יום שבת, 14 בדצמבר 2019

לק ג'ל DIY עם ביוטיקייר – מכון ג'ל ביתי בפחות מ-100 ש"ח

אפשר לעשות לק ג'ל בבית, וזה זמין ובזול – ביוטיקייר מציעים את כל מה שצריך בשביל זה, בפחות מ-100 ש"ח אפשר לפתוח מכון ג'ל בייתי לטובת כל בנות הבית! אז רגע לפני שנוסעים לטיול חורפי עושים לק ג'ל בבית עם 10 גוונים חדשים מנצנצים לחורף. 



אז מה צריך? מנורה (39.90 ש"ח), בסיס, טופ-קואוט וצבע או שניים (30-40 ש"ח בערך), אצטון (להסיר), מסיר לק ללא אצטון והתכשירים הרגילים (משייף וכו'). בפחות מ-100 ש"ח.
לפני כמעט שנתיים, פיצחה רשת "ביוטיקייר" (Beautycare) את עולם הג'ל והפציעה עם בשורת לק ג'ל לכל אישה במחיר הזול ביותר ללא פשרה על איכות פורמולת ג'ל מקצועית ברמת סלון, עמידה עד כחודש ימים,  קלה ליישום ופשוטה להסרה.
בעיתוי מקסים לעונת החורף, ולצד טרנדים בעולם האופנה, סיימה הרשת את פיתוח הגוונים החדשים לשנת 2019 -2020.  בסדרה 8 גוונים חדשים וחגיגיים לחורף, מאסט בשידת המניקור של כל אחת בהם גוונים נועזים, מיוחדים ובעיקר מנצנצים.  להלן כמה גוונים שלא ניתן להתעלם מהם על המדפים :
-        247 -  גוון זהב נצנצים גרוסים.
-        248 - שחור אטום ומנצנץ מאוד.
-        249 -  טורקיז מנצנץ גרוס היטב.
-        250 - ורוד עדין ושימרי מנצנץ.
-         251 - פוקסיה נועז מנצנץ.
-        253 - גוון כסוף משולב נצנצים כסופים בכל הגדלים. 
-         254 - גוון רוזגולד מנצנץ.
-         255 - גוון סגול נוצץ ומנצנץ.
בנוסף, קולקציית פלטינום, היא למעשה צמד ג'לים בגרסת פרימיום בעל גימור מטאלי, שיהיו יקרים יותר בשקל אחד בשל הפיגמנט הנדיר והיקר שהם מכילים המקנה אפקט נצנצים עמוק ומרוכז ושכבה אטומה ומטאלית. כרגע בנמצא שני גוונים:
-         245 – כמעט בורדו שימרי אטום עם גימור מטאלי.
-         246 - גוון נחושת מנצנץ הבנוי מתת נצנצים בשלל גוונים אטום ומטאלי גם הוא.
איך עושים לק ג'ל לבד בבית?
הבסיס (חוץ מהמנורה) הוא 3-Step soak off UV LED Gel Polish סדרת הלק הג'ל בשלושה שלבים: ג'ל בסיס, ג'ל לק (בגוונים שונים) וטופ קוט כבסיס עליון. חשוב לעבוד מסודר ומדוייק, למרוח את הציפורן במלואה עד הקצה ולמרוח את הקצה מעט מהצד. לא למרוח את הלק על העור (ואם מרחנו, לנקות במקלון אוזניים עם אצטון מסביב לציפורן).
יש למרוח ג'ל אלכוהול על הקטיקולות (העור מסביב לציפורן) ולעסות מעט בטרם דוחפים את העור עם דוחף העור.
לשייף את הציפורניים בעדינות עם buffer (ספוג עדין) החלקת מיטת הציפורן באמצעות משייף מלבני עדין עם 4 פאות וניקוי עם פד ספוג אלכוהול.
ג'ל בסיס – מריחת שכבה דקה על משטח הציפורן וייבוש במנורה (1-2 דקות).

לק ג'ל – מריחת שכבה דקה וייבוש שוב תחת המנורה. בהתאם לצבע הלק והאטימות צריך לבצע כמה פעמים כי השכבה דקה מאוד.

טופ קוט ג'ל – מריחת שכבה דקה וייבוש תחת מנורת הייבוש.

דגשים חשובים
שכבת הבסיס והג'ל אינן מתייבשות לחלוטין –יש להמשיך לשכבה הבאה גם כשהג'ל לח במידת מה.   
זמן הייבוש משתנה בהתאם לסוג המנורה ונע בין דקה ל- 2 דקות .
חוות דעתי
זו הפעם הראשונה שאני משתמשת בלק הג'ל של ביוטיקייר ויש לי מנורה שרכשתי מזמן במקום אחר, הבסיס והטופ רגילים ודומים למה שאני מכירה. הלקים שניסיתי מהקולקציות החדשות היו 245 – בורדו שימרי מטאלי, 254 רוזגולד מנצנץ. הם היו סמיכים מאוד וקצת קשים לעבודה וידרשו מיומנות גבוהה יחסית במריחת לק כך שיימרח באופן דק ואחיד ולא ימרח על הקוטיקולה או מסביב. עם זאת, מי שתוכל להתמודד עם הדיוק במריחה תזכה בלק יפיפה ומלא ברק ונצנוץ שעמיד לאורך זמן. כזה שיתאים מאוד לארוע או לעונת החגים – לכריסמס שופינג בחו"ל!
אגב, הגוונים 245 – יפה מאוד מכיל נצנצים בולטים. 254 שקוף עם נצנצים גדולים בצבע זהב (האתגר בו גדול יותר למריחה אחידה).

להסרת הג’ל: טובלים בקערת המסה מלאה באצטון 100% למשך 10 דקות. לחילופין, ניתן להניח על כל ציפורן צמר גפן ספוג באצטון, עטוף בנייר אלומיניום בצורת אצבעון ולהמתין פרק זמן זהה. לאחר ההשריה - לדחוף ולקלף את שאריות הג'ל באמצעות דוחף העור ולמרוח שמן הזנה על משטח הציפורן.
ברשת ביוטיקייר ניתן כאמור למצוא מגוון מנורות לייבוש ג'ל נוחות לשימוש מקצועי וביתי. בנוסף, ניתן למצוא את כל האביזרים כמו סט מברשות מהממות לניילארט, באפר, פצירות, ועוד.

מחיר לק ג'ל – 9.90 ₪ / לק ג'ל פלטינום 10.90 ₪  / מחיר בסיס -  10.90 ₪ / מחיר טופקוט- 10.90 ₪.
מחיר מנורת ייבוש 36 וואט חכמה וגדולה: 39.9 ₪
להשיג בביוטיקייר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr