יום שישי, 20 בדצמבר 2019

הזרקת Juvéderm® VOLUX לעיצוב תוי פנים חדים

פיתוח חדשני של חומצה היאלורונית בג'ל מבני הושק לאחרונה על ידי חברת התרופות אלרג'ן. חומר ההזרקה הנקרא  Juvéderm® VOLUX מאפשר ליצור קווים חדים המדמים שתל ומאפשרים לפסל איזורים מוגדרים כמו קו הלסת והסנטר בתוצאה מדוייקת המחזיקה לתקופה של עד 18-24 חודש. הדגמה של ד"ר נמרוד פרבר מציגה הזרקות במקום ניתוחים.
ד"ר נמרוד פרבר והקליינטית בהדגמה

סדרת Juvéderm® כוללת כיום מספר סוגים של חומצה היאלורונית המתאימים לאיזורים שונים של הפנים. VOLUX הוא הפיתוח האחרון והחדשני ביותר בתחום מוצרי חומצה היאלורונית למילוי הפנים, מבוסס על טכנולוגיית ה- VYCROSS® , טכנולוגיה המוגנת בפטנט ומאפשר לשקם נפח לפיסול פנים של ממש, דבר שעד עתה לא ניתן היה לביצוע בהזרקה אלא רק בניתוח. כך שמעכשיו, ניתן להשיג הרבה יותר ולהמנע מניתוחים כך שהמראה הצעיר יושג בהזרקות שאינן חודרניות כניתוח Facelift, השפעתן מהירה ואין כמעט זמן התאוששות והתוצאה טבעית.

לאורך השנים, למעשה החל מגיל 20 אנו מתחילים לאבד נפח בעור. גם כשאיכות העור טובה ואין קמטים, עדיין יש נפילה של הפנים ואחד הסימנים הם נפילת העור היוצר את הקמט מהאף לקו הלסת בצד הפה שיוצר "פני בולדוג". למעשה, הבעיה אינה הקמט אלא נפילת העור שנגרמת בגלל איבוד הנפח ממש מאיזור קו הלחי ומטה, דבר המפריע לרבים (לפי סקר). כשממלאים את הפנים בחומר מילוי, זה יתרומם וישתפר. אולם עדיין מאבדים מקו הלסת הישר, פה בדיוק נכנס VOLUX שמאפשר למלא וליישר את איזור הסנטר לקבלת סנטר מודגש וקו לסת ישר. 
שינוי הפנים לפי גיל, מתוך חוברת JUVEDERM

במפגש הדגמה בו השתתפתי בוצעה הדגמה של הזרקה על ידי ד"ר נמרוד פרבר, מנהל כירורגיה פלסטית באסותא אשדוד. ד"ר פרבר הסביר שההזרקה מומלצת לביצוע בשלבים ולפי MD CODES לפי שיטת ד"ר De Maio. לפי שיטה זו יש איזורים להזרקה ונקודות שכל איזור תורם לתוצאה אחרת כמו הרמת הגבות והעפעפיים, קוי המצח והרקות, וכו'. בכל שלב מבצעים חלק מההזרקות כך שלאחר כשלושה חודשים (בשלושה שלבים) מגיעים לתוצאה המכסימלית והמושלמת. בהדגמה בוצעה הזרקה בבת אחת על מנת להראות לנו את התוצאה.
אמנם לא ניסיתי בעצמי את ההזרקה, אך התרשמתי מאוד מהאפקט המיידי של הרמת הגבות, מילוי איזור הרקות והרמת הלחיים אצל המתנדבת שהוזרקה. כבר בשלב המילוי של הלחי, קו הלסת התיישר. המילוי בסיום היה של VOLUX הדגים את פיסול הסנטר וקו הלחי המושלם. רבים מעונינים בפיסול דומה, אני כבר מוכנה לנסות את זה בעצמי, מקווה בקרוב.
ד"ר פרבר והקליינטית
אגב, סדרתJuvéderm®  מגיעה עם לידוקאין וצורת המזרק חודשה כך שהיא המאפשרת לפלסטיקאי הזרקה נוחה מכל זוית של כל הליין בנוחות רבה ודיוק.

אודות Juvéderm

Juvéderm® הוא המותג המוביל בעולם במוצרי חומצה היאלורונית למילוי הפנים.
חומרי המילוי פועלים באמצעות שיקום נפח הפנים שאבד, מילוי קמטוטים וקמטים והגברת לחות העור – עם תוצאות אשר יכולות להימשך עד תקופה של 24-9 חודשים, בהתאם לטיפול הנבחר.
חומרי המילוי לפנים
Juvéderm® מכילים צורה סינטתית של חומצה היאלורונית (HA). HA היא רכיב הידוע כחומר המוסיף לחות לעור והמסייע לו בהחזרת הגמישות והטונוס ליצירת עור בעל מראה טבעי ובריא.
Juvéderm® VOLUX צילום יח"צ
Juvéderm® VOLUX הוא התוספת האחרונה למגוון חומרי המילוי לפנים של אלרגן מסוג VYCROSS: Juvéderm® VOLITE, Juvéderm® VOLBELLA עם לידוקאין, Juvéderm® VOLIFT עם לידוקאין ו- Juvéderm® VOLUMA עם לידוקאין.
Juvéderm® VOLUX הוא אמ"ר בעל אישור CE המאושר לשיקום וליצירת נפח בסנטר ובאזור קווי הלסת.

אודות אלרגן

Allergan plc (NYSE:AGN), שמשרדיה הראשיים ממוקמים בדבלין, אירלנד, היא חברת תרופות גלובלית, נועזת ומובילה במודל תעשייתי חדש - Growth Pharma. אלרגן מתמקדת בפיתוח, בייצור ובשיווק תרופות מקור, מכשור רפואי, מוצרים ביולוגיים, כירורגיים ומוצרי רפואה רגנרטיבית עבור מטופלים ברחבי העולם.
אלרגן משווקת סדרות של מותגים ומוצרים מובילים בתחומים: מערכת העצבים המרכזית, טיפולי עיניים, רפואה אסתטית ודרמטולוגיה, מערכת העיכול, בריאות האישה, אורולוגיה וטיפולים נוגדי זיהומים.
למידע נוסף, בקרו באתר של אלרגן www.Allergan.com


תגובה 1:

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr