יום רביעי, 6 באפריל 2016

סבוקלם בייבי – סדרה לטיפול בתינוקות ובאטופיק דרמטיטיס

סבוקלם מתחדשת סבוקלם בייבי – ששה מוצרי רחצה וטיפוח לתינוקות שמתאימים לתינוק מהיום הראשון וביניהם שני מוצרים בשם לאטופי: קצף ניקוי טיפולי וקרם גוף טיפולי לטיפול ומניעת אטופיק דרמטיטיס. הרמן וייס, הרוקח הראשי של סבוקלם מסביר על המוצרים, מסביר למה עור התינוק כל כך רגיש וממליץ על "עשה ואל תעשה" בטיפול בתינוק ובעור רגיש ולמניעת אטופיק דרמטיטיס.

סבוקלם, החברה המוכרת לנו מתכשירי הטיפוח ההיפואלרגיים המיועדים לבעיות עור כמו סבוריאה, התחדשה עם סדרת SeboCalm BABY הכוללת ששה תכשירי טיפול וטיפוח לתינוקות: קרם פנים לתינוק, משחת החתלה המבוססת על שמנים צמחיים בלבד, אל סבון ושמפו לתינוק, שמן אמבט ותכשירים ייעודיים לעור אטופי:  לאטופי קרם גוף טיפולי ולאטופי קצף ניקוי טיפולי.
סבוקלם בייבי – סדרה לטיפול בתינוקות ובאטופיק דרמטיטיס  

סבוקלם חוגגת 25 שנה. החברה התחילה מקרם לסבוריאה. כשהקרם שקיבל חשיפה הפך ללהיט. כיום נמכר מוצר של סבוקלם כל דקה רק בישראל! סדרת בייבי הושקה אחרי שהגיעו בקשות של לקוחות. למעשה המוצרים לתינוקות היו אחד המוצרים הראשונים שהחברה פיתחה, אבל רק עכשיו הסדרה עודכנה והושקה. החברה מתייחסת לעור התינוק כמו לעור הבוגר, בצורה הוליסטית שיש לדאוג לכל הצרכים שלו ולטפל בו. יש לתת לעור סביבה תומכת והעור כבר ידאג לעצמו וישמור על עצמו. העור שלנו בנוי להתמודד עם גורמים חיצוניים כאשר הוא בריא ובמצב טוב, ומטרת התכשירים של סבוקלם לדאוג שהעור יהיה במיטבו. המוצרים החדשים כוללים תכשירי ניקוי, שמן אמבט, קרמים, ושני תכשירים מיוחדים לעור עם אטופיק דרמטיטיס (קצף ניקוי וקרם).
אז למה אצל תינוקות העור נהיה אדום, יבש ועם פצעונים כל כך מהר? הרמן וייס, הרוקח הראשי של סבוקלם מסביר על העור. עורנו עשיר בשכבה של "סבום" המורכבת משמנים וחלבונים המקנה לעור שכבת לחות והגנה. אצל התינוקות  הסבום עדיין לא מספיק מפותח ולכן עורם נוטה להתייבש, ואז נוצרות הבעיות של אלרגיה ואטופיק דרמטיטיס. כשהעור חשוף או מזיע מופיעה אדמומיות כשאין שכבת הגנה. התכשירים של סבוקלם נועדו לשמור על הסבום של התינוק (על ידי שימוש חומרי ניקוי עדינים) ולטפח אותה (על ידי הקרמים וחומרי הטיפוח).
הרמן נותן גם המלצות מניעה לאטופיק דרמטיטיס:
– לא להלביש את התינוק יותר מדי ולא לחמם יותר מדי, במיוחד בארץ שהאקלים פה חם. החום גורם להזעה.
– בזמן ההריון כדאי לאם לקחת פרוביוטיקה – זה הוכח כעוזר נגד אלרגיה לתינוק כשיוולד
– יש להמנע מעמילנים כמו קורנפלור ואורז מוקדם מדי בחיי התינוק
– לא להשתמש בפראפין, מזיעים איתו והוא גורם לשיפור לטווח קצר והחמרה לטווח ארוך
– לא להגזים בניקוי התינוקות הם לא מלוכלכים
– לא לשים סבון על התינוק ישירות, לדלל או לשים במי האמבט
– לא לפחד מהסביבה ולהפוך אותנו לסטריליים, נועדנו להחשף לסביבה לא סטרילית
– לא להשאיר שאריות של תכשירי ניקוי על עור התינוק
– הרמן מסביר שכשיש התפרצות של אטופיק דרמטיטיס חשוב במיוחד לא להשתמש בשמפו וסבון רגיל
המשותף לכל התכשירים של סבוקלם:
– הם משמנים צמחיים טבעיים וטהורים ותמציות טבעיות
– כל התכשירים נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש
– כל התכשירים אינם כוללים פראבנים
– הם היפואלרגניים
– הם מתאימים לשימוש מהיום הראשון של התינוק ולמקלחת הראשונה
– החומרים הפעילים בהם הם בצורה של גליקוזידים, כלומר מתפרקים על העור אם נותרו שאריות שלהם על העור אחרי המקלחת
– הם מיועדים לתינוקות אך מתאימים גם לילדים וגם לאמא…
– המוצרים של סבוקלם בייבי מתאימים גם לכל מצב שמלווה באדמומיות וגרד
הנה המוצרים בסדרה וחוות דעתי בהתנסות בהם.
סבוקלם בייבי משחת החתלה
משחה המבוססת על שמנים צמחיים וללא מים. בניגוד למשחה הרגילה, היא אינה לבנה אלא שקופה ואינה משאירה שכבה לבנה על העור. היא מאפשרת לעור לנשום. היא מכילה שמן זית, שמן קוקוס ושמן מורינגה עם תמציות פרחים ותמציות שרף כמור לבונה ואלת המסטיק. בנוסף, ויטמין E ותמצית רוזמרין. כמות האבץ בה היא 5% בלבד. אין בה מרכיבים מן החי כמו לנולין, בושם, או חומרים משמרים.
המשחה מיועדת מניעה וטיפול. יש למרוח שכבה דקה. היא מחזיקה שעות רבות על עור התינוק למרות שאין לה זכר ולא שכבה לבנה מבחינה ויזואלית.
התנסותי: המשחה שקופה בריח לבנדר נהדר. נעימה לשימוש. כדאי קצת "לפתוח את הראש" ולנסות משהו חדש במקום המשחה הלבנה שמשאירה שכבה סמיכה על העור! 


סבוקלם בייבי קרם פנים לתינוק
קרם שמיועד לתת לחות והגנה לעור, מרגיע אדמומיות.
מכיל שמן חוחובה, שמן זית וסקוואלן צמחי משמן זית (סקוואלן הוא הלחות הטבעית של העור שמגנה עליו מהסביבה). מועשר בתמציות צמחים: אלוה ברבדנסיס, יערה וביסבלול (מקמומיל) להרגעה.
מומלץ לשימוש בוקר וערב, ולפני היציאה מהבית.
התנסותי: הקרם דליל ונמרח מהר, ללא ריח בכלל. משאיר את הפנים נעימים למגע לחים ולא שומניים.

סבוקלם בייבי אל סבון ושמפו לתינוק
תכשיר ניקוי והגנה. מתאים לרחצה וכשמפו. נהדר לטיפול ושמירה על קרקפת התינוק. מכיל ביסבולול (חומר המופק מקמומיל ומרכך את העור, בעל ריח פרחים עמום).
התנסותי: הסבון צלול, שקוף ונעים, בעל ריח עדין מאוד, משהו בין רפואי לפרחוני עמום, כזה שנעים להריח אצל תינוק. אינו מייבש את העור.



סבוקלם בייבי שמן אמבט לתינוק
שמן אמבט עדין מאוד. מתאים במיוחד לרחיצת התינוק בחודשים הראשונים. מנקה ומגן על עור התינוק.
מכיל שמנים צמחיים, בעיקר שמן קוקוס, שמן שקדים מתוקים, שמן קלנדולה. מועשר בויטמין E.
השמן מגיע במארז עם כלי מדידה למדידה של 30 מ"ל לאמבט התינוק. אין צורך לשטוף את העור אחרי השימוש. מתאים החל מהאמבטיה הראשונה. אינו משאיר שאריות שמן.
התנסותי: שקוף, נטול ריח לחלוטין. אינו שמנוני ולא משאיר שמנוניות על העור או על המגבת (כפי שקורה במוצרים מתחרים). העור נשאר לח ונהדר אחרי השימוש, כמו אחרי שימוש בקרם לחות!


סבוקלם בייבי לאטופי קצף ניקוי טיפולי
תכשיר ניקוי עדין במיוחד לעור עדין שנוטה לאדמומיות יובש ואקזמה. מתאים לתינוקות ולמבוגרים. מחטא ומאזן את העור תוך שמירת שכבת ההגנה. מכיל שמנים טבעיים כמו שמן תירס ושמן קוקוס, תמצית קליפת ספונריה וקוקו בטאין. ללא פראבנים ו-SLS.
התנסותי: קצף ניקוי עדין במיוחד. כמעט נטול ריח אבל אם מתאמצים יש ריח רפואי משהו. נעים מאוד לשימוש.

סבוקלם בייבי לאטופי קרם גוף טיפולי
קרם גוף טיפולי להרגע של עור אדמומי ויבש במיוחד. מתאים לתינוקות וילדים. מכיל תמציות של פרחי קלנדולה, יערה, ארכובית, אלוורה שמרגיעות, ותמציות שרפים, בראשם שרף אלת המסטיק וכולל פרופוליס ולבונה. שמנים צמחיים כמו: חוחובה ופיטוסטרולים מזרעי סויה, ויטמין C ו-E. הקרם מעודד הפרשת הסבום (שכבת הלחות והמגן של העור) ומשאיר שכבת הגנה נושמת.
מומלץ לשימוש קבוע ובעיקר בזמן התפרצות אטופיק דרמטיטיס. מתאים גם לפנים. ניתן למרוח כמה פעמים ביום.
התנסותי: קרם נעים מאוד שנספג היטב, עם ריח של עשבי מרפא.

כמה טיפים לשימוש בתכשירים:
השתמשו בכמות קטנה של תכשיר, בדרך כלל זה מספיק. במיוחד בסבון ושמפו כי סבון מרוכז נוטה לייבש את העור ולהסיר את שכבת ההגנה שלו. וממש אין צורך בהרבה סבון, לא טוב לגוף ולא טוב לכיס. 
דללו את הסבון לפני השימוש, עדיף לשים אותו במי האמבט ולא ישירות על ראש התינוק. קחו כמות קטנה, הקציפו ביד, ורק אז סבנו.
שלבו בין התכשירים בהתאם למצב. אם הכל רגוע ואין בעיה – השתמשו בתכשירים ה"רגילים", יש רגישות או בעיה – עברו להשתמש בסבוקלם בייבי לאטופי.
את התכשירים ניתן למצוא בכל חנויות הפארמים. מחירם 54.90-89.90, ויש מבצעים.
לסיכום, עוד סדרה נהדרת מחברת סבוקלם שאהובה עלי מאוד שנכנסו לשימוש בביתי. הנה עוד כתבות על מוצרי סבוקלם.
גילוי נאות: המוצרים ניתנו לסקירה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגובות

Subscribe

תוויות

Flickr