יום ראשון, 6 בפברואר 2022

טיפולים בכללית רפואה משלימה - לרגיעה ולריפוי הגוף

כללית רפואה משלימה מציעה מגוון טיפולים כמו דיקור, כירופרקטיקה, נטורופתיה, ועוד. הטיפולים מבוצעים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ברחבי הארץ ומחירם מוזל במיוחד עבור מבוטחי כללית וכללית מושלם - עד 60% הנחה ל-20 טיפולים בשנה. בין הטיפולים ניתן למנות גם טיפולים הנחשבים מהנים יותר כמו טווינא, שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי רפואי וכו'.

טיפול שיאצו בכללית רפואה משלימה – קרוב, נח, מקצועי, נעים וזול

כחברה בקופת החולים הכללית בעבר ניצלתי את שרותי כללית רפואה משלימה לכירופרקט ודיקור, ואפילו עשיתי בעבר עיסוי ושיאצו. הפעם הגעתי למרפאה החדשה שבכפר סבא הירוקה ל טיפול שיאצו .
הכניסה למרפאת כללית רפואה משלימה בירוקה בכפר סבא
המרפאה ממוקמת מעל קניון כפר סבא הירוקה, במגדל ויש חניה בחינם לשעתיים. המרפאה מעוצבת נעים חדיש ויש לה נוף מדהים. 
מרפאת כללית רפואה משלימה בירוקה בכפר סבא
לפני שקבעו לי את הטיפול תאמו לי פגישת איבחון אונליין עם רופאה. הפגישה לקחה מספר דקות ובה היא וידאה את מצבי הפיזיולוגי שהטיפול מתאים לי ושחס וחלילה לא יגרם לי נזק. 
אחרי הרישום בקבלה נכנסתי לטיפול שנקבע לי אצל שרה רפאל, מטפלת מוסמכת בשיאצו מזה כ-20 שנה. חדר הטיפול מרווח ומעוצב נעים. גם שרה וידאה את מצבי הבריאותי טרם הטיפול.
חדר טיפול שיאצו
שיאצו
שיאצו (שי=אצבע, אצו=לחץ) הוא שיטת טיפול יפנית המבוססת על הרפואה הסינית. הטיפול מיועד לפתוח חסימות אנרגטיות במרידיאנים (יש מרידיאנים לרוחב ולאורך הגוף לפי הרפואה הסינית). במהלך הטיפול לוחצים באמצעות האצבעות בנקודות בגוף תוך שימוש בתנועה ובמתיחות. הלחיצות בגוף מביאות לתהליך ריפוי עצמי של הגוף שמשחרר חומרים אנטי דלקתיים ונוגדי כאב. הטיפול משחרר חסימות ומרגיע וכך משפיע על הגוף והנפש! שיאצו יכול לעזור לבעיות כמו כאבי ראש, כאבי גב, כאבי שרירים, בעיות עיכול ועוד.
השיאצו מתבצע על מזרון על הרצפה בדרך כלל ובבגדים נוחים וללא שמן. המטפל משתמש במתיחות ולחיצות במהלך הטיפול.
בניגוד לתפיסה הרווחת, שיאצו הוא כלי טיפולי ולמרות שאינו עם שמנים הוא גם נעים ומפנק.  והיתרון שלו שלא צריך להתרחץ אחר כך! הוא מקביל לעיסוי - משחרר שרירים, מרגיע ומהנה., מציעים אותו גם במרכזי הספא. הטיפול שלי לא נועד למטרה טיפולית אלא הנאתית, עם זאת, שרה עבדה על שרירים תפוסים והקדישה להם תשומת לב יתרה.
הטיפול שלי היה באורך 45 דקות, נעים ומרגיע מאוד. במהלך הטיפול שהוא כללי, שרה, המטפלת עברה על כל איזור הגוף. ההרגשה היתה כמו בעיסוי. לחיצות ותנועות עדינות על הגוף דרך הבגדים. חלקו על הבטן וחלקו על הגב. פה ושם הרגשתי את הלחיצות בשרירים התפוסים. שרה הרגישה בעצמה את האיזורים התפוסים ועבדה לשחרר אותם. בנוסף, תנועות בגוף מבצעות מתיחות, בדומה למה שאני עושה ביוגה. ובכלל, הגעתי ביום גרוע עם כאב ראש ובסוף הטיפול הרגשתי חדשה – רגועה, ללא כאב ראש וכל הגוף נעים וגמיש.


כללית רפואה משלימה
כללית רפואה משלימה מציעה את רוב סוגי טיפולי הרפואה המשלימה. בין הטיפולים: רפואה סינית, דיקור (אקופונקטורה), צמחי מרפא, טווינא, שיאצו, כירופרקטיקה, רפלקסולוגיה, צמחי מרפא, טווינא, שיאצו, כירופרקטיקה, רפלקסולוגיה, עיסוי הוליסטי רפואי, פלדנקרייז, הומאופתיה, פרחי באך, הומוטקסיקולוגיה, נטורופתיה, ביופידבק, אוסתאופתיה, שיטת אלכסדר.
בכללית משלימה יש מענה לבעיות שונות, כולל בעיות הייחודיות לנשים (מחזור לא סדיר, כאבי מחזור ותסמונת קדםוסתית, בעיות פוריות, תופעות גיל המעבר) ולילדים (דלקות אוזניים, מחלות זיהומיות חוזרו, בעיות עיכול, אסטמה של העור, אסטמה, אלרגיה, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות שינה ועוד).
המטפלים בכללית רפואה משלימה מומחים בתחומם ומנוסים מאוד. למעשה הכללית מהווה חותמת איכות למטפלים ואפשר לסמוך על זה שהם מוסמכים. יש פה אפילו הזדמנות לטפל אצל מומחים ידועים במחירי הכללית! מאוד כדאי!
מרפאות כללית רפואה משלימה נמצאות בכל הארץ.
יש כאן טיפולים בודדים וסדרות, עד 60% הנחה ללקוחות כללית מושלם ופלטינום ובסדרה מעבר להנחה גם טיפול 11 בחינם ברכישת סדרה. 
מידע
גילוי נאות: הטיפול ניתן לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr