יום שלישי, 21 בינואר 2020

סדרת אנטיאייג'ינג Cellular Boost של Neutrogena


מי שמכירה את ניוטרוגי'נה כמוני, אוהבת מאוד את מוצרי הטיפוח לגוף ולידיים, וגם את המוצרים שהושקו לא מזמן לצעירות יותר. עכשיו התווספה להם סדרת אנטי אייג'ינג חדשה שמתאימה לגילים מבוגרים יותר ועוזרת להילחם בהזדקנות ובסימני פיגמנטציה וקמטים. זוהי סדרת Cellular Boost החדשה.

סדרת Cellular Boost הינה בעלת נוסחה ייחודית המרגיעה את הסימנים הגלויים של הזדקנות העור הנגרמים כתוצאה מ"שחיקה תאית". חשיפה לשמש, זיהום, לחץ ועייפות הם הגורמים העיקריים לשחיקה תאית, ומובילים בין היתר להופעת קמטים, איבוד גמישות העור וגוון עור לא אחיד.
הסדרה כוללת קרם יום עם מקדם הגנה SPF-20,  קרם לילה לחידוש העור, קרם פנים אנטי אייג'ינג מרוכז במיוחד שפועל על תיקון קמטוטים והפחתת הקמטים העמוקים יותר ומעניק כיסוי רחב יותר לטיפוח עור בוגר והצערתו. וקרם עיניים לטיפול ומניעת תופעת ההזדקנות המוקדמת באזור העור הדק והרגיש סביב העיניים. 
הרכיבים הפעילים בנוסחה כוללים:
Hexinol TM - רכיב המסייע להפחתת קמטים, מיצוק העור וצמצום הופעתם של כתמים כהים.
וויטמין C - העוזר לתקן גוון פנים לא אחיד ומפחית כתמים כהים.
רטינול - המרגיע סימנים גלויים של הזדקנות העור.
חומצה היאלורונית - העוזרת לשקם את מחסום ההגנה של העור, לוכדת לחות וממלאה קמטים.
הסדרה שפותחה בשיתוף דרמטולוגים, מבטיחה תוצאות נראות לעין בתוך 4 שבועות בלבד: הפחתת קמטים, שיפור בגוון העור וגמישותו, מראה עור צעיר ומתחדש הנשמר לאורך זמן רב יותר.
מתוך הסדרה התנסיתי בקרם יום עם מקדם הגנה SPF-20. הקרם מכיל את רכיב ה- Hexinol TM וויטמין C. הקרם בצבע "קרם" ולא לבן ויש לו סמיכות בינונית. הוא כמעט נטול ריח. המרקם נעים מאוד ומקדם ההגנה בינוני (למי מטפלת עם רטינול בימים שמשיים ולפני חשיפה מהשמש אני ממליצה למרוח קרם הגנה עוצמתי יותר). מתאים מאוד למי שרוצה להבהיר את הפנים ולקבל מרקם עור אחיד. מומלץ להשלים עם סרום וקרם לילה המכיל רטינול, אלפא ומסיכות פילינג. בקרם יש פראבנים.

את הסדרה ניתן להשיג ברשתות השיווק ובסופר פארם.
מחיר מומלץ לצרכן: 125 שקלים למוצר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr