יום שני, 22 בפברואר 2016

מתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח אצל ד"ר קליין

מתיחת פנים בחוטים מיועדת לשיפורים קוסמטיים קלים ומבוצעת ללא ניתוח בטיפול קצר בקליניקה. התוצאה מיידית אם כי שיאה יתרחש בתוך כשלושה חודשים, והיא מחזיקה כשנה. בתהליך מוחדר חוט מחומצה פולילקטית שמעודד יצירת קולגן ונמס מעצמו. ד"ר קליין מציג לנו את הטכניקה.
מתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח אצל ד"ר קליין

טיפול מתיחת פנים בחוטים מאפשר הרמה של איזור מסוים, מה שלא ניתן לעשות עם בוטוקס, או מחליף בוטוקס או ניתוח בחלק מהמקרים. הוא מתאים למי שלא מעוניין בבוטוקס (שמשתק שרירים) או שאינו מתאים לבוטוקס או שאסור לו. הטיפול מחליף ניתוחים למי שצריך תיקון קטן או זמני ונרתע מניתוח מלא או שאסור לו ניתוח. ניתן לשלב מתיחת פנים בחוטים עם הזרקות. לפני שאכנס לפרטים, הנה דוגמאות למתיחת פנים ו"תיקונים" מקומיים שבוצעו באמצעות החוטים:
דוגמא 1 – יישור קו הלסת. ההזדקנות גרמה לנפילה של העור בצידי הסנטר ולקפלי עור בקו הלסת. משמאל – לפני, מימין –אחרי מתיחת פנים בחוטים. בתמונה לעיל.
 דוגמא 2 – הרמת הגבה לטיפול בצניחה קלה ובעודפי עור (משמאל לפני מימין אחרי) לקבלת מראה פחות עייף של עיניים פתוחות וגבה מעוצבת. 

במהלך ההרצאה בבית ד"ר קליין, הוצגו דוגמאות נוספות כמו מתיחת שפתיים, תיקונים לאדם אחרי הרזיה, ועוד. המתיחה מתאימה למגוון איזורים כמו גבות, איזור הלחיים, הפה והצוואר. 

הטיפול עצמו הוא קצר ומבוצע בקליניקה (ולא בחדר ניתוח) באלחוש מקומי. במהלך הטיפול, באמצעות מחטים עושים שני חורים בעור בלבד – חור כניסה (דרכו מכניסים את החוט) וחור יציאה, משחילים את החוט דרך העור בשכבת השומן (החוט גמיש ואינו פוצע, ולכן גם אין כמעט דימום או שטפי דם). הוא אחד מסוגי הטיפולים שנחשבים "טיפולי הפסקת צהרים" כי מיד אחרי הטיפול ניתן לחזור לשגרת החיים הרגילה עם פלסטרים במקום שבו נכנסה ויצאה המחט, להגנה מזיהום.
החוט מושחל בתוך שכבת השומן, ואינו חודר לשכבת העצבים.  הרופא נעזר בסימונים על גבי החוט שמאפשרים לו להיכנס בדיוק לעומק הרצוי, לשכבת השומן, אליה מוחדר החוט. מה שמבטיח שלא תהיה שום פגיעה עצבית במהלך הטיפול (שהיא אחד הסיכונים העיקריים בניתוח מתיחת פנים קלאסיים מלאים). החוט עדין וגמיש כך שיוכל לעבור דרך שכבת השומן אך לא לפצוע כלי דם או רקמות אחרות. במהלך הטיפול מבצעים תיקון יתר שמתאזן אחרי 3 חודשים, וגם אחרי שנה, כשהאפקט של המתיחה נמוג, הפנים יראו טוב יותר מלפני הטיפול, בגלל שהחוט מגרה את העור ליצור קולגן וכמות הקולגן במקום עולה.
אם אינכם רגישים למראות טיפוליים של מזרקים וטיפולים, במהלך ההרצאה הודגם הטיפול במקום על ידי ד"ר אופיר שי. תוכלו לראות צילום במהלך הטיפול של סופי, אשה בת כ-50 שהגיעה על מנת לתקן את קו הלסת. בתמונה רואים את החדרת המחט (מימין) והשחלת החוט (משמאל), הנה הצילום. סופי סיפרה לי שבמהלך הטיפול אין הרגשת כאב תודות לאלחוש המקומי אלא של "חיטוט בעור". הנה ד"ר אופיר שי מציג את החוט במהלך ההדגמה.
חוטים משמשים כבר שנים בניתוחים פלסטיים ותכונותיהם כמגרים את העור ליצירת קולגן מוכרים. אולם רק לאחרונה פותחו החוטים המתאימים, חוטי סילוהט, העשויים חומצה פולילקטית שנספגת בגוף לחלוטין, במבנה ייחודי עם קונוסים שמקבעים אותם ומונעים מהם לזוז ומאפשרים למנתח לכוון את המתיחה (בתמונה למטה). מעל 80,000 טיפולים בחוטים ואחוז הסיבוכים הוא 0.07% שמקורם בזיהום מקומי שטופל. 

למנתח יש את ההחלטה בכמה חוטים להשתמש, היכן למקום את החוטים (מלמעלה למטה, מהצד) וכמה למתוח. במהלך הטיפול כשהמנתח מהדק את החוט נוצר אפקט אקורדיון/פליסה (כמו שמהדקים חוט על בד) שהמנתח מאזן. יש חשיבות בבחירת המנתח על מנת לקבל תוצאה טובה. אחד החלוצים בתחום המתיחה בחוטים הוא ד"ר קליין, אצלו ראינו את ההדגמה. בנוסף, ד"ר קליין מלווה את הטיפול בהכנה וטיפוח של העור לקראת הניתוח. ניתן לקרוא עוד על קוסמטיקה רפואית מבית ד"ר קליין, וגם על תכשירי טיפוח פעילים של ד"ר קליין: סבון גליקולי, ביו ג'ל וקרם +A.
במרפאת ד"ר קליין המתיחה בחוטים עולה בסביבות 5000-6000 ש"ח. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr