יום חמישי, 19 בדצמבר 2019

סרום וקרם עיניים Power Set מסדרת D3 של מעבדות ג'יג'י

מהדורה מיוחדת  3D Hyalo Fill Power Set של מעבודות ג'יגי הכוללת סרום וקרם עיניים הושקה לאחרונה. הסדרה כוללת הרכב ייחודי של חומצות היאלרוניות בגדלים שונים העטפות ב-2 סוגים של  מוליכים ופפטיד ממלא שיחדיו חודרים לשכבות העור ותורמות ללחות ומיצוב העור ברמה שלא הכרתי קודם.


על הסדרה החדשה של מעבדות ג'יגי' שמעתי כבר מזמן אבל לא יצא לי לנסות אותה. רק עכשיו הנחתי את ידי על המארז המיוחד הכולל סרום וקרם עיניים מהסדרה והתלהבתי כמו ילדה קטנה. האפקט שלהם הוא מיידי. אז לא ירדו לי 20 שנה מהגיל, אבל בתוך רגע הרגשתי שהעור מלא לחות עד ששכחתי למרוח את קרם הלילה ולא שמתי לב כי העור היה מלא לחות! ההרגשה ממש נהדרת. וזה רק הסרום! כשמרחתי את קרם העיניים הרגשתי שהעיניים נפתחו ממש ויש אפקט ליפטינג עדין. הרבה יותר ממה שציפיתי מקרם. אין ספק שיש פה משהו חדש וטוב בסדרה הזו!  אז אחרי שחרגתי ממנהגי וסיפרתי קודם על האפקט, אסביר מהיכן הוא מגיע.
גוף האדם מורכב במידה רבה ממים. העור מכיל כ-50% חומצה הילארונית שהיא מחזיקת הלחות שלו ובסיס לבניית הקולאגן וחלבונים אחרים של העור. רכיב זה הולך ופוחת עם הגיל והחומצה ההיאלורונית היא אחד הרכיבים שהפך כמעט חובה בכל תכשיר טיפוח.
הבעיה העיקרית של תכשירי הטיפוח, גם אלו שכוללים חומצה היאלורונית היא גודל המולקולה שמקשה עליה לחדור לתוך העור. כחלק מהמחקר והפיתוח חלו כמה תהליכים – מזעור המולקולות ופיתוח פפטידים – מוליכים שתפקידם להכניס לתוך העור ולהפעיל חומרים מסויימים.
סדרת 3D של מעבדות ג'יגי היא חידוש מבחינה זו שהיא משלבת פפטיד ממלא, 3 סוגים של חומצות היאלורונית העטופים ב-2 סוגים של מוליכים מיקרוסקופיים ואלו חודרים לשכבות העור ויוצרים מאגר לחות ממצק את העור וממלא קמטים. התוצאה היא מיצוק, החלקת קמטים וגמישות לעור. בין החומרים החדשים ניתן למנות:
Multi Power H.A. Booster פיתוח של ג'יגי של קומפלקס שמכיל כמה חומרים יחד ויוצר את אפקט המתיחה ומעודד ייצור קולגן. Spherulite מכיל Hyalusphere ו-Redens’in טכנולוגיות הולכה להחדרת החומצה ההילארונית לעומק העור בשחרור איטי. ה-Spherulite הן כדוריות עטופות בכמה שכבות המהוות מוליך ושחרור איטי. ה-hyalusphere היא חומצה היאלורונית בעלת משקל מולקולרי הממלאת את הקמטים. Resens’in מכיל תמצית השרף וחומצה היאלורונית שהוא בעצם מנגנון הודמה לזריקת מילוי קמטים.
עוד יש Stimulhyal שהוא מרכיב מסידן טהור צמחי המייצר חומצה היאלורונית בדרמיס. X50 Hyalufiller הוא פפטיד ממלא קמטים בעור על ידי חידוש תהליכי סינתזה טבעיים של חומצה היאלורונית. וגם Cristalhyal שהיא חומצה היאלורונית ביו-ממטית המיוצרת מחיידקי חלב ודגנים שמעניקה לגוף מעטפת הגנה ולחות זמינה. וכן Easyliance מרכיב פעיל המותח את העור עם אפקט מיידי ונראה לעין במיוחד על קמטוטים סביב העיניים והפה.
אחרי שתארתי בקצרה את המרכיבים וניסיתי לא להלאות יותר מדי, אוסיף שיש גם מרכיבים סטנדרטיים יותר של קרמים כמו אלנטואין, סקוולן ועוד. מה שחשוב בסופו של דבר – שהקרם באמת נעים ונותן את האפקט המובטח. שוב, אם לא תצפו למתיחת פנים, תגלו שהוא נותן הרבה יותר ממה שתקבלו מכל קרם אחר, לפחות אלו שאני ניסיתי עד עכשיו (וניסיתי לא מעט).
אז קצת על המארז המיוחד. דבר ראשון הוא כייפי ממש, וכייף לקבל אותו (אם אתם חושבים על זה כמתנה) – אלגנטי, שילוב של שחור וקרם, וגם הבקבוקים ממש מרשימים. רואים את זה בסרטון הבא.


הסרום מכיל 50 מ"ל שזו כמות יפה, ופועל בלחיצה נוחה. הוא שקוף ודי סמיך ונמרח כך שמרגיש שמצפה את העור בשכבת הגנה נעימה. וכמו שסיפרתי מרוב שהוא נותן לחות שכחתי שצריך למרוח גם קרם!
קרם העיניים מגיע בשפורפרת מאורכת שבלחיצה ללא מגע יד מורחים ומעסים סביב העיניים (יש כמו כפתור לחיצה וראש שטוח עם חור שמאפשר הוצאה ומריחה ישירות על העור). הוא בעל צבע קרמי ונספג בקלות. אני מרחתי גם סביב השפתיים.

מבחינת הריח, לתכשירים אין בישום עד כמה שחשתי לתכשירים אין בישום, יש להם ניחוח קל יוניסקסי.
לסיכום, אחת הסדרות הטובות שנתקלתי בהן ואני ממליצה במיוחד לעור בוגר שבו ההבדל ניכר מאוד!
מידע
מעבדות ג'יגי', מחיר 320-510 ש"ח.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr