יום שישי, 26 ביולי 2019

שגרירות ליה לונדון – בחירת הפרזנטוריות של רשת ליה לונדון

החודש התקיימו אודישנים לבחירת שגרירת ליה לונדון בהשתתפות נשים בכל הגילים, המידות והגזרות. במהלך שהוביל גולן נהרדע, יבחרו 10 שגרירות שיבטאו את מנעד הלקוחות של ליה לונדון וייצגו את המותג. פוסט שונה מהרגיל, שמספר על קמפיין של מותג ולא המלצות על מוצרים.
מיכל פורטמן, צילום אסי ביטון 


רשת ההלבשה התחתונה ליה לונדון מוכרת לי מזה שנים. הרשת מוכרת לבני נשים והתפרסמה בזכות איכות המוצרים שלה ובזה שהיא מצליחה לשלב מגוון מידות שמתאימות ונוחות לכל אשה בעיצובים אופנתיים. אצל ליה לונדון כל אשה בכל מידה תמצא מה שהיא צריכה. ובעבר אף השתתפתי בקמפיינים בהם לבשתי ביגוד של המותג (חזיה, בגד ים) ובמקביל אלי (אני רזה וקטנה) קולגות מצאו שם ביגוד בפלוס סייז וכולנו מרוצות. זה לא מובן מאיליו!
הרשת נחשבה יקרה אך לאחרונה יצאה בתמחור חדש והמוצרים נמכרים במחירים ברי השגה. עכשיו, על מנת להדגיש את ההתאמה של החברה לכל אישה יצאה הרשת בפעילות "הפרזנטורית של ליה לונדון" ולא מדובר בחיפוש דוגמנית אנורקסית אלא בנשים מן היישוב בכל גזרה ומידה שמוזמנות להשתתף. במסגרת הפעילות יערכו אודישנים במסגרתם יבחרו 10 נשים שישמשו כשגרירות ליה לונדון ל-2019-2020. השגרירות אגב, יקבלו סטילינג שלם כולל תסרוקת ואיפור ושני סטים לבחירתן של המותג. 
אני חייבת לציין שאת המהלך הגאוני הוביל איש התקשורת גולן נהרדע שמגיע לו ציון לשבח על הרעיון והביצוע! ובעיקר, על המטרה לתת לכל אשה לבטא את עצמה ולהרגיש נוח עם עצמה ולא משנה מה הגזרה ומה המידה שלה! בסרטון הבא גולן ויפעת מציגים את המהלך.
ב-18.7 נערכו האודישנים בסטודיו בתל אביב. עשרות ואולי אף מאות נשים הגיעו לאודישן. אני הגעתי מסקרנות לראות את הצילומים. פגשתי שם חברות שהשתתפו כמו לימור גרובר זלצר ויפעת דיסקין (בתמונה). כל משתתפת התבקשה לספר על עצמה ולמה היא מתאימה להיות השגרירה של ליה לונדון ומה היא חושבת על הקמפיין ואיך הוא פוגש אותה כאשה. מיותר לי לציין שאני הייתי ישר בוחרת בהן...טוב, בעוד נשים מקסימות שהשתתפו. הבחירה קשה.
ואני? העדפתי להמשיך לאחד מסניפי הרשת ולבחור חזייה לעצמי. לאחרונה עברתי ללבוש חזיות ספורט של ליה לונדון לריצה והן שדרוג לכל חזיות הספורט שבעבר ניסיתי והשתמשתי. שווה כל גרוש!!!

עכשיו אני מחכה לראות מי הנשים שיבחרו כשגרירות. ואם אתן רוצות להתרשם מהמותג, אתר ליה לונדון, פייסבוק ליה לונדון, אינסטגרם ליה לונדון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr