יום שבת, 9 בינואר 2021

תכשירי החובה לטיפוח עור הפנים לחורף 2021

כתבת חורף מקיפה הסוקרת מבחר תכשירים המתאימים במיוחד לעונת החורף בדגש על תכשירים פעילים, מעניקי לחות עוצמתיים וחידושים. בין ההמלצות כאן, תמצאו תכשירים לפילינג, להבהרה, מסיכות פילינג ולחות. כתבות נפרדות יסקרו תכשירים לגוף ולשיער. בין המותגים הנכללים כאן מעבדות גי'ג'י, דוקטור עור, SR, Promise ודרמלוג'יקה.

מסכת Hydro Masque Exfoliant של Dermalogica
מסכת Hydro Masque Exfoliant של Dermalogica


תכשירי חורף ממעבדות GIGI

אני משתמשת בלא מעט תכשירים של מעבדות GIGI, אלו הם תכשירים מקצועיים שרבים מהם בעלי ריכוז גבוה וממוקד לפי צורך ומותאמים על ידי קוסמטיקאיות. מתוך התכשירים שמתאימים לחורף, בחרתי שלושה תכשירים לחורף מסדרות RETIN A ו-CITY NAP. סדרת RETIN A מתאימה במיוחד לעור בוגר וסדרת CITY NAP מתאימה לכל סוגי העור.


סדרת RETIN A  מכילה חומרים הפועלים בסינרגיה על עור הפנים על ומסייעים לשיפור המראה והתפקוד של העור באופן מידי. מוצרי הסדרה משפרים באופן משמעותי את תהליכי התחדשות התאים, מסייעים ביצירת סיבי קולגן אשר תורמים לגמישות העור ומעניקים לפניך מראה חלק ונעים כבר מהשימוש הראשון. שימוש קבוע במוצרי הסדרה מעניק לעור מראה אחיד, צעיר ורענן ומסייע בהגנה מפני נזקי הגיל והסביבה.


סדרת RETIN A  מכילה חומרים הפועלים בסינרגיה על עור הפנים על ומסייעים לשיפור המראה והתפקוד של העור באופן מידי. מוצרי הסדרה משפרים באופן משמעותי את תהליכי התחדשות התאים, מסייעים ביצירת סיבי קולגן אשר תורמים לגמישות העור ומעניקים לפניך מראה חלק ונעים כבר מהשימוש הראשון. שימוש קבוע במוצרי הסדרה מעניק לעור מראה אחיד, צעיר ורענן ומסייע בהגנה מפני נזקי הגיל והסביבה.

סדרת RETIN A  מכילה חומרים הפועלים בסינרגיה על עור הפנים על ומסייעים לשיפור המראה והתפקוד של העור באופן מידי. מוצרי הסדרה משפרים באופן משמעותי את תהליכי התחדשות התאים, מסייעים ביצירת סיבי קולגן אשר תורמים לגמישות העור ומעניקים לפניך מראה חלק ונעים כבר מהשימוש הראשון. שימוש קבוע במוצרי הסדרה מעניק לעור מראה אחיד, צעיר ורענן ומסייע בהגנה מפני נזקי הגיל והסביבה.

את תכשירי ג'יג'י ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מתמחות.

Foaming cleanser-Retin A

קצף קליל לניקוי עור יעיל – קצף הניקוי מעודד את השלת תאי העור המתים, מזרז את תהליכי החידוש בשכבות העור ותורם לספיגה טובה יותר של חומרי הטיפוח האחריםמתאים לחידוש עור בוגר ולאיזון עור שמן. מותאם לכל סוגי העור למעט עור רגיש.

התכשיר מכיל חומצה גליקולית בריכוז גבוה של 10%. חומצה גליקולית שייכת למשפחת האלפא-הידרוקסי והיא הקטנה שבהם. התכשיר מנקה את העור, מסיר תאים מתים ומכין את העור לטיפול וטיפוח הלילה.


חוות דעתי: התכשיר הוא קצפי ונעים, מעסים אותו על עור רטוב אחת ליום בשעות הערב ושוטפים במים.

Overnight cream-Retin A

קרם פעיל לשעות הלילה להבהרה וחידוש מרקם העור .הקרם מכיל רטינול ,קומפלקס חומצות ונוגדי חימצון. על עור נקי, למרוח את קרם הלילה הפעיל רק בערב ולהשתמש בקרם הגנה בחשיפה לשמש, לשימוש בחורף בלבד. 


חוות דעתי: הקרם צהבהב עדין, נספג ברגע ולא צורב, להפך, אפילו מלחח. אגב, יש לו ריח מעושן מאוד דומיננטי שמזכיר לי קליפת עץ כלשהו.

Urban day cream-city NAP

קרם לחות המכיל קומפלקס ייחודי של אצות וצמחים אשר מטהרים את העור ומגנים עליו מפני רדיקלים חופשיים אשר גורמים להזדקנות מוקדמת וגוון לא אחיד .הקרם מכיל שילוב של חומצות חדשניות בסינרגיה שמחדשת את מראה העור. תורם לחידוש העור, נותן בוסט אנרגיה והגנה של אנטיאוקסידנטים עוצמתיים. הקרם שומר על רמת לחות מאוזנת ,מחדש וממצק את העור .


ללחות ומיצוק מקסימליים יש למרוח את הקרם על עור נקי. בשעות היום רצוי להשתמש בקרם הגנה.

חוות דעתי: הקרם נטול ריח, נטול שומניות אך מעניק שכבת מגן מלאת לחות לעור שמרגיש כאילו העור ממש מתנפח מרוב לחות!

SR COSMETICS

זו הפעם הראשונה שלי להתנסות בתכשירים של SR, חברה ששמעתי עליה רבות. התכשירים חדשניים ביותר ומכילים רכיבים מתקדמים ושילוב מתוחכם שלהם. למרות החשש שלי מפני אלרגיות בגלל זה, התאהבתי בתכשירים שניסיתי כבר מההתנסות הראשונה! ראשית, הם נעימים, שנית, העור הרגיש רך, קורן וזוהר כבר מהשימוש הראשון.

בנוסף, שמחתי על עיצוב התכשירים היוקרתי שבו כל תכשיר נראה שונה על המדף וניתן לזהות אותו בקלות כשמושיטים את היד לתכשיר הנכון.


קרם הזנה פנינים וזהב Pearl & Gold Rejuvenation

קרם לחות מתקדם במיוחד המכיל שילוב חומרים -  ריכוז גבוה של אבקת פנינים ורודים, אבקת זהב, פפטידים ביו מימטיים, חומצה היאלורונית, אצה אדומה, ויטמינים ומרכיבי הרגעה. השילוב הזה מבצע כמה פעולות כאחת – האצת חילוף האצת חילוף החומרים בתאי-העור וכך תורם להתחדשותם. רכיבי לחות ידועים כמו סקוולן וחומצה הילארונית, אצה אדומה התומכת בעיכוב תהליכי ההזדקנות ומטפלת בכהויות ובפיגמנטציה ופפטידים ביו מימטיים התורמים למניעת הזדקנות העור, ע"י חידוש ועידוד ייצור קולגן וחומצה היאלורונית.

החידוש בתכשיר הוא בכך, שהמרכיבים הפעילים שרויים בתוך נוזל מימי, עטופים בקפסולה שומנית, המתפרקים בפורמולה בזמן הנחת התכשיר על עור הפנים, מגיעים לעור ונספגים בו  בשלמותם.


חוות דעתי: הקרם מגיע במרקם של ג'ל וניתן לזהות בו את הנקודות של הזהב ואבקת הפנינים. הוא זוהר כבר במיכל ומושך לנסות אותו. המרקם שלו ג'ל והוא מעניק קרירות קלה במריחה ונספג היטב. העור ממש נראה זוהר אחרי המריחה. פשוט מעולה.

מידע: נפח: 50 מ"ל. מחיר:328 ₪, למכירה אצל קוסמטיקאיות מורשות

פילינג פנינים SR

תכשיר פילינג פנינים לניקוי דיטוקסי והבהרת כתמי עור. מיוע להסרת תאי עור מתים והכנה לספיגת התכשירים שנמרחים אחריו. הוא מחליק את מרקם העור ומבהיר אותו ומעדן ומשטיח קמטוטים וצלקות. מרכיבי התכשיר נמצאים בסינרגיה עם אבקת פנינים טהורה ומרכיבי לחות. מתאים לכל  סוגי העור באחת משתי השיטות ובהתאמה אישית (למעט לעור עם פצעי אקנה פעילים).

ניתן להשתמש בו בשתי דרכים:

1.  למרוח על על עור לח (ניתן לשלב עם סרום ויטמין C)  תוך עיסוי קל עד ל-2 דקות ולהסיר במים.

2. .למרוח כמסכה בשכבה בינונית למשך כ20-15  דק' ולשטוף במים.

חוות דעתי: לתכשיר צבע לבן אטום ומרקם חלק עם נקודות פנינים. השתמשתי בשיטה השניה, מרחתי כמות נדיבה והשארתי לכרבע שעה. בשלב מסויים היו לי קצת עקצוצים באיזורים רגישים וזה עבר. הפנים נראו חלקות ונעימות אחרי השימוש, הרגשה נהדרת.

מידע: 100 מ"ל, 229 ₪ למכירה אצל קוסמטיקאיות מורשות.

סרום Pigment OR דוקטור עור

חברת דוקטור עור מנגישה מוצרי טיפוח ברמה מקצועית למדפי הפארמים. התכשירים של דוקטור עור הם מוצרי דרמקוסמטיקה חזקים יותר ממוצרי המדף הרגילים. רבים מהתכשירים  של דוקטור עור נכנסו אצלי לשגרת הטיפוח באופן קבוע.


הסרום החדש PIGMENT OR מיועד לעונת החורף זהו סרום לטיפול בפיגמנטציה. כתוצאה מסיבות שבמרכזן החשיפה לשמש, נגרמים כתמי עור (ברובם כהים) וחוסר אחידות גוון העור. הוא  מכיל נוסחה חדשנית ומרוכזת במיוחד המשלבת רכיבים שיעילותם מוכחת הפועלים יחד בשכבות העליונות של העור: ויטמין C, ויטמין E ותמצית עץ הבולדו. תמצית עץ הבולדו (Diacetyl Boldine)- אנטי אוקסידנט המופק מ-Boldin (מקליפת עץ הבולדו) אשר מקורו בצ'ילה, הידוע ביכולתו לסייע להבהרת העור וליצירת גוון עור אחיד. הרכיב מסייע להחזרת הברק לעור הפנים ולמראה עור זוהר יותר.

הסרום נבדק לעור רגיש, ללא פראבנים, מתאים לנשים ולגברים. יש למרוח על פנים נקיות בוקר וערב. להשתמש בקרם הגנה בעל מקדם הגנה גבוה במשך היום.

מידע: 50 מ"ל, 219.90 ₪. להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת נבחרים ובאתר דוקטור עור.

חוות דעתי: נטול ריח, נספג מיידית, נעים מאוד על העור. שמחה לדעת שהוא פעיל וגם נעים.

קרם פנים עשיר FRESH 24-7 של PROMISE

את מותג Promise הכרתי כבר מזמן כשהוא רק הושק ומאוד אהבתי. בחורף הזה אני ממליצה על קרם לחות חדש של המותג המכיל רכיבים מן המדבר – עלי צבר וניצני צלף שיחד מעניקים לעור לחות, נוגדני חמצון והרגעה בעיקר במצבים של אדמומיות, יובש ורגישות. לאלו נלווים גם וחובה, סקאוולן, חמאת שיאה, חומצה היאלרונית ופפטידים למיצוק וטשטוש קמטים.


מידע:  195 ₪, להשיג באתר החברה- https://promise-cosmetics.co.il/

חוות דעתי: קרם קליל ונעים שלא מעיק על העור בזמן שמעניק לו לחות נעימה ומרגיעה.

תכשירים של דרמלוג'יקה

בתכשירים של חברת דרמלוג'יקה אני משתמשת באופן קבוע ותמיד מתעדכנת בחידושים הרבים. הם אהובים עלי מאוד, תמיד נעימים ולא מגרים את העור ובעיקר - מביאים תוצאות בשימוש!

את התכשירים של דרמלוג'יקה ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שעובדות עם המותג ובמכונים וגם באתר דרמלוג'יקה.

Hydro Masque Exfoliant של דרמלוג'יקה

מסכה חדשה של דרמלוג'יקה המשלבת שתי פעולות בבת אחת בחמש דקות בלבד – פילינג להסרת תאים מתים ולחות! המסכה מכילה כדוריות במבוק תכלכלות שנמסות במגע ומשחררות אבקת במבוק לפילינג וההידרציה עם פטריית שלג וחומצות אמינו מסוכר סלק שמעניקות בוסט עוצמתי של לחות מיידי לעור.

הפורמולה המיוחדת במסיכה זו מכילה כדוריות במבוק מסיסות, די בולטות במרקמן, המסייעות בתהליך הסרת התאים המתים בעור בעוד שפטריית השלג בפורמולה, המחזיקה פי 450 מים ממשקלה מספקת בוסט עוצמתי של לחות מידית לעור. שתי הפעולות יחדיו בתכשיר אחד, אפקטיביות הרבה יותר מאשר שימוש רגיל של פילינג ולאחריו תכשיר לחות. המסיכה מכילה גם גליצרין, סורביטול, חומצה היאלרונית, נגזרת חוחובה ועוד.


אופן השימוש: למרוח בנדיבות על גבי עור נקי, להימנע מאזור העיניים. לעסות על גבי העור בתנועות סיבוביות עד שהכדוריות הכחולות נעלמות. להשאיר 3-5 דקות ולשטוף היטב. לשימוש 1-2 פעמים בשבוע או בהתאם לצורך.המסכה מתאימה לכל סוגי העור. אגב, התמונה הראשית בפתיחת הכתבה היא של המסיכה.

עם המסכה הושק גם feelthespheres.com - אפליקציה ייחודית המלווה את השימוש במסכה המבצעת face mapping לאיתור אזורים מיובשים בעור הפנים הנותנת המלצה לשימוש מותאם אישית במסכה. www.feelthespheres.com

חוות דעתי: מסיכה מגניבה ומעולה, החל מהבקבוק הגמיש להוצאה נוחה של התכשיר, הכייף בפיצוץ הכדוריות, והתוצאה הנעימה במיוחד של חלקות, רכות ונעימות של העור.

אם בא לכן להתפרע נסו את הפילטר שלהם ראו באינסטגרם שלי Http://instagram.com/taly_blog

מחיר : 306 ₪ לרכישה בדרמלוג'יקה

Retinol Clearing Oil של דרמלוג'יקה

תכשיר חדשני מבית דרמלוג'יקה Retinol Clearing oil לשיקום עור אקנטי ואנטיאייגי'נג. התכשיר מתאים לשיקום צלקות מאקנה, נגד פיגמנטציה ונגד קמטים וקמטוטים תוך הזנה והרגעת העור. התכשיר מכיל:

  • רטינול - נגזרת ויטמין A בשחרור מושהה לחידוש
  • חומצה סליצילית - בריכוז גבוה להאצת ההחלמה מפצעונים הורמונליים בעור ומניעת חדשים
  • תרכובות שמנים מרוכזות - שמני ארגן, ורד הבר וחוחובה- מעניקים לעור ליפידים פיטו-אקטיביים

התכשיר מגיע במזלף, לפני השינה לנקות את העור עם תכשירי דרמלוגי'קה, להזליף 6-10 טיפות להספיג בתנועות עיסוי. להמנע ממריחה באיזור העיניים. ניתן לשימוש יומיומי. התכשיר לא מבושם ונספג מיידית. מיד אחריו למרוח קרם לילה. בחשיפה לשמש למרוח קרם הגנה במקדם גבוה.


 חוות דעתי: השמן הזה אמנם מיועד לעור בוגר יותר, אבל הכנסתי אותו לשגרת הטיפול של הבן שלי בן ה-17 ונראה שהוא טוב יעיל, ונעים יותר מתכשירים אחרים שניסינו, אינו שורף ואינו מייבש את העור.
לרכישה בדרמלוגי'קה

גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr