יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

מתנות מקוריות עם תמונה בעיצוב אישי באתר יויו

מחפשים מתנה מקורית? לא יודעים מה לקנות למתבגר שיש לו יום הולדת? מה דעתכם על כיסוי לסמרטפון עם תמונה של הילד? ביויו אפשר להכין מתנות מקוריות כמו כיסוי לסמרטפון ושאר מוצרים אחרים (ספל, תחתית, סינר, ועוד) עם תמונה לבחירתכם! ובדרך גם נותנים תעסוקה ועזרה לבעלי צרכים מיוחדים ונזקקים!

באתר יויו יש חנות שכל כולה מתנות מקוריות וייחודיות, כאלו שיפתרו לכם את הבעיה כשאתם מחפשים מתנה לנוער (בעיקר לבנים מתבגרים קשה למצוא מתנות) ובעלת נופך אישי. הנה כמה מסוגי המתנות באתר:

המתנות מיוצרות במרכז תעסוקה לבעלי צרכים מיוחדים הנמצא בישוב יד בנימין ובנוסף על מתן התעסוקה חלק מההכנסות מעוברות לעזרה לנזקקים במרכז. כך שכשאתם נהנים ומזמינים מתנה אתם גם עוזרים ותורמים לחלשים בחברה.
אני הזמנתי שתי מתנות מקוריות: כיסוי לגלאקסי מתנה ליומולת שבתי עיצבה לחברה ליום הולדת 14 ותחתיות לכוסות עם תמונות מטיול משפחתי.

המתנה שעיצבה בתי. היא בחרה תמונה שלה עם החברה והתאימה אותה לכיסוי לגלאקסי 4 ׁ(תמונה לעיל). המתנה קצרה הצלחה רבה והתלהבות מצד כל החברות (טשטשתי את פני החברה לשמור על פרטיותה).
המתנה למשפחה שעיצבתי היתה תחתית לכוסות עם תמונות מטיול משפחתי בארה"ב. פריט קטן שמזכיר לנו את הטיול כל ערב כששותים קפה מול הטלויזיה או עם אורחים.
המתנות מתאימות גם למתנות סוף שנה בגני הילדים וארועים. מומלץ בחום! אין לי ספק שאהפוך לקוחה קבועה באתר ואקנה בו מתנות. 
מחיר המתנות החל מ-16 ש"ח וברובן בסביבות 50-60 ש"ח. המתנות מגיעות בדואר או עם שליח וניתן לאסוף אותן במקום (יד בנימין נמצאת ליד גדרה).
גילוי נאות: השרות ניתן לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr