרטן העור. למרות שהשתמשתי תמיד בקרם הגנה, עכשיו אני יודעת שהדרך הטובה ביותר להגן על העור היא פיזיקלית – בגד ארוך, כובע רחב שוליים. כבר כמה שנים אני יודעת שלא יוצאים מהבית בלי הגנה וכובע. אי אפשר להסתפק בחולצת טריקו או חולצת לייקרה זולה, זה פשוט לא אפקטיבי כמו שחושבים ולא מגן היטב וגם צריך שרוולים ארוכים. לאחרונה נחשפתי לביגוד של Sunway והבנתי שזה מה שהכי מתאים לי. הביגוד גם יפה, גם איכותי, גם מגן (וכמו שצריך), וגם נותן הרגשת נוחות מלאה בפעילות ספורטיבית "בלי שיברח כלום", שזה חשוב במיוחד לי כאשה מבוגרת וגם לנערות. והמטרה שלי בפוסט הזה הוא להעביר את המסר ולהראות שאפשר להראות טוב גם כשמוגנים היטב מהשמש – וזה גם נוח!
אחד הדברים שחשוב לי להדגיש, אמנם הביגוד שבחרתי ספורטיבי ונראה כמו בגדי גלישה (זה חלק מהענין, בגד ספורטיבי מדליק בצבעים בוהקים), אבל הוא ביגוד ים רגיל לכל מטרה ומשמש לשחייה יומיומית (אני שוחה כקילומטר פעמיים עד שלוש בשבוע) ולא רק לגלישה וטיולי מים.


ביגוד Sunway

אני והבת שלי התלבשנו בבגדים של Sunway ומדגימות שני אאוטפיטים נעימים ויפים. אני בחולצה שחורה עם רוכסן ופסי רוחב זברה שחור-לבן. לזה הוספתי כובע תואם רחב שוליים. ולהשלמת ההופעה – מכנסיים שחורים שאפשר להשתולל איתם בלי לחשוש ממה שיברח.... פריסבי, שחייה, ואפילו סתם ישיבה בחול. הרבה יותר נוח נעים! הבת שלי בחולצה עם פרחי תכלת וגימור לבן וכובע תואם מאותה הסדרה. כל הביגוד מגן הכי טוב שצריך מהשמש ברמה של SPF50+ (כלומר 98% מקרני UVA ו-UVBׂ) ברמה שלא תמצאו ברוב המותגים (בטח לא בזולים)! הבד מגיע מאוסטרליה והוא איכותי במיוחד, מגן מהשמש באופן מושלם (גם בגימור הלבן!) לא תמצאו את זה בשום חולצת טריקו או מותג זול. בזכות האיכות הבגדים של Sunway גם נשמרים לאורך זמן ולא מתקלקלים מהר. והכי חשוב - זה נעים - הגימור מושלם, התפרים שטוחים ונעים עם הבגד גם לאורך זמן.

לפעילות בלי לחשוש שמשהו יברח


הופעה מושלמת ותואמת

החולצות של Sunway

החולצות של Sunway יפיפיות (כמו כל הביגוד פה). ויש המון דגמים הבחירה ממש קשה. אני התרגלתי לחולצות קצרות. בהתחלה חששתי שיהיה לי חם בחולצה ארוכה ואם הצבע שלה שחור אז בכלל. אז אחרי בילוי ימי אני יכולה להעיד בוודאות שלא חם עם הביגוד של Sunway. הרטבה קלה במיוחד נותנת הרגשה נעימה וקרירה. אפילו יותר קריר מאשר רק בבגד ים. אני בחולצה עם רוכסן בצוואר לאוורור כדי שיהיה לי נוח ללבוש ולהסיר את החולצה. בצידי החולצה פסי קישוט שגם "מרזים" את הצללית הנשית באיזור המותן. 


הלוק שלי
חולצה מחמיאה


גימור אופנתי בצדדים



לבוש מרזה
קטעי גימור - זה SPF50+

הלוק של התיכוניסטית

צבעים תואמים 

גימור מושך

המכנסיים של Sunway

המכנסיים יושבים מעולה על הגוף, לדגם שבחרתי יש שרוכים להתאמה מושלמת וביטנה קדמית (כך שזה נעים ומוגן יותר). יש מכנסיים בגוונים שונים ואורכים שונים. – אפילו מכנסיים ארוכים!
מכנסיים תואמים

מכנסיים - נעים יותר לשבת בחול

הכובעים של Sunway

הכובע רחב שוליים, יש לו פס איוורור מסביב, חור מגניב לקוקו ורצועה לאיבטוח. הוא עמיד במים! וכמובן, הוא מגיע במידות שונות ויש לו רצועה לחיזוק. 
כובע רחב שוליים בדגם תואם לחולצה

חור לקוקו ושרוך להתאמה
כובע מנומר

דוגמאות שונות
זה סוג אחד ממגוון הכובעים הענק שיש למותג. יש שפע כובעים אופנתיים, דו צדדיים, מתקפלים ועוד. שיגעון! צילמתי חלק מהן בחנות ואפשר להתרשם מהמגוון באתר האינטרנט (קישור במידע פה מטה).

חנויות Sunway וקולקציית הקיץ

יש לסאנווי חנויות בתל אביב, באילת ובהוד השרון (וגם חנות אונליין). אנחנו הגענו לחנות בהוד השרון. החנות היא קצת כמו חנות מחסן (מזכירה חנויות מפעל) והיתרון בה שיש המון דגמים וניתן גם לקבל מהמלאי את מה שלא נמצא על המדף. יש חניה בחינם על בסיס מקום פנוי.
מה מצאנו בחנות? גן עדן לחובבי המים והטיולים! ביגוד לכל המשפחה – למבוגרים, לנשים, לתינוקות ולילדים. בגדי ים חוסמי קרינה – אוברולים קטנים. בגדי ים, גלישה, כובעים ואפילו בגדי טיולים קלילים במיוחד להגנה כמו שצריך בשמש. צילמנו קצת בחנות שהצבעוניות בה היא חגיגה. ואחד הדברים שתפסו את עיני היו בגדי הים הצנועים. החנות היתה הומה אדם ובעיקר בלטה האוכלוסיה הדתית והערבית שהגיעו במיוחד כי יש פה בגדי ים צנועים - דגמים ארוכים ועם חצאיות. למען האמת, די נדלקתי על חלק מהדגמים עם השרוולים הארוכים! הנה כמה תמונות שצילמנו בחנות בהוד השרון.




מידע

את מוצרי SunWay  ניתן לרכוש במרכז ההפצה  בהוד השרון, נמל ת"א ( האנגר 8), אילת- טיילת הילטון. הזמנות און ליין באמצעות האתר www.uvsunway.com  איסוף עצמי מהיר ממאות נקודות איסוף ברחבי הארץ בעזרת "צ'יטה שופס".


גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr