יום שלישי, 11 בפברואר 2020

פינוקי וולנטיינז וט"ו בשבט


השנה ט"ו בשבט וולנטיינז יצאו בסמיכות תאריכים וזו הזדמנות להגיד "אני אוהב אותך" ולתת מתנה קטנה סמלית שמזכירה כמה אוהבים אחד את השני. הנה כמה רעיונות: שוקולד פררו רושה בצורת לב עם ורד, קפה נספרסו איטלקי, עציץ בקופסה מוקדשת אישית.

שוקולד פפרו רושה בצורת לב עם ורד

שוקולד וורדים תמיד הולכים יחד. פעם בשנה יש לנו הזדמנות לחגוג ביחד עם בן או בת הזוג יום שכולו מוקדש לאהבה. בכל העולם נהוג לחגוג את היום הזה מידי שנה בתאריך ה-14 בפברואר. לכבוד מאורע זה, משיקה פררו רושה במהדורה מיוחדת מארז ייחודי בצורת לב.
אין כמו כדור וופל פריך, מצופה בשוקולד חלב ושברי אגוזי לוז, במילוי קרם אגוזים, ללא ספק, הופך כל רגע לטוב ומיוחד יותר. למארז האהבה של פררו, מומלץ להוסיף ורד בדרך הביתה או המפגש עם בן או בת הזוג בצירוף ברכה אישית.
מחיר על פי אתר mysupermaket: 16.9 שח.
כשרות: הרבנות הראשית לישראל
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הממכר השונות.

עציץ עם זרעים בקופסה מוקדשת אישית

לכבוד ט"ו בשבט, משיק סטודיו "אהבה קטנה" עציצים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות - עם כיתוב אישי מקסים ברוח החג!  אני הפתעתי את המשפחה עם קופסה עם עגבניות שרי לגידול עצמי!
סטודיו "אהבה קטנה", המתמחה בעיצוב וייצור מתנות עם אמירה אישית, השיק לט"ו בשבט סדרה של עציצים מקסימים עם זרעי בזיליקום או עגבניות שרי בקופסאות פח מעוצבות – שכיף לתת או לקבל! על העציצים אפשר להוסיף שם או כיתוב אישי ברוח החג, כמו למשל: משהו טוב מתחיל לצמוח, זרעים של אהבה, ועוד.
את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il, ולקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה – במשלוח ישיר לביתו. כל פריטי "אהבה קטנה" מיוצרים במקום, לפי הזמנה. משפטים ברוח החג שאפשר להוסיף לעציץ:
·        משהו טוב מתחיל לצמוח
·        זרעים של אהבה
·        תודה שאת עוזרת לי לצמוח
·        זרעים של התחלות
העציצים מוצעים ב-10 דוגמאות: אוהל טיפי, חברים ביער, חלל, אהבה קטנה, גלידריה, חוף עתלית, במבי והחברים, חד קרן, יום נפלא, משחק מכוניות.
צילום סטודיו אהבה קטנה

העציץ מכיל אדמה מדושנת וזרעים. תוך זמן קצר ניתן ליהנות הן מהטעם הנהדר של הירק והן מההשקעה המוצלחת.
קוטר 9 ס"מ, גובה 8.5 ס"מ. מחיר: 46 ש"ח.
להשיג באתר חנות "אהבה קטנה" https://ahavaktana.co.il
***
"אהבה קטנה" (משנת 2013) מייצרת באהבה מוצרים משמחים לרגעים גדולים וקטנים. בצוות החנות האינטרנטית 10 נשים, מרביתן אימהות.
ההקפדה על איכות המוצרים יצרה קהל לקוחות נאמן בארץ ומעבר לים, הכולל הורים, סבים וסבתות, גננות, בתי מלון, ועדי עובדים ומפיקי אירועים.

נספרסו בטעמים איטלקיים

קפה חדש ומיוחד תמיד מתאים כמתנה. נספרסו משיקה משפחת תערובות קפה עוצמתית המביאה לידי ביטוי את מומחיות הקלייה הייחודית של החברה. כחלק מההשקה מצטרפות 2 תערובות חדשות למגוון הקבוע, ובכך מגדילות את מבחר תערובות אספרסו וריסטרטו המוצע לקהל אוהבי הקפה.
אמנות הקלייה האיטלקית היא ההשראה לקולקציית הקפה החדשה הכוללת שבע תערובות קפה, כל אחת מהן על פי מסורת קלייה שונה המאפיינת אזור באיטליה- רומא, פירנצה, פלרמו, נפאל, גנואה וונציה.
הסיפור של נספרסו החל לפני 30 שנה עם רעיון קטן ומהפכני בהשראת תרבות הקפה האיטלקית- לייצר מכונת קפה ביתית בהשראת מכונת האספרסו שהומצאה על ידי איטלקי ונפוצה באותה תקופה באיטליה. מאז ועד היום התפתחה תרבות קפה בכל העולם, וגם פה בישראל, שמאפשרת לכל אחד להכין בבית אספרסו או ריסטרטו כמו בריסטה איטלקי מיומן. הנה התערובות:

ISPIRAZIONE ITALIANA : משפחת תערובות חדשה במגוון הקבוע

משפחת התערובות החדשה לוקחת את אוהבי הקפה האיכותי למסע דרך סודות הקלייה האיטלקיים, ומאפשרת לכל אחד למצוא את גווני הטעם והארומות המועדפים עליו. שמות התערובות מובחנות על פי האזור באיטליה שעל פי המסורת הנהוגה בו נקלו פולי הקפה של אותה תערובת. כל אחת מהתערובות לוכדת את סודות הקלייה של העיר או האזור- אם זה ארומות התבלין מההשפעות הצפון אפריקאיות המאפיינות את סגנון הקלייה בפלמרו, ואם זה פרופיל הטעם העמוק שמאפיין את נפולי- המומחיות הגבוהה והדייקנות בפרטי הקלייה הופכים את קולקציית התערובות של נספרסו לתענוג אמיתי לאוהבי קפה איכותי.

New Ispirazione Napoli  *תערובת חדשה*

מסורת הקלייה של תערובת זו מושפעת מרחובות נפולי, בהם טקס הקפה שורשי ועמוק. פולי הקפה נקלים לזמן ממושך, עד שצבעם כהה ביותר. טכניקת קלייה זו תורמת לעוצמתיות הנחושה והמורגשת של התערובת. תערובת בעוצמה הגבוהה ביותר- 13- שכל כולה מחווה לאומנות הקלייה של בירת הקפה האיטלקית.

New Ispirazione Venezia *תערובת חדשה*

לגימה מהתערובת הזאת היא כמו דפדוף בספר היסטוריה עב כרס- ונציה, שהיוותה גשר בין האימפריה העות'מאנית למערב אירופה, פיתחה מסורת קלייה ייחודית המורגשת היטב בתערובת זו. פולי הקפה נקלים לזמן ממושך, אך בטמפרטורה בינונית, וכך מתקבלים פולי קפה בעלי גוון חום מהגוני. לאחר שנטחנים הפולים השזופים, התוצאה שמתקבלת בספל היא ארומטית עדינה, איזון הרמוני, עם תווי טעם המזכירים קרמל.

Ispirazione Ristretto Italiano

אם חשקה נפשכם לטעום את הקפה האייקוני ביותר של תרבות הקפה האיטלקית, תערובת ריסטרטו היא התשובה. בהשראת הקפה האיטלקי, בחרה נספרסו לא לחקות מסורת קיימת, אלא לייצר בעצמה מתודת קלייה שתביא לידי ביטוי את כל הטוב שבקפה האיטלקי. חצייה של התערובת נקלה קלייה ארוכה, חצייה של התערובת קלייה קצרה כדי לשמר את הטעם הפירותי. ביחד נטחנו הפולים, בהירים לצד כהים, והתוצאה היא קפה המביא לידי ביטוי את תרבות הקפה האיטלקית בשיאה.  תערובת זו קיימת גם בקפה נטול קפאין. אותו הטעם, ללא קפאין.

Ispirazione Firenze Arpeggio

תערובת מעודנת זו הינה שיקוף אמיתי של המשמעות התרבותית של פירנצה, השואבת השפעות מכל ארץ המגף. סגנון הקלייה המסורתי של אזור זה, מביא לידי ביטוי בקפה מצד אחד טעמים פירותיים המאפיינים יותר את צפון איטליה, לצד תווי טעם המזכירים קקאו המאפיינים יותר את אזור הדרום. התוצאה ספל קפה קטיפתי וקרמי.
תערובת זו קיימת גם בקפה נטול קפאין. אותו הטעם, ללא קפאין.

Ispirazione Palermo Kazaar

פלרמו, ההשראה שלנו לתערובת עם סגנון קלייה ארוך עד לקבלת פולים כהים, בתוספת פולי רובוסטה. בצומת דרכים של השפעה ממסורות אפריקאיות וערביות, פלרמו הרב תרבותית גרמה לנו לחלום. התוצאה: קפה עוצמתי עם טעמי תבלין, וכתר של קרמה כהה ועבה במיוחד.

Ispirazione Roma

את ההיסטוריה העשירה של ניגודים ניתן למצוא כבר בניחוח הקפה המשתרך לו בין בתי הקפה המסורתיים של רומא- טעמים פופולריים, לצד האלגנטיות הכל כך אופיינית לעיר. את המורכבות הזאת הבאנו לידי ביטוי עם טכניקת קלייה עדינה היוצרת עידון ואיזון, לצד טעם עמוק עם חומציות קלה.

Ispirazione Genova Livanto

מעיר סחר חשובה זו ניווטו המלחים ברחבי העולם במסע לגילוי אוצרות לצד שלל ארומות וטעמים. קפה שגדל באמריקה הלטינית היה בין האוצרות שהוחזרו לעיר, שם נקלו בטכניקת קלייה ייחודית המאגדת במומחיות רבה את הטעמים העשירים של הקפה הברזילאי, הקולומביאני והגואטמלי, כשלכולם ניצוץ של תווי טעם קרמל קלאסי.
את התערובות החדשות ניתן לרכוש באתר נספרסו: www.nespresso.com, בשירות הטלפוני 2500* ובבוטיקים ברחבי הארץ. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr