יום שלישי, 13 באוגוסט 2019

החדשים של Dove: טיפוח בהשראה יפנית וניקוי מזין לפנים

מאז שהילדים שלי נולדו עברנו להשתמש בסבון Dove. עם הזמן הם גדלו ו-Dove נשאר איתנו וכל פעם שיש חידוש אנחנו נהנים ממנו גם במקלחת לגוף ולשיער, גם הדיאודורנטים, תחליבי הניקוי לפנים והקרמים. עכשיו הצטרפה סדרה חדשה ומרעננת של מוצרי טיפוח בניחוח מאצ'ה ופריחת דובדבן בהשראה יפנית ומוצרים לניקוי הפנים והסרת איפור בצורת תרחיצים לפנים ומים מיסלרים. 

סדרת מוצרי טיפוח בהשראה יפנית בניחוח מאצ'ה ומאצ'ה ופריחת הדובדבן


לאחר שהשיק המותג סדרות טיפוח מכף רגל ועד ראש בהשראת מרכז אמריקה, הודו, צרפת ועוד, חוקר המותג את תרבות הטיפוח ביפן, העושה שימוש בתה המאצ'ה הירוק ובפריחת הדובדבן (סאקורה). מאצ'ה, אבקה של עלי תה ירוק איכותיים, מהווה אלמנט מרכזי בטקסי התה היפניים המסורתיים, אומצה לטקסי הטיפוח של נשים ביפן.  אבקת המאצ'ה נחשבת כבעלת יתרונות בריאותיים נוגדי חימצון ויש אף הרוכשים אותה כאבקת תוסף למאכל. פריחת הדובדבן, מסמליה הבולטים של יפן, הינה בעלת ריח עדין ומתוק, ולכן אהוב במוצרי טיפוח יפניים.
לסדרת  Dove Nourishing Secrets בהשראת רכיבים מהטבע המצויים בתרבויות הטיפוח של נשים מרחבי העולם מצטרפים מוצרים חדשים – הפעם עם ניחוחות רעננים במיוחד שמצאו חן בעינינו מאוד. מוצרי הסדרה החדשים:
תחליב רחצה עם תערובת מרעננת המכילה תה מאצ'ה וניחוחות של פריחת הדובדבן, מחייה את העור ומעניק תחושה רעננה ונמרצת, ומשלב בין תרבות הטיפוח המסורתית ביפן למומחיות של Dove  בהזנת העור. 0% סולפטים SLES, פראבנים ופתלטים. 500 מ"ל.
דאודורנט ספריי ודאודורנט רול און בניחוח מאצ'ה ופריחת הדובדבן. מכיל 25% קרם לחות ומעניק הגנה יעילה עד 48 שעות.
ואגלה סוד – גם הבנים אצלי אוהבים את תחליב הרחצה, יש לו צבע ירקרק וריח רענן של גינה והוא נותן לעור לחות נהדרת! הדיאודורנט (אני באופן אישי מעדיפה את הרול און, אבל הבת שלי שמה את הספריי בלוקר בבית הספר לחיזוק ביום) אפקטיבי ונעים!

סדרת מוצרי ניקוי פנים עם הזנה עמוקה לעור

המותג ממשיך להתרחב עם ומציג מוצרים חדשים לניקוי עור הפנים – קצף קרמי לניקוי הפנים ומים מיסלרים. המוצרים המשלבים את המומחיות של המותג בהזנת העור וטיפוחו, עם מרקמים מפנקים ומהנים לשימוש בעת שגרת הטיפוח היומיומית. מוצרי הסדרה החדשה מכילים סרום מרוכז NutriumMoisture™ Beauty Serum המעניק הזנה עמוקה* לעור בכל ניקוי פנים. 
בסדרה:
קצף מזין לניקוי פנים - לעור רגיל או יבש. קצף סמיך ועשיר המורכב ממיליוני בועות זעירות, המנקה ביעילות את העור. הסרום המרוכז ו-ויטמין E מעניקים הזנה עמוקה לעור ומותירים אותו רך וחלק.
קצף לניקוי פנים יסודי - לעור מעורב עד שמן. קצף סמיך ועשיר שבועותיו מעושרות בתמצית הממליס (צמח הציפורן), מסיר בעדינות את הלכלוך ועודפי הסבום מהנקבוביות.
מים מיסלריים מזיניםלעור רגיל או יבש. בבקבוק משאבה יחודי, לנוחות שימוש מירבית. המים מסירים בעדינות איפור, מנקים את הנקבוביות ומותירים את העור נקי ומלא לחות, ללא תחושה דביקה, ובנוסף לכך הם מזינים את העור בזכות הסרום המרוכז. ללא בישום וללא אלכוהול.
ראשית, המיכלים של המוצרים עם משאבה, שזה הכי נוח! המרקם שלהם הקצפי, הריח מרענן וההרגשה בשימוש ממש נעימה. גם המים המיסלרים מסירים היטב איפור גם סביב העיניים בלי לגרות את העור.
כל המוצרים החדשים פותחו ביפן, מעצמת טיפוח, השמה דגש על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצד מרקמים עדינים במיוחד לעור.  
מידע
מים מיסלריים 240 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק
קצף הפנים 160 מ"ל. ניתן להשיג בסניפי הסופר-פארם ובאונליין
סדרת מאצ'ה ופריחת הדובדבן ברשתות השיווק והפארם
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr