יום שבת, 13 ביולי 2019

הקיץ הזה כולו מבריק – גווני ניאון של OPI בשיתוף CONVERSE


קולקצייה חדשה של OPI לקיץ שכולה ניאון בשם Dance into the Summer משלבת לוק מבריק ובולט בשיתוף פעולה תואם עם חברת האופנה Converse.

קולקציית Dance into the summer היא אוסף מדליק, צעיר וקופצני בגווני ניאון בולטים, כל אחד מהם הוא כמו שיר פופ מאותם זמני הפופ והדיסקו הטובים. השילוב שלהם בעולם האופנה היום הפך לאחרונה חלק אינטגרלי בטוטאל לוק של מיטב אופנת הרחוב ועד אופנת הקוטור – הן באאוט פיטים שלמים והן כהשלמת הלוק באקססוריז , מניקיור בולט או פדיקיור!
בקולקצייה שישה גווני ניאון התואמים את קולקציית הסניקרס של שנות ה-80 וה-90 Converse נעלי ה"אול סטאר" הטרנדיות המוכרות לנו היטב.הגוונים הטרנדים בקולקציה הם טורקיז זורח וצועק, כחול נייבי בוהק, פוקסיה שובב וכמובן כתום וצהוב בלתי נשכחים. הצבעים שאני ניסיתי הם כחול-תכלת בוהק בשם Music is My Muse וכתום זוהר Orange You a Rock. הפורמולה קלילה ודקה, כדי שאת המניקיור הזה ניתן יהיה לבנות בשכבות, אני מצאתי שצריך לפחות 2 שכבות בשביל לקבל מראה בולט ונועז (אחרת הלק שקוף). התוצאה אופנתית, צבעונית ושמחה שדור ה-Z יאהב במיוחד! מתאים גם לבהונות וגם לידיים, במיוחד לחוף ולבריכה!




"שני אייקונים בינלאומיים המבטאים שתפיסת עולמם היא צבעוניות ונוחות, גורם לשיתוף הפעולה להיות מעולה ומתאים באופן טבעי לחלוטין", מציינת מייסדת ושגרירת המותג סוזי וייס-פישמן. "אנו נרגשים לאפשר לקהל הרחב לקנות נעליים בגוונים התוססים ביותר של OPI הקיץ". כל גוון בקולקציה מהצהוב הניאון ועד הסגול הקלאסי יהיה זמין כנעלי Converse מונוכרומטיות.  
גווני קולקציית הניאון
1.     Music is My Muse- כחול של שנות ה90, פופ מיוזיק היא המוזה למרד נעורים.
2.     Dance Party Teal Dawn- טורקיז נועז כמו גוון השעות הקטנות בסוף המסיבה.  
3.     Orange You a Rock Star? - כתום זוהר גם ליום וגם ללילה – לוק של רוק סטאר.    
4.     Positive Vibes Only- סגול גואש קופצני וזורח מתאים להקפיץ כל לוק.
5.     PUMP Up the Volume- צהוב ניאון בהיר כמו חיוור אבל חצוף לנועזות בלבד.
6.     V-I-Pink Passes- פוקסיה חם מזג, גוון וי אי פי לפופולאריים ביותר במסיבה.  
קולקציית הניאון צילום יחצ
כל גווני הקולקציה  מגיעים בג'לים ולקים רגילים.

הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. הלקים של OPI איכותיים ועשויים מחומרים ידידותיים וללא מרכיבים מזיקים הידועים בתעשייה (ללא Toluene, DBP או פורמולהיד). הם  מצטיינים בעמידות יוצאת דופן, המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי.  מחיר: 65 ₪ לבקבוק לק . ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו.  http://www.opi-israel.co.il/ טלפון:1-700-700-037,דוא"ל: office@nailstudio.co.il     אתר הבית: www.nailstudio.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr