יום שני, 7 באוקטובר 2019

פלטות איפור מינרליות לעיניים ומתקני גוון של ביוטקיייר

ביוטיקייר משיקה 11 פלטות איפור מינרליות מקצועיות של 4 צבעים ללא טאלק בפיגמנט עשיר וכן סדרת פריימרים מתקני גוון (קורקטורים) נוזליים המצטרפים למבחר התכשירים המגוון במחיר של 9.90 ש"ח בלבד!
למרות ההתלהבות הגדולה מהפלטות המשגעות, אני מתחילה מהבסיס – הפריימרים/מתקני הגוון/קורקטורים בלשון מקצועית.

מתקני גוון (קורקטורים)

מתקני הגוון החדשים הם פריימרים בצבע שמאפשרים גם להכנת העור וגם לטשטש את הפגמים (פיגמנטציה, אדמומיות, וכו'). הם מגיעים בשלושה צבעים: ירוק, כתום וסגול. 


כדאי להבין קצת את עולם האיפור והצבעים בטרם משתמשים בהם:
קורקטורים שונים מקונסילרים. בעוד שקונסילר מתאים לגוון העור (משתמשים בגוון זהה או מעט יותר כהה כמו"כ המייקאפ כדי לתקן כהויות משמעותיות) והוא סמיך ומתאים לשימוש נקודתי לתיקון פגמים נקודתיים, הקורקטור הוא שכבת בסיס מתחת לאיפור שמתאים לשימוש על שטחים גדולים יותר ובעיות משמעותיות יותר (השימוש של הקורקטור מקובל יותר אצל המאפרים/מאפרות מקצועיות!). צבע הקורקטור הפוך מצבע הפגם שרוצים להסתיר. הבסיס לכך מגיע מתיאורית הצבע כשהבסיס שלה הוא גלגל הצבעים. הגלגל הבא מראה את הטכניקה. הגלגל מראה את הצבעים הניגודיים והם אלו המטשטשים היטב כל צבע. כך רואים בגלגל שהירוק מטשטש אדמומיות, סגול מסתיר צהבהבות, וכו'.
גלגל הצבעים, ויקימדיה
הפריימרים החדשים מכינים את העור לאיפור ונותנים לו טקסטורה טובה והסתרת פגמים בסיסית ומגיעים בשלושה צבעים.
גוון כתום- לטשטוש והסתרה של כתמים כהים או חומים ולבעלות עור שזוף או כהה. מתאים לסימני עייפות תחת העיניים, כתמי לידה או פיגמנטציה.
 גוון ירוק- להסתרת כתמים אדומים בעור, הסמקה טבעית ואדמומיות.
גוון סגול- להחייאת עור חיוור וצהבהב, לטשטוש כתמים בהירים וצהבהבים.

הפורמולה של הקורקטורים היא על בסיס מים ללא שמן מינרלי וללא רכיבים מן החי. הם מגיעים באריזה לחיצה נוחה לשימוש בכמות גדולה (30 מ"ל בשפורפרת) במחיר נוח של 9.90 ש"ח. בוחרים את הגוון לפי מה שרוצים להסתיר ומורחים על האיזור בספוגית או באמצעות מברשת ואז מחכים שיתייבש בטרם מורחים את המייקאפ לקבלת גוון אחיד.
לי יש בעיית פיגמנטציה וכהויות ועורי נוטה לצהבהבות. אני ניסיתי את הכתום. הוא נעים וקליל, אך מתאים כשמניחים שכבה רבה יותר של מייקאפ ולכן אני משתמשת בו באיפור ערב או איפור לצילומים. אחרת אני מעדיפה קונסילר רגיל ומטשטשת נקודתית. בכל אופן, הוא מאוד נעים ואיכותי.
למי שיש כמה שימושים כדאי לה לשקול את פלטת הקונסילרים. בפלטה אחת (שמחירה 6.50 ש"ח) יש את 4 הגוונים לתיקון ועם גימור מאט. אני מורחת אותה במברשת מתאימה לקונסילר ומתקנת נקודתית.

פלטות צלליות מינרליות

קולקציית צלליות מינראליות באיכות מקצועית המונה 11 פלטות שונות ומגוונות בעלות ריכוז פיגמנט גבוה מאוד וללא טאלק, כאשר כל אחת מכילה רביעיית גוונים המתכתבים אחד עם השני ויחדיו יוצרים את הלוק המושלם. כל פלטה מתהדרת בשם מדליק המעביר את מסר הפיגמנטים הטרנדיים הנמצאים בה. הנה כמה מהפלטות שקיבלתי להתנסות.

11  הפלטות, מטרתן לתת מענה הרמוני ושלם ללוק איפור עיניים מרהיב רק סביב הרכב הגוונים ברביעייה, כאשר כל אחת מכילה בתוכה שלל מרקמים וגימורים החל מצלליות שימריות, גימורי מאט דחוסות וגם כאלה אבקתיות יותר. בנוסף, יתרונות רבים לצלליות כמו: ריכוז פיגמנט גבוה ללא שימוש בטלק, ללא אבקתיות יתר ואינן מתפוררות (ללא פול אאוט), שילוב בין גימור מאט ומטאלי מבריק המאפשר לוק עיניים מהפנט ורב שימושיות! מתאימות לבניית לוק יום או ערב! מהנסיון שלי עם כמה מהן, הן מעולות - פיגמנט עוצמתי, שילוב של מט ומבריק, והקושי האמיתי הוא איזו פאלטה לבחור...כי רוצים את כולן! ואגב, בשימוש במעט חומר ניתן גם להשתמש בהן באיזורים אחרים בפנים אפילו להצללה או כסומק.

הפלטות

A- Champagne (שמפנייה): גווני ניוד שימריים ותוססים למראה עדין אבל נוכחותי.
B- Coffee (קפה): מתאימה לשקעי העין, לטשטושים ומעבר בין גוונים חמים, אפילו למילוי ופיסול הגבות וכולם בגימור מאט.
 C-Hot gold (זהב חם): שילובי ברונזה וזהב, פלטה שימרית ברובה, מתאימה ללוק ערב
D- Jeans (ג'ינס): גוונים של תכלת וכחול ג'ינס- מענה לטרנד הכחול שתוקף השנה בכל מקום, מתאים בעיקר להדגשת העיניים הן בלוק שימרי והן בלוק מאט כמו בניינטי'ז.
E- Nude (ניוד): רביעיית גווני בסיס, מתאימים להארה או למראה טבעי ועדין. מענה מושלם לטרנד הנון-מייק אפ שרץ ברשת. מתאים לאוהבי מראה מאט ונקי.
F- Peach (אפרסק): גווני בסיס חמים, הולמים את שקע העין, מתאימים לרוב לערב.
G- Pink lady (גברת וורודה): גוונים המתאימים ליצירת נק' אור, לאוהבות הוורוד.
- Black&H-white (שחור ולבן): רביעייה דרמטית לאיפור חושני, מעושן ומודגש.
I- Toffee (סוכריות טופי): רביעיית גווני רוז גולד ורוד וקרמל, לוק בובתי ומסקרן.
 J- Ocean (אוקיינוס): גווני טורקיז שימריים ורעננים, מתאים ללוק מעושן טורקיזי.
K- Shades (צללים): רביעיית צלליות בגוונים חמים המתאימות להצללות בשקע העין, או לבסיס לאיפור דרמטי. 

הקולקציה מוגשת בהרכב ידידותי ובין היתר היא אינה מכילה טלק, פראבנים ושמן מינרלי.  מחיר ליח' : 9.90 ₪.

מידע

להשיג בביוטיקייר, באתר ובחנויות הרשת  https://beautycare.co.il


גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr