יום שישי, 26 ביולי 2019

ספיישל עיצוב גבות – המוצרים החדשים


איך הגבות שלך? עבות, פרועות, דקות, או סתם סרבניות? שלי זקוקות לטיפול קבוע ונראה שכולנו צריכות לסדר משהו בגבות שלנו. כמה מוצרים מועילים במחירים קטנים יעזרו מאוד בזה: מספריים איכותיים, ג'ל, מברשות ועוד. את הכל מצאתי בביוטיקייר במחירי רצפה.

סרט לשיער

את הטיפוח הכי כדאי להתחיל בקשירת סרט שיסיט את שיער ראש שלא יפריע לנו. סרט מגבתי לאיסוף שיער מהפנים לטיפול בגבות בקלות- סרט עשוי בד מגבת מיקרופייבר איכותי ורחב המצויד בסקוטשים איכותיים להידוק וסגירה אופטימליים. לאיסוף השיער והרחקתו מהאזור בשעת עיצוב הגבות. מחיר 3.60 ₪.

מספריים לעיצוב הגבות


חובה מספריים קטנים ונוחים. כאלו שיהיו יציבים ומדוייקים ונוחה לעבודה. מספריים מבית המותג סולינגן המפורסם תחת המותג ביוטיקייר עוצבו בצורת חסידה מדליקה ועולים רק 9.90 יעשו היטב את העבודה.


מסרק גבות וריסים

אין להמעיט בחשיבות המסרק לגבות, הוא יכול לעשות את ההבדל.  מסרק גבות למראה אחיד -מסרק גבות וריסים רב פעמי אשר עוצב למען סירוק עדין של הגבות ועיצובן, למראה נקי ומקצועי. מתאים לאיפור קליל ומקצועי. מחיר: 3.00 ₪.
מברשת דו צדדית (למעלה), מסרק גבות וריסים (למטה)

מברשת דו צדדית

אפשר גם ללכת לכיוון של מברשת דו צדדית שצד אחד שלה מבריש והצד השני מברשת זויתית להנחת צללית או ג'ל שמתאימה לתכשיר רטוב או יבש.  המברשת משרטטת בקלות שערות חסרות ויוצרת מראה גרפי ועמיד. מתאימה לאיפור בוקר וערב באחד. מחיר: 5.90 ₪.

ג'ל עמיד לגבות

עד עכשיו השתמשתי בעיפרון איפור עם צללית למילוי ועיצוב הגבות ואחריו הנחתי ג'ל לקיבוע הגבות. עכשיו יצא ג'ל חדש עמיד שזמין בארבעה גוונים למריחה קלה ואחידה. הג'ל בעל מרקם רך ונעים ופיגמנט בולט מאוד. הג'ל מתקבע במהירות ועמיד לשעות רבות גם מפני מים. ללא פארבנים, ללא שמן מינרלי, ללא אלכוהול וללא ריח. מגיע במארז עם מברשת זויתית קטנה. מחיר: 12.90 ₪.




אגב, המברשת הדו צדדית שהזכרתי קודם מתאימה גם לשימוש בג'ל הגבות.
כדאי לדעת שרשת ביוטיקייר מתמקדת בימים אלו בהרחבת קטגוריית מוצרי האיפור הקולקציה הזו היא אחת מעשרות מוצרי איפור חדשים שייכנסו לרשת בימים הקרובים אז יש למה לצפות!

מידע

לרכישה ולפרטים אתר: https://www.beautycare.co.il/ בטלפון : 0747-185-185.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr